Sonuncu Not

77 16 103
                                    

Gözlerimi açtığımda kendimi biraz daha iyi hissediyordum. Telefonumu alıp saate baktığımda öğlen olduğunu fark ettim. Tam o sırada Beomgyu telaşla içeri girdi.

"Buradan çıkmamız gerek."

"Bir şey mi oldu?"

"Ben eczaneden ilaçlarını aldım, serumun da bitti. Çıkabiliriz."

"Beomgyu, bir şey mi oldu?"

"Bu ara bir arada gözükmememiz gerek, takip ediliyoruz."

"Biliyorum, ama neden birden telaş yaptın?"

"Hee Young buraya yakın, hissettim."

Yavaşça serumun ucunu kolumdan çıkardım ve montumu giydim. Birilerine gözükmemek için acil çıkış merdivenlerinden dışarı çıktık.

"Onun da ikimizi hissetmesi gerekmiyor mu?"

"Önemli olan hissetmesi değil, bizi kavgalı bilmeleri gerekiyor. Eve gittiğimizde açıklayacağım."

"Öyleyse eve nasıl döneceğiz?"

"Geldiğimiz gibi döneceğiz. Sen uyuyormuş gibi yap. Görüş alanından çıktığımızda söylerim."

Beni yavaşça sırtına aldı ve uçmaya başladı. Ben de gözümü kapatıp uyuyor gibi yaptım ama bir süre sonra gerçekten uykum gelmeye başlamıştı. Bir ara seslendiğini hatırlıyordum ama sonra uyumuşum.

*

Uyandığımda kendi evimde koltukta yatıyordum. Kafamı çevirdiğimde karşı koltukta telefona baktığını fark ettim.

"Ne zaman geldik?"

"Çok olmadı, 15-20 dakika falan."

"Şimdi anlatacak mısın?"

"O notları gönderen kişinin Hee Young ile bağlantısı olduğunu biliyoruz. Bizim aramızı bozmaya çalışıyorlardı ve onlara başardıklarını göstermemiz gerek."

"Neden?"

"Çünkü ancak o zaman notları gönderen kişi kendi hakkında konuşmaya başlar. Eğer barıştığımızı anlarlarsa sadece bizi ayırmaya odaklanırlar ve ara bozucu notlar gönderirler. Tek bir notla ne hale geldiğimizi sen gördün."

"Nasıl rol yapacağız?"

"Kimseye bir şey söylememeliyiz. Yani benim konuştuğum biri zaten yok ama sen özellikle dikkat etmelisin."

"Bir planın var gibi duruyor?"

"Evet, biraz riskli ama iyi rol yapabilirsek kazanan biz oluruz. Son kez ayrı kalmamız gerek."

Planı anlattığında bunu nasıl yapacağımı düşünmeye başlamıştım. Bana yardım edeceğini söylemişti ama hem tehlikeli hem de usta oyunculuk gerektiren bir plandı. Ayrıca disipline gitmeme bile neden olabilirdi ki bu yüzden ölçüyü iyi ayarlamalıydık. Planı anlattıktan sonra hızlıca iyileşmem için internetten bulduğu bir çorba tarifini yaptı. Adını bilmiyordum ama tavuklu ve sebzeli görünüyordu. Çorbalarımızı bitirdikten sonra son kez iyi olup olmadığımı kontrol edip eve döndü. Ben de uyumaktan sıkıldığım için üstüme bir örtü alıp televizyon izlemeye başladım.

***

Aradan 4 gün geçmişti ve sonunda iyileşmiştim. Yarın büyük gündü, bu yüzden Beomgyu prova için bana gelecekti. Nasıl yapacağımı bilmiyordum. Bu planı uygulamak bile istemiyordum ama, yapmazsak daha kötü notlar gönderecekleri belliydi. Günlerdir sadece bunu düşünüyordum ve kendi kendime birkaç çalışma