11.

72 3 0
                                    

***Natalie***

Keď som sa zobudila, myslela som, že ma porazí. Ešte v živote ma tak otrasne nebolela hlava ako teraz...

„Sakra..." zahundrala som a posadila som sa na posteľ. Zaborila som tvár do dlaní a z hlboka som sa nadýchla. Zrazu ma však naplo a letela som na wc. Po dosť dlhom "rozhovore" so záchodovou misou som konečne vstala zo zeme a vypláchla som si ústa. Opláchla som si tvár a zadívala som sa na seba v zrkadle. Vyzerala som... otrasne. Bledá pleť, kruhy pod očami, strapatá...ako také strašidlo.

Odtackala som sa naspäť do izby a natiahla som na seba veci. Keď som sa obliekala, na chvíľu som sa zarazila. Čo som preboha včera večer robila?!

Rozhliadla som sa po izbe. Nebola som u Billa. Vyšla som z izby. Z dola bolo počuť Toma a Andreasa. Takže sme ešte stále uňho...

Pomaly som zišla dole. Chalani boli v kuchyni. Keď som tam však vošla, obaja sa tvárili akoby im práve zdochla mačka.

„Dobré....čo sa stalo?" nechápavo som sa na nich dívala a potom mi pohľad padol na noviny pohodené na stole.

Tom: „Sme mŕtvi...obaja...a myslím, že aj Bill...všetko je v....v piči!" zahučal naštvane a odpil si z kávy. Andreas ho len zúfalo sledoval. Podišla som k stolu a vzala som z neho noviny. Na titulke sme boli ja a Tom a dosť solídne sme sa olizovali na schodišti + bola tam ešte jedna menšia fotka, na ktorej bola nejaká holka a...

„BILL?!" vytreštila som oči na tú fotku.

Nalistovala som si stranu, kde bol k tomu dosť dlhý článok a ešte ďalšie fotky mňa a Toma a Billa a tej holky. So slzami v očiach som pozrela na chalanov a zviezla som sa na stoličku.

„Tak toto teda je v piči..." pošepkala som. Znova som pozrela do novín. Boli tam fotky mňa a Toma v obchode, na prechádzke, pre domom a nakoniec na párty... A Bill tam bol stále s tou holkou... najprv v nejakej kaviarni, v obchode, v parku... potom tam bolo pár fotiek z nejakej reštaurácie, kde ho ona držala za ruku a nakoniec na nejakom balkóne kde sa olizovali a potom zmizli dnu. Z hlboka som sa nadýchla. Super!

Lenže my s Tomom sme na tom neboli o nič lepšie. Na každej jednej fotke z Andyho domu som sa po ňom vešala jak pijavica a hore na schodišti som ho dosť solídne bozkávala... a... nakoniec sme zmizli v izbe...

„Len mi nepovedz, že..." s hrôzou v očiach som pozrela na Toma. Ani som to nevedela dopovedať.

Tom: „Neboj... odkväcla si len čo si položila hlavu na vankúš..." vzdychol si. Znova som pozrela na tie fotky a vtedy som sa zarazila.

„No počkaj... ten kto to fotil musel... musel byť tu... na párty..." prekvapene som pozrela na chalanov.

Andreas: „Veď hej! Ale teraz už asi ťažko zistíme kto to bol..." vzdychol si. Znova som pozrela na časopis a otočila som ďalšiu stranu. Skoro ma porazilo. Boli tam fotky kde som TANCOVALA na stole a potom ako ma odtiaľ Tom dáva dole.

„JA som ožratá tancovala na stole?!" opýtala som sa vykulene. Chalani obaja prikývli.

„No do riti! Toto je... úchvatné..." vydýchla som a rukami som si podoprela hlavu.

Tom: „Ešte úchvatnejší je ten článok. Vraj: Billa omrzela holka a tak si šiel nájsť druhú... A Natalie teraz obrába jeho brat! No do piče ktorý chuj toto napísal!" zahučal naštvane. Smutne som pozrela na tie fotky kde bol Bill s tou holkou na balkóne.

„Myslím, že už viem, prečo nezdvíhal a neozýval sa..." povedala som smutne a po líci mi stiekla slza.

Tom: „A najhoršie na tom je to, že mu nemôžeme nič vyčítať pretože my dvaja sme urobili to isté..." pošepkal zničene.

(Strach nerozptýli ani) Svetlo v Tme  II.sériaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora