Dinka

98 15 6
                                    

Taehyung szemszöge

A szállás nagyobb volt, mint amire számítottam. Egy kisebb kastély állt előttünk, ahogy kiléptünk a kocsi ajtaján. Medencével, grillterasszal, udvarral, tiszta pázsittal.

- Magatoknak művelitek a kertet, vagy van valaki kifejezetten erre? - kérdeztem.

- Apa barátja néha megjelenik levágni a füvet, amikor meg nem ér rá, a szomszéd srác jön át, Ian.

- Á, vagy úgy.

Mindannyian becipeltük a bőröndjeinket, majd felvettük a fürdőnadrágjainkat.

- Mivel itt minden fejjel lefelé van - kezdte Jeongguk - a karácsonyfát is úgy kell majd díszíteni...

Elmosolyodtam. Ketten voltunk a szobában, épp pakolásztunk, öltözködtünk.

A fecske alsómat hajtottam be az egyik fiókba, amikor Jeongguk rám nézett.

- Azt - kezdte - csak én láthatom.

Felkacagtam.

- Ha tudnád, hányan látták már...

- Ne kezdd már megint, még mindig a franciás dolgon agyalok! - fogott a kezeimre, majd elém lépett. Kissé lebiggyesztette az ajkait. - Honnan a francia tudásod?

Cukkolódva köröztem szemeimmel, majd nosztalgikus arcot vágtam.

- Hmm, honnan is? Ó! A mentorom tanította, aki félig francia - adtam puszit ajkaira.

- Ó.

- Bizony - érintettem orrára. Jeongguk kissé leejtette fejét, s láttam megnyugodni. El is mosolyodott. Aztán eszembe jutott. - Vagyis igazából csak volt, hogy franciául beszélgettünk... De mindegy is, ne beszéljünk róla.

Furcs érzés keringett bennem, ahogy a mentorom halálhíre lejátszódott a fejemben. Nem akartam visszaemlékezni.

Nyeltem egyet. Jeongguk észrevehette, mert megváltozott az arckifejezése.

- Mi az?

- Majd egyszer elmondom - megpiszéztem, majd homlokára csókoltam. - Aztán te se mutogasd nagyon magad! - csaptam fenekére, s rákacsintottam.

Lassan pislantott egyet, majd kézen ragadott és elindult velem a többiekhez.

- Megjöttünk! - trappolt le a lépcsőn, engem maga után húzva.

Hyuna egyberészes fürdőruhát hordott egy kis masnival a mellkasán. Fején napszemüveg, hozzá illő szalmakalap és egy megkötős szoknya lengett derekán. Remek ízlése volt.

Yungi fekete pólóban volt, narancssárga bermuda gatyával, Jimin fehér pólóban, kék bermuda gatyával.

Én és Jeongguk, nos hát...

- Ti meg miért vagytok ingben? - kérdezte Hyuna.

A tarkómat vakartam, Jeongguk meg megrántotta a vállát.

- Kigombolható - mondtam.

- És alatta trikó van! - csatlakozott lelkesen Jeongguk. Rám nézett. - Betetted a noteszed?

Bólintottam.

- Akkor indulhatunk! - s elindultunk.

A tengerpart öt percnyi sétára volt tőlünk. Kiválasztottunk egy tetszőleges napágy párost napernyővel s Jeonggukkal elfoglaltuk az egyiket. Yungiék mellettünk feküdtek le, Hyuna pedig közénk a törölközőjére. A kép napernyő árnyéka pont eleget takart mindannyiónknak, így nem féltünk a leégéstől.

𝓗𝓸𝓵𝓭𝓯𝓸𝓵𝔂𝓸́ - 𝓀𝓉𝒽. 𝒿𝒿𝓀. ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin