4- Ender beni neden takip ediyor?

58 6 0
                                    

Fatmanur Ender'in arkasından gitti. Kısa bir süre sonra yüzü düşük bir şekilde yanıma geldi. Ender'i bulamamıştı galiba." Yok adam kaşla göz arasında kayboldu." Dedi Fatmanur. " Beni niye takip ediyor ki" dedim." Gerçekten Ender'miydi o ?" Dedi Fatmanur." Evet emindim dosya da resmi vardı oradan hatırlıyorum" dedim." Tamam gitti zaten, sakin ol gel alışverişi bitirelim " dedi Fatmanur. Marketten çıktık, beni evime bıraktı.

Eve girer girmez aldıklarımı dolaba yerleştirmeye başladım. Eşyaları yerleştirirken kapı çaldı. Acaba yine Ender'mi gelmişti. Belimde ki silahı çekip kapıya doğru ilerledim. Elimi kapının koluna, koyup kapıyı açtım. Gelen Ender değil Serkan dı." Sen miydın ya? " dedim. " Benim de ne oldu da silahla açtın kapıyı? Koy şunu yerine" . Dedi Serkan. Elimde olan silahı gönlüm rahat bir şekilde çekmeceye koydum. " Gelsene içeri." Dedim.

" Sana bakmaya geldim de kapıyı niye silahla açtın" diye sordu Serkan. Bir yanda içeri girdi." Ben iyiyim de bu gün markette Ender'i gördüm." Dedim." Ne diyorsun sen Defne emin misin ?" Dedi Serkan." Eminim Serkan Ender tam karşımda duruyordu gözlerimi kapatıp açtım Ender yok oldu." Dedim." Bişey dedi mi sana ?" Dedi Serkan." Yok demedi"dedim." Neyse ben gideyim yarın görüşürüz" dedi Serkan" tamam görüşürüz" dedim. Serkan kapıdan çıktı ve gitti.

Aldıklarını yerleştirdim. Kapının her tarafını kilitleyip yatağa yattım ve uyudum.

Sabah uyanıp kahvaltımı yaptım, üzerimi giyinip çıktım. Merkeze doğru yola çıktım. Yolda ikide bir arkama bakıp durdum. Paranoyak olmuştum. İçimdeki korkuyla merkeze vardım. Ofise çıktım." Günaydın herkese" dedim. " Günaydın Defneciğim" dedi Emine. " İyi misin düne göre" dedi Fatmanur. " İyiyim iyiyim sağol" dedim." Ne olduu dün " dedi Onur" Dün Fatmanur ile markete gittik. Markette Ender'i gördüm" dedim." Neeeeee " dedi Emine " Eee size bişey yaptı mı Fatmanur. "Bişey yaptı mı." Dedi Onur. "Sakin ol Onur bişey yapmadı zaten gitti hemen." Dedi Fatmanur.

" O-hh iyi sevindim" dedi Onur." Dünü  yine atlatmışsınız ama ya sonra? Defne ya seni kaçırırsa bişey yaparsa o zaman ne olacak" dedi Serkan. "Ben polisim Serkan kendimi koruyabilirim " dedim. "Neyse Beyza devriyelere bak sıra kimdeymis" dedi Emine. " Tamam komiserim." Dedi Beyza. Beyza devriye sırasına baktı.." komiserim sıra, Emine komiser ve Fatmanur komiser de. Öğlen devriyesi de, Defne ve Serkan komiser de " dedi Beyza. " Tamam Beyza saol hadi Emine çıkalım." Dedi Fatmanur.ve çıktılar.

" Bişey diyeceğim. Hira nerde kaldı daha gelmedi" dedim " bilmem buralardadır." Dedi Onur ." Komiserim Hira komiser birazdan burada olur." Dedi Seda." E- eee Barış dünkü devriye nasıldı?" Dedi Serkan. " Hiç düşündüğüm gibi olmadı Serkan aslında Hira güzel kızmış. İyide biri ama biraz kaba." Dedi Barış."Ooo Bariş bakıyorum da ısınmışsın iyice Hira' ya " dedi İbrahim. " Yani" dedi Barış. O ara Hira içeri girdi. " Sanki ismim geçti gibi duydum ben " dedi Hira.

