21.

77 2 0
                                    

***Natalie***

Odtiahla som sa od neho a usmiala som sa. Otvorila som oči. Bill ma držal za tvár a s toľkou nehou sa na mňa díva, že by sa dala krájať. Usmiala som sa a pevne som ho objala. Oprela som si hlavu o jeho plece zavrela som oči. Po tvári mi znova stiekli slzy, no už to boli slzy radosti. Bola som šťastná, že je konečne pri mne. Že je tu so mnou... znova ho môžem držať, pobozkať, hladiť. Znova mám pri sebe môjho Billa. Môjho anjelika.

„Som rada, že si so mnou Anjelik," pošepkala som. Cítila som, že ma objal ešte tuhšie. Len som sa usmiala a doslova som sa vyžívala v jeho objatí.

Bill: „Ani si nevieš predstaviť ako strašne mi toto chýbalo," pošepkal mi do ucha. Po dosť dlhej dobe som sa od neho odtiahla ale len tak, že sme sa dotýkali nosmi. Jemnulinko sa obtrel o ten môj na čo sme sa obaja zasmiali. Pohladila som ho po tvári a zahryzla som si do spodnej pery.

Bill: „Čo je?" pošepkal a chytil ma za tvár.

„Len..." dala som mu pusu. „Strašne si mi chýbal," pošepkala som. Usmial sa a pobozkal ma.

Bill: „Ty mne viac. Nevieš si ani predstaviť ako som sa premáhal aby som sa nevrátil hneď na druhý deň..."

„A prečo si to neurobil?" opýtala som sa smutne. Pohladil ma po tvári a dal mi pusu na špičku nosa.

Bill: „Lebo ako sa poznám, rupli by mi nervy a urobil by som nejakú hovadinu, ktorú by som ľutoval ešte pekne dlho..."

„Aj tak to bola hovadina. Ale myslím, že ti prospela..." usmiala som sa a ukazovákom som mu prešla po spodnej pere. Usmial sa a vtisol mi naň pusinku.

„To mi je nejaké povedomé..." uškrnula som sa. Bill si ma k sebe úplne tesne pritiahol a dlho ma pobozkal. Jednou rukou som ho objala okolo krku a druhou som mu hrabla do vlasov. Jemne sa jazykom pohrával s tým mojim a ten pearc v jeho jazyku to ešte stupňoval, keď v tom najlepšom niekto vpálil do kúpeľne. Ten niekto nemohol byť nikto iný než Tom.

Tom: „Eeee... nechcel som rušiť... ale brinčal ti dole telefón a už mi to liezlo na nervy," zahučal s úškrnom a podal ho Billovi. Vzal si ho od neho a potom naňho spýtavo pozrel.

Bill: „Ešte niečo?"

Tom: „Ou... ehm... fajn chápem..." uškrnul sa a zavrel dvere z vonku. S úsmevom som pozrela na Billa a trošku rozpačito som si zastrčila prameň vlasov za ucho.

Bill: „Čo je?" usmial sa a pohladil ma po tvári.

„Nič... len som nejak vyšla z cviku..."

Bill: „Jéééjo ty sa hanbíš pred Tomom?!" sladko sa usmial. Len som mykla plecami.

Bill: „Bože ja sa z teba asi zbláznim!" usmial sa a znova ma pobozkal. Keď sa odtiahol, nosom sa obtrel o ten môj a sladko sa usmial.

Bill: „Už som normálne zabudol aká si zlatučká keď si nesvoja..." pošepkal mi do ucha a jemnulinko ma pobozkal na líčko. Usmiala som sa.

„Ja som už taktiež na niečo úplne zabudla..." pošepkala som mu taktiež do ucha a jemne som ho uhryzla za ušný lalôčik. Uškrnul sa na mňa, chytil ma za bradu a pobozkal ma.

Bill: „A môžem si mrknúť kto ma zháňal?"

„Keď inak nedáš..." mykla som plecami. Bill chvíľku niečo majstroval a potom sa usmial.

Bill: „Chceš?" ukázal na mobil.

