Κεφαλαιο 35

30 1 0
                                    

Με την Σταυρουλα εχουμε αρχίσει να κολλάμε πολυ. Ενα δέσιμο αναπτύσσεται μεταξύ μας και αν και μεγαλύτερη μου κατα 3 χρονια ταιριαζουμε σε πολλα. Εχουμε συζητήσει τοσα πολλα που πραγματικά νομιζω πως ξερει τα παντα για μενα. Εκτός εκτος από το κομμάτι Δημήτρης. Ενα πολυ βασικό και σημαντικό κομμάτι για την ζωή μου . Απέφευγα να το συζητήσω και εκεινη χωρις να ξερει απέφευγε να με ρωτήσει. Ομως και εκεινη δεν μου είχε πει ποτε τον λόγο που ήταν μέσα. Ποτε της δεν μου εξήγησε και εγω ποτε μου δεν την ρώτησα.
Ολα αυτα αλλαξαν ενα βραδυ του Σαββάτου. Ειχαμε κλέψει από το κυλικείο κατι μπύρες και τα πίναμε κρυφά ενώ οι αλλες κοιμοντουσαν. Λεγαμε τοσες χαζομάρες. Πραγματα που δεν κολλούσαν αλλα για εμάς ηταν ωραια. Εκεί μου το ειπε. Μου τα εξήγησε ολα . Θυμήθηκα αυτό που μου είχε πει πως εκανε το σωστό. Και τελικά είχε δικαιο οντως το εκανε. Μου τα είπε με κάθε λεπτομέρεια.
Όταν ήταν μολις 19 χρονων σκότωσε έναν καθηγητή της. Στο άκουσμα αυτού εγω εμεινα σαστισμενη. Οταν ομως ακουσα ολοκληρη την ιστορία ενα μούδιασμα διαπέρασε ολο μου το κορμί. Η Σταυρουλα είχε μια μικρή αδερφη την Ναταλιτσα που ήταν μόλις 13 χρόνων οπως μου ελεγε. Οταν μια μερα πηγαινε να την πάρει από το σχολείο το κοριτσάκι της εκμυστηρευτηκε τα παντα. Ο δάσκαλος της την πλησίασε και την βίασε. Η Σταυρούλα προσπαθούσε να καταλάβει και να μπορέσει να συνειδητοποιήσει τι πραγματικά έχει γίνει. Το κοριτσάκι είχε δικαιο το εσωρουχακι του είχε αίματα και στο κορμί του είχε μελανιές σε διάφορα σημεία. Αυτα ηταν αρκετά για να την Σταυρουλα. Θυμάμαι χαρακτηριστικα τα λόγια της
- Πηγα στο σχολειο και τον σκοτωσα στο γραφείο του. Δεν με ένοιαζε τίποτα γιαυτο και άφησα παντου τα στοιχεία μου. Το ξερω ομως οτι το κάθαρμα που πείραξε το κοριτσάκι μου είναι νεκρό. Αυτο μου αρκεί.
Όσο μου τα έλεγε δεν έκλαιγε, το βλέμμα της ηταν τοσο σίγουρο. Ακομη και μετα απο τοσα εδω μεσα παραμένει πίστη σε αυτό που έκανε. Ειμαι μαζι της και μετα απο οσα ακουσα θα μείνω μαζι της.

A girl in prison Where stories live. Discover now