Ηταν εκει. Ο Διονύσης μου ηταν εκει. Δεν μπορούσα να πιστέψω τι είχε μόλις γίνει. Ετρεξα και πηδηξα στην αγκαλιά του. Αρχισα να κλαιω με λυγμούς και να τον σφίγγω τοσο πολυ. Δεν με αφησε ουτε λεπτό. Με κρατούσε αγκαλιά και είχε βάλει το προσωπο του ανάμεσα στα μαλλιά μου. Ειμασταν αγκαλιά για τουλάχιστον 5 λεπτα χωρις να κουνηθεί κανεις μας. Αμεσως τον έβαλα μέσα και καθίσαμε αγκαλιά στον καναπέ. Ηθελα να μάθω τα παντα.
-Γιατι εισαι εξω ? Πότε βγηκες ? Γιατί δεν μου το ειπες ?Δεν το πιστεύω. Εισαι τρελος ?
Οι ερωτήσεις μου ασταμάτητες και υπερβολικά πολλες.
- Σσσσσσσ θα τα πουμε ολα μετα. Θυμάσαι την υπόσχεση μου?
Με αγκαλιάζει και με φέρνει κοντά του.
- Δεν την ξεχασα ουτε για μια στιγμή.
Με σηκώνει και με πηγαίνει επάνω στο δωματιο μου. Πέφτουμε αγκαλιά και δεν σταματάει να με φιλάει. Νιωθω τα χείλη του να ακουμπούν ολο το κορμί μου και αρχίζω να καίγομαι ολόκληρη. Του βγαζω τη μπλούζα και το παντελόνι χωρις καν να το σκεφτω. Εκεινος φυσικά φροντίζει να μου βγαζει τα ρουχα και ταυτόχρονα να με φιλάει παντου. Ακουμπαει το στυθος μου και μου αφήνει σημάδια ενώ εγω τον γρατζουναω ελαφρά στις πλάτες του. Ακουμπάω τα τατουαζ του και τον φιλαω ενώ εκείνος κατεβαίνει προς τα κάτω. Μου βγάζει το εσώρουχο και μου φιλάει την περιοχή κάνοντας με να ανασταιναζω βαθιά. Βαζει προσεκτικά τα δυο του δαχτυλα μεσα μου και με φιλάει. Νιωθω την ανάσα του να γίνεται πιο γρήγορη και εγω παιρνω βαθιές ανάσες. Με κοιτάει στα μάτια για λίγο και μετά μπαίνει μέσα μου κάνοντας με να ανασταιναξω δυνατα. Αρχίζει και κουνιέται μέσα μου και εγω φωναζω το ονομα του από ηδονή. Ειναι τοσο καλος που θελω να τελειώσω και εκείνος με σταματάει.
- Πες μου ότι με αγαπάς και μετα με κοιτάει στα μάτια και ακουμπάει το προσωπο μου
Εγω ανασταιναζω βαθιά
- Σαγαπαω
Και με αφηνει να τελειώσω. Μετα απο λιγο τελειώνει και αυτος πάνω μου παίρνοντας μια βαθιά ανάσα. Ξαπλώνουμε αγκαλιά και με κρατάει σφιχτά.
YOU ARE READING
A girl in prison
Teen FictionΤι θα γινει οταν ερωτευτείς? Τι θα γινει οταν αυτος που ερωτεύτηκες σε οδηγησε στην φυλακή? Μπορείς να αντέξεις κατι τετοιο? Η ιστορία δυο νεαρών παιδιών που ερωτεύονται αλλα ανάμεσα τους μπαίνουν πολλα. Φιλίες, έρωτες, πάθη, ναρκωτικά, όπλα και σ...