„A na čo?" nechápavo som sa naňho dívala.

Bill: „Aby si o mne nepochybovala. Prišla mi SMS..." uškrnul sa a dal mi rýchlu pusu. Vzala som mu mobil z ruky. Prečítala som si tú SMS. Bola od tej Anabell.

„Takže... ste len kamoši?" spýtavo som naňho pozrela.

Bill: „Len kamoši," sladko sa usmial a objal ma okolo pása.

„Tak potom nemám dôvod žiarliť..." mykla som plecami a znova som ho pobozkala.

Ešte chvíľku sme trčali v kúpeľni a potom sme sa zavreli k Billovi do izby. Posadila som sa na posteľ a Bill sa na mňa s úsmevom zadíval.

„Poď ku mne," pošepkala som a vystrela som k nemu ruky. Podišiel ku mne a vzal moje dlane do tých svojich. Čupol si predo mňa a usmial sa. Tiež som sa usmiala a pobozkala som ho.

„Ľúbim ťa..." pošepkala som a letmo som sa usmiala. Bill ma pustil a pohladil ma po tvári. Potom ma pobozkal a opatrne ma zvalil na posteľ. Odtiahli sme sa od seba a usmiala som sa naňho. Tiež sa usmial a pohladil ma po tvári.

Bill: „Aj ja ťa ľúbim. Prisahám..." pošepkal a nosom sa obtrel o ten môj. Zasmiala som sa a prevalila som sa naňho. Chytila som mu ruky nad hlavou a usmiala som sa.

Bill: „Čo je?" tiež sa usmial a dal mi pusu.

„Nič... Len som rada, že ťa mám opäť pri sebe..." nežne som ho pobozkala. Keď som sa odťahovala, jemne som ho uhryzla do spodnej pery. Usmial sa.

„Dúfam, že nebudeš vzdychať jej meno pretože ťa vykastrujem!" povedala som naoko nahnevane. Vytreštil na mňa oči no keď som sa rozosmiala, nahlas si vydýchol a taktiež sa rozosmial.

Bill: „Ty potvorka!" uškrnul sa a prevalil sa na mňa. Nevinne som naňho pozrela. Usmial sa a nežne ma pobozkal. Objala som ho okolo krku a keď sa chcel odtiahnuť nepustila som ho. Tak strašne mi chýbali jeho bozky...

Prevalila som sa naňho a až po hodnej chvíli som sa od neho odtiahla. Len sa na mňa díval s úsmevom na perách. Tiež som sa usmiala a nežne som ho začala bozkávať na krku. Zaklonil hlavu a len si to užíval. Pomaličky som mu vyhrnula tričko a zadívala som sa na jeho hviezdu na bruchu. Jemne som po nej prešla rukou na čo sa trošku zachvel. Stále mal však zavreté oči. Pohľadom som si zmapovala jeho brucho a spomenula som si na to ako tam mal modriny po tom čo ho zmlátili tie Sebastianove gorily. Zavrela som oči a nechala som sa unášať spomienkami...

Bill: „Natalie?"

Strhla som sa a pozrela som naňho. Oprel sa o lakte a spýtavo sa na mňa zadíval.

Bill: „Niečo sa deje anjelik?" opýtal sa ustarostene. Rýchlo som pokrútila hlavou. Chytila som ho za tvár a pobozkala som ho.

„Nie... neboj... " ešte raz som ho pobozkala a potom som z neho vstala. Ustarane sa na mňa díval. Podišla som k dverám a zamkla som ich. Ešte som podišla k oknu a zatiahla som závesy. Pozrela som na Billa.

„Čo keby nás niekto špehoval?" usmiala som sa a mykla som plecami. Len sa usmial a pokrútil hlavou. Podišla som k posteli. Stiahol si ma k sebe na kolená a dlho ma pobozkal. Zobliekla som mu tričko a znova som sa prisala k jeho perám...


Pokračovanie nabudúce. :)

(Strach nerozptýli ani) Svetlo v Tme  II.sériaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora