Taehyung csalfa csókja

225 28 9
                                    

A szívem a torkomban dobogott. Nem jutott vér a fejembe, minden gondolatom elszállt. A homlokom magától húzódott össze, amíg én elakadt lélegzettel figyeltem Taehyungot.

A hátamat teljesen leverte a víz. Az arcom égett, legszívesebben a földbe süllyedtem volna.

A sírás határán álltam.

Nyeltem, hogy valamennyire lenyugtassam magam.

- Ez tényleg ő - suttogta Jimin.

Kétségbeesetten haraptam az ajkamra.

- Hát, tessék. Legközelebb gondold át, mit kívánsz - kuncogott.

- Ez rohadtul nem vicces - mordultam rá suttogva.

Lesüllyedtem a székben, hogy épp kilátszon a fejem teteje a laptop mögül. Minden áron el akartam kerülni, hogy észrevegyen.

Most aztán minden remény elhagyott. Legszívesebben elsüllyedtem volna. Azt kívántam, sőt, utasítottam a világot, hogy szakítsa alattam ketté a földet és nyeljen el a sötétség, de azonnal.

Hát persze, hogy velem történik mindez.

Lassan fordultam Jimin felé.

- Most mit csináljak? - néztem rá kétségbeesve.

Jimin megrántotta a vállát.

- Figyelj az órára.

Taehyung megköszörülte a torkát. A terem zengett a hangtól. Mindenki megállt és rá figyelt.

Lassan végigvezette tekintetét a diákokon. Kicsit lehajtottam a fejem, nehogy felismerjen.

Bődületes karizmával rendelkezett. Mindenkit rendre parancsolt a kiállása. Uralta az órát.

- Ha befejezték, kezdeném az előadást.

Sóhajtottam.

Nem álmodom, ez tényleg megtörténik. Megkúrtam a tanárom.

A kezembe temettem az arcom. Homlokom dörzsöltem, hogy levezessem a stresszt.

Most mihez kezdjek?

Jó ideje először éreztem magam ennyire tanácstalannak.

- Üdvözlök mindenkit a Bevezetés a Világirodalomba I. című tárgyon. Ebben a szemeszterben én, Kim Taehyung fogom tartani az előadásokat, heti másfél órában. Először megismerkedünk az alapokkal, aztán tájanként elemzünk irodalmi műveket.

A hangja megrendítette a termet. Gyönyörűen visszhangzott, az akusztika úgy éreztette velem, mintha ókori görög színjátékot figyeltem volna.

Egyszerre zuhantam a pokolba és szálltam a mennybe.

Kétségbe voltam esve.

- Hívhatnak tanár úrnak, vagy Kim úrnak, sehogy máshogy. Mivel felnőttek vagyunk, elvárom, hogy úgy is viselkedjenek az óráimon. Vagyis.

Taehyung élesen szívta be a levegőt, majd kiengedte. Végignézett a lelátón és az asztalára támaszkodott.

- Nincs rágózás, üdítőzés, zacskó csörgés, vihogás, kuncogás, beszélgetés. Tanulni vannak itt, én pedig tanítani, ha pedig nem felelnek meg egymásnak az elvárásaink, el lehet menni.

Az egész terem síri csendbe borult. Taehyung szigorú tekintettel nézett körbe, majd aprót bólintott.

- Ami a tanulnivalót illeti - megnyomott egy gombot a távirányítón, így új diára váltott a kivetítő. Hat oszlopnyi könyv és verseskötet címe volt felsorolva, országonként csoportosítva. - Minden héten egy tájjal foglalkozunk. Másfél órába nehéz belesűríteni egyetlen regényelemzést, ezért ajánlott, hogy előre olvassanak. Több könyv is fel lesz adva, amikből az azt követő előadásig 3000 szavas elemző, összehasonlító beadandót kell írniuk. Ezeket le fogom osztályozni és az átlaguk adja az év végi jegyük felét. A másikat a téli szünetben megírandó szemeszterzáró vizsga, ami az egész éves anyagot magába foglalja. Kérdés?

𝓗𝓸𝓵𝓭𝓯𝓸𝓵𝔂𝓸́ - 𝓀𝓉𝒽. 𝒿𝒿𝓀. ✔Where stories live. Discover now