8.

57 2 0
                                    

***Bill***

Znudene som čučal na telku v hotelovej izbe keď mi zrazu zazvonil telefón. Nie však môj mobil ale ten čo mám na izbe. Vstal som z gauča a podišiel som k skrinke, na ktorej bol položený.

„Prosím?"

„Pán Kaulitz?"

„Áno?"

„Na recepcii máte ohlásenú návštevu."

„Ehmm... Ďakujem, hneď som tam," odpovedal som a zložil. Vzal som si bundu, kľúče od apartmánu a vyšiel som z izby. Mrkol som na hodinky. Bolo štvrť na päť. Zviezol som sa dole a keď som došiel na recepciu, trošičku som sa zarazil. Totižto dole v kresle sedela Anabell. Keď ma uvidela doširoka sa usmiala. Tiež som sa usmial a podišiel som k nej.

Anabell: „Ahoj," usmiala sa a vstala.

„Ahoj....čo ty tu? Povedal som, že ti cinknem..."

Anabell: „Ehm a....vadí, že som prišla? Ja...len...chcela som ťa prekvapiť no..."

„Tak to sa ti podarilo," zasmial som sa. Nervózne sa usmiala.

Anabell: „Ja... pôjdem preč ak už niečo máš..." otočila sa k dverám. Chytil som ju za ruku.

„Počkááj..." usmial som sa.

„Veď som povedal, že ideme von, nie?" žmurkol som na ňu. Trošku rozpačito sa usmiala.

Anabell: „Mhm... A kam?" usmial sa.

„Eeee....no...to ešte neviem," uškrnul som sa. „Ale čoskoro na to prídem. Chvíľočku počkáš kým sa pôjdem obliecť?"

Anabell: „Okej. Ale nebuď dlho," usmiala sa.

„Pokúsim sa." Posadila sa a ja som zatiaľ znova zdrhol do izby...



***Sebastian***

Znudene som niečo ťukal do počítača keď si niekto odkašľal. Strhol som sa a zdvihol som hlavu. Pred barom stál Teo.

„Teo..." uškrnul som sa a vyšiel som spoza baru. Objali sme sa.

Teo: „Rád ťa opäť vidím," usmial sa a posadil sa k baru.

„To sme dvaja. Dáš si niečo? Na účet podniku," žmurkol som naňho. Len s úsmevom prikývol.

Teo: „Stačí kola..." Prikývol som, vybral som z chladničky jednu kolu, otvoril som ju a podal som mu ju.

Teo: „Ďakujem. Tak," napil sa a pozrel na mňa. „ Čo by si rád?"

„Potrebujem aby si mi urobil zopár fotiek..."

Teo: „Akože tebe?"

„Ježiši nie MNE!" poťukal som si po čele a Teo sa len rozosmial.

Teo: „Ale tak to vyznelo..." uškrnul sa. „Tak o koho ide?"

Rozhliadol som sa po bare. Bolo tu len pár ľudí. Opäť som pozrel na Tea.

„O Kaulitzových..." Teo zahvízdal a uškrnul sa.

Teo: „Nooo... To by šlo. A čo konkrétne chceš?"

„Počkaj chvíľku..." odbehol som dozadu a zo šuflíka som vytiahol všetky fotky na ktorých boli Bill, Tom, Natalie a tá cudzia holka. Vrátil som sa naspäť k Teovi, ktorý práve obaľoval nejakú holku, ktorá práve došla.

(Strach nerozptýli ani) Svetlo v Tme  II.sériaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora