Το πακέτο ηταν ετοιμο για παράδοση. Ετοιμαστηκα και αφου ο Δημήτρης μου έδωσε το καθιερωμένο μας φιλι ξεκίνησα για να παω να το παραδώσω. Ο οδηγός μου ανοίγει την πόρτα και μπαινω μεσα . Οταν σηκωνω τα μάτια μου ομως σαστιζω. Αυτο το προσωπο . Αυτα τα μάτια. Μου φέρνουν αναμνήσεις στο φως που θελω να ξεχάσω. Και νομιζα πως τα ειχα καταφέρει μέχρι που τον ξαναείδα. Ηταν εκείνος. Ηταν ο Ντάνι. Μολις τον βλεπω αντανακλαστικα κανω κίνηση για να βγω από το αμάξι αλλα ηταν ηδη αργά. Μου πάτησε με δύναμη μια ένεση στο χέρι και σε μερικά δευτερόλεπτα ολα χάθηκαν.
Pov Δημήτρη
Την έβλεπα να προχωράει πηγαίνοντας το πακέτο και ολα πήγαιναν οπως συνηθως. Την παρατηρώ καθώς μπαίνει και περιμένω να επιστρέψει για να φύγουμε. Τα λεπτα περνάνε ομως και εκεινη δεν βγαίνει από το αμάξι. Οι κανόνες της νύχτας αυστηροί. Δεν πλησιάζουμε τον αλλον οτι και να γίνει. Η αγωνία μου αρχίζει και μεγαλώνει καθώς δεν βλέπω καμοια κίνηση της Στέλλας. Αποφασίζω να παω χωρις να με νοιαζει το τι θα γίνει. Η Στελλα ειναι ολη μου η ζωή. Πριν προλάβω να αντιδρασω το αμάξι φεύγει και η Στέλλα ειναι μεσα. Παιρνω την μηχανη και τους ακολουθώ. Τι γίνεται?Ποιος ειναι μεσα και που την πανε?Δεν θα την αφήσω να ξαναπαθει κατι. Το αμάξι σταματα εξω από το αστυνομικό τμήμα και οι πόρτες ανοίγουν. Προσπαθω να κρυφτώ να δω τι θα συμβεί και από το αμάξι βγαίνουν δυο μπάτσοι και ένας άλλος με μαυρα ρουχα και κουκούλα να κρατάει αγκαλιά την Στελλα . Φαινοταν αναίσθητη. Και εκείνον τον ηξερα. Τα χαρακτηριστικά του και το σώμα του κατι μου θύμιζαν αλλα δεν μπορούσα να καταλάβω ποιος ηταν. Πριν προλάβω να αντιδρασω μπαίνουν ολοι τους μεσα και χάνονται στο σκοτάδι.
Δεν ξερω τι πρέπει να κανω . Μας την ειχαν στημένη οι μπάτσοι. Αλλα πως ήξεραν? Και ποιος ηταν ο αλλος που κουβαλούσε την Στελλα?Εκεινη είχε πάνω της πολλα χάπια και κυρίως κόκα αν τα βρουν τι θα γίνει?
Δεν ηξερα τι επρεπε να κανω.
YOU ARE READING
A girl in prison
Teen FictionΤι θα γινει οταν ερωτευτείς? Τι θα γινει οταν αυτος που ερωτεύτηκες σε οδηγησε στην φυλακή? Μπορείς να αντέξεις κατι τετοιο? Η ιστορία δυο νεαρών παιδιών που ερωτεύονται αλλα ανάμεσα τους μπαίνουν πολλα. Φιλίες, έρωτες, πάθη, ναρκωτικά, όπλα και σ...