" Ucundan kıyısından geçti " dedim. " Nasıl" dedi Hira. " Dünkü devriyeden konuşuyorduk da."dedi Onur. " Haaaa bende önemli bir şey sandım." Dedi Hira." Neyse ben çay alacağım. isteyen var mı" dedi yine Hira . " Olur" dedi hepsi bir ağızdan" bende geleyim yardım ederim. " Dedim. Ayağa kalktım. Giderken " Barış istersen Hira' yı..." Dedi Serkan " Hiştt Serkan." dedim. Serkan hemen sustu.

Çayları alıp ekibin yanına oturduk. O sıra Hasan müdür geldi. " Eee. Çocuklar Ender'den bir haber var mı?" Dedi." Yok. Müdürüm. Ama Ender dün Defne' nin karşısına çıkmış." Dedi İbrahim. " Bişey dedi mi yada bişey yaptı mı ?" Dedi Hasan müdür telaşla. ". Yok müdürüm hiç bir şey demedi ,sadece karşımda durdu  geri hemen kayboldu. " Dedim. Hasan müdür hiç bir şey söylemeden odasına gitti. Giderken de Beyza dan Türk kahvesi yapmasını istedi. Beyza hemen yapıp götürdü. " Defne komiserim Hasan müdür sizi çağırıyor. " Dedi." Allah Allah niye beni çağırıyor. Sana bir şey söyledi mi?" Dedim." Yok komiserim bir şey söylemedi sadece Defneyi çağır dedi." Dedi Beyza." Tamam Beyza sağol." Dedim.

Masadan kalkıp Hasan müdür odasına gittim. Kapıyı çaldım" gel Defne gel " dedi Hasan müdür. İçeri girip oturdum." Buyrun müdürüm beni çağırmışsınız." Dedim." Evet seni çağırdım. Şu Ender meselesini bir konuşalım. Bir kere karşına çıkmış ikinci kez çıkarsa daha kötüsü olabilir. Sana koruma ayarlıyorum." dedi. " Yapmayın müdürüm ben kendimi koruyabilirim" dedim. " Sen bilirsin Defne ama kendini kötü hisseder sen sana koruma ayarlarım bir telefonuna bakar" dedi. Teşekkürler müdürüm " dedim. Odadan çıktım.

Ekibin yanına gittim ve oturdum. " Ne dedi müdür" dedi Onur. " Ne diyecek Ender bir defa senin karşına çıktıysa ikinciye de çıkar dedi sana koruma ayarlayalım dedi" dedim" herhalde kabuletmişsindir. " Dedi Serkan." Ben kendimi korurum dedim istemedim. "Dedim." Niye öyle bir şey söyledin keşke isteseydin." Dedi Hira." Kendimi korurum ben siz merak etmeyin." Dedim. Duvarda asılı saate baktım.
" Oo saat kaç olmuş hadi Serkan çıkalım devriye bizi bekler." Dedim.  " Tamam hadi çıkalım."

  Ofisten çıkıp otoparka indik. Arabaya bindik. Yola çıktık. Başladık devriye atmaya. Aradan biraz zaman geçti ben hasan müdürün koruma işini tekrar tekrar düşündüm ama ben kendimi koruyabilirim. Şöyle Serkan dönüp baktım. Sanki aklın da bişey varmış da söyleyemiyor gibiydi. Dayanamadım." Çıkar ağzında ki baklayı." Dedim. " Neyi" dedi Serkan." Yarım saattir bana söylemek istediğini  söylüyorum. Hadi söyle " dedim." Aklıma taktığım  bişey yok." Dedi." İyi sen bilirsin " dedim. Devriyeye  devam ettik.

Ofise geri döndüğümüzde mesai saati bitmişti. Herkes imzalaması gereken evrakları imzaladılar. Ve evlerimize doğru yola çıktık.

 Eve geldiğimde çok yorulmuştum. Hemen üzerimi çıkardım. Elimi yüzümü yıkayıp, saçlarımı topladım. Gönlüm rahat bir şekilde koltuğa kendimi bıraktım. Biraz televizyon izlerken kapının zorlandığını gördüm.
Ben ayağa kalkana kadar kapı açıldı. Kalbim neredeyse yerinden çıkacak gibiydi. Acaba kim gelmişti. Yine Serkan mı gelmişti. Ama Serkan gelse kapıyı çalardı. Artık kim geldiyse. İçeri girmeye başladı. ACABA KİM BENİM EVİME GELİR Kİ.      

Cinayet BüroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin