Κεφαλαιο 21

37 2 0
                                    

Τον κοιταω με αγωνία και τρόμο πλεον. Δεν ξερω τι να κανω. Εχει σταματησει το μυαλό μου . Μου αρπάζει το χέρι με δύναμη και μου κλείνει το στόμα. Με τραβάει για να προχωρήσω. Προσπαθω να του αντισταθώ αλλα ειναι αδύνατον. Με πιάνει από το λαιμό και με σέρνει σε κατι ερημιες λιγο πιο κάτω. Με πετάει με δύναμη στο πάτωμα και κάθεται από πανω μου . Βγαζει ένα μαχαίρι και το βάζει στο λαιμό μου .
- Να σε πηδηξω πρωτα και μετα να σε καρφώσω η το ανάποδο? Τι προτιμάς? μου λεει με χαμογελω ενώ μου κρατάει τα χέρια για να μην κουνιέμαι. Δεν μπορω να να κανω τιποτα ουτε να αντίδρασω. Απλα καθομαι και τον κοιταω κλαίγοντας. Εχω αποδεχτεί την μοίρα μου . Θα πεθανω αποψε . Τα λόγια του διακόπτουν την σκέψη μου .
- Πρωτα θα σε πηδηξω , το αποφασισα
Μου κατεβαζει το παντελόνι και αρχίζει να μου χαϊδεύει την περιοχή μου τοσο έντονα που απλα ηθελα να πεθανω από ντροπή και αηδία ταυτοχρονα. Βαζει το δάχτυλο του μεσα μου και παιρνω μια βαθιά ανάσα ενώ ταυτόχρονα κλαιω με λυγμούς. Συνεχίζει και βάζει και αλλα δαχτυλα μεσα μου . Φωναζω και κλαιω για να σταματήσει αλλα εκείνος τιποτα . Το μαρτύριο μου σταματα ξαφνικα ένα χέρι που με μια μπουνια ρίχνει κατω τον Ντάνι. Ηταν ο Δημήτρης. Τον έσπρωξε και άρχισε με μανία να τον χτυπάει.
- Σου ειπα πως αν την πειράξεις θα σε θάψω. Τώρα θα το κανω καθίκι του φωνάζει και συνεχίζει να τον χτυπάει.
Έχω μείνει σε μια άκρη και απλα κοιταω . Δεν μπορω ουτε τα πόδια μου να κουνήσω μέχρι που ο Ντάνι βγαζει το μαχαίρι του .

A girl in prison Where stories live. Discover now