Κεφαλαιο 36

33 2 0
                                    

Μετά από ολα αυτα τα συνταρακτικά γεγονότα που άκουσα από το στόμα της Σταυρούλας νιωθω ετοιμη να της μιλήσω για εμενα. Ξεκιναω αναφέροντας το ονομα του. Ενα δακρυ κυλα ασυναίσθητα από τα μάτια μου. Της εξιστορω με κάθε λεπτομέρεια ολα οσα εγιναν μεταξύ μας. Οτιδήποτε και αν ένιωσα.  Με κοιτούσε με απόλυτη προσοχή και το βλέμμα της ελεγε πολλα. Με αγκάλιασε και φρόντισε να με κάνει να τα ξεχάσω ολα με τα λόγια της.
- Στην ζωή πολλες φορες θα συναντήσουμε εμπόδια,  το πιο σημαντικό είναι να σταθούμε όρθιοι μετα απο αυτά.  Ο εαυτός μας ειναι ο μόνος μας σύμμαχος.
Όσο την άκουγα συνεδιητοποιουσα ποσο δικαιο είχε. Κατι που ποτε δεν είχα σκεφτεί τοτε.
Οι ώρες περνούσαν και ο ύπνος μας πήρε αγκαλιά μεθυσμενες.
Ο ήχος της σειρηνας χτυπάει δυνατα στα αυτιά μου το επόμενο πρωί.  Ηταν η ώρα για προαυλισμο η να βγουμε να πάρουμε τον αέρα μας οπως το ελεγα εγω.
Εκει εξω ηταν το μονο μέρος που άντρες και γυναίκες ερχομασταν σε επαφή. Έβλεπα πολλούς χωρις κανενα ενδιαφέρον. Εκτός από έναν ομως....
Ηταν ενας ψηλός μελαχρινός , ξυρισμένος και γεμάτος τατουάζ.  Το σώμα του ηταν τοσο γυμνασμένο που η Σταυρουλα τον φωναζε χαρακτηριστικα "ντουλαπα" . Απο την στιγμή που τον είδα τα μάτια μου κόλλησαν σε εκείνον.
Η Σταυρουλα με σκουνταει
-Που κοιτάς τόση ώρα?
Εγω χωρις να θελω να φανερωθω λεω
- Πουθενα μωρε
- Τον Διονύση κοιτάς το βλέπω.  μου λεει γελοντας
- Ποιον Διονύση?
- Εκεινον εκει τον ψηλό με τατουάζ
-Ουτε που τον πρόσεξα,  λεω κοιτώντας το πάτωμα
-Χα πολυ καλό. Οταν δεν τον κοιτάς σε κοιτάζει και όταν δεν κοιτάζει τον κοιτάς εσυ. Βγαζει ματι μωρο μου.
- Με κοιτάει? αναφωνω γρηγορα και ένα μικρό χαμόγελο βγαίνει από το προσωπο μου.
- Κοιτα εδω χαρα  για τον Διονύση
Χαζογελαω
- Τον ξέρεις?
- Μιλαμε που και που . Είναι ζορικος γκομενος να ξερεις  μου λεει και με χτυπάει ελαφρά στον ώμο
-Και τι με νοιάζει εμένα?
- Σε νοιάζει Στελλιτσα μου και πολυ μάλιστα.
Γέλασα και τον κοίταξα για μια ακόμη φορά,  όμως οι ματιές μας συναντήθηκαν και εκει για κάποιο λόγο ντράπηκα τοσο πολυ. Κόκκινησα και κοίταξα κατευθειαν το πάτωμα.
Τον είδα με την άκρη του ματιου μου ομως πως του αρεσε και χαμογέλασα και εγω στα κρυφά.
Τα μάτια του ηταν ολα τα λεφτά

A girl in prison Where stories live. Discover now