"Pada suatu hari,ada seekor anak beruang Yang kelaparan"
"Dia berjalan jalan Di hutan untuk mencari makanan"
"Tetapi sampai tengah hari Dia belum menjumpainya lagi"
"Anak beruang itu duduk lalu bersandar Di pohon Kayu"
"Dia berkata sendiri.Aku menyerah,Dari pagi sampai tengah hari tidak jumpa apa apa"
"Anak beruang itu memejamkan matanya,dia sedih kerana tidak dapat makan hari ini"
"Tiba tiba,seekor arnab terjumpa anak beruang bersandar Di pohon kayu"
"Dia menghampiri Anak beruang lalu bertanya"
"Wajah beruang,mengapa engkau kelihatan sedih sekali?"
"Anak beruang pun menceritakan kesemuanya kepada arnab"
"Arnab itu berasa kesian melihat Anak beruang Yang sudah menyerah mencari makanan itu"
"Arnab lalu berkata.Tidak apa Anak beruang,jangan mengalah untuk mendapatkan sesuatu.Kita Mestilah berusaha mendapatkannya walaupun memenatkan,kamu pasti boleh mencarinya jika tidak berhenti.Percayalah"
"Anak beruang itu mengangguk yakin.Betul kata arnab,dia harus berusaha"
"Anak beruang itu berkata.Betul itu,jangan mengalah.Terima kasih arnab kerana sudah memberi sokongan kepadaku"
"Arnab itu hanya mengangguk.Disebabkan kau Ingin mencari makanan,mari kita mencari makanan itu bersama sama.Aku juga sedang lapar tetapi satu makanan pun belum kujumpai.Namun aku tidak mengalah,aku harus mencari juga untuk mengisi perut Kosongku ini"
"Anak beruang tertawa.Mereka berdua berjalan bersama sama untuk mencari makanan"
"Akhirnya mereka jumpa jua"
"Tidak sia sia mereka berjalan Di hutan luas ini"
"Arnab dan Anak beruang pun makan bersama sama,menikmati makanan mereka berdua"
"Kedua duanya akhirnya kenyang jua memakan makanan yang mereka sudah jumpai"
"Mereka senang hati"
"Tamat"
Seorang budak lelaki Yang baring Di Katil itu menepuk tangan gembira.Dia puas hati kerana anak beruang dan arnab tersebut dapat memakan makanan.Seorang lelaki yang berumur 29 tahun itu senyum manis sambil melihat anaknya.
"Wah seronoklah cerita ni papa!"
Lelaki itu hanya tersengih.Selimut anaknya disarungkan ke badan budak kecil itu.Dahi diusap lalu dikucup sayang.
"Dah,tidur ya"
Budak kecil itu hanya mengangguk.
"Selamat malam papa"
"Selamat malam juga Raeyon"
Budak lelaki Yang bernama Raeyon itu akhirnya memejamkan matanya.Sim Raeyon,satu satunya Anak lelaki kepada Sim Jaeyun Dan isterinya Cho Jihee.Mereka berdua telahpun berkahwin selama 5 tahun dan dikurnai seorang anak lelaki Yang comel.
Sim Raeyon,budak lelaki Yang baru berumur 4 tahun.Selama ayahnya berkerja,Jihee lah Yang menjaga Raeyon selama ini.Raeyon sungguh sayang akan mamanya.Selalu bermain bersama sama.Disebabkan itulah Raeyon selalu manja dengan mamanya.
Sim Jaeyun atau boleh dipanggil sebagai Jake.Seorang suami menyayangi Anak dan isterinya.Selalu membuat apa sahaja untuk keluarganya bahagia.Jake sudahpun berumur 29.Lelaki itu berkerja sebagai pembina bangunan.Dia merupakan bos Di sana,tetapi Dia sungguh baik hati untuk menolong para pekerjanya membina bangunan Yang sudah mereka rancang.Kesemua pekerja Jake memujinya.Rancangannya semua berjalan dengan lancar dan bagus.Sudah banyak bangunan Yang mereka sudah bina.Kini Jake Ingin merancang bangunan Yang main dibina lagi.
YOU ARE READING
BE MY WIFE! - SIM JAEYUN
ФанфикSepasang suami isteri Yang mempunyai seorang anak lelaki,bercerai selepas isterinya membuat perkara yang sungguh menyakitkan hati.4 tahun sudah berlalu lelaki bernama Sim Jaeyun atau dikenali sebagai Jake,menjadi ayah tunggal yang menjaga anaknya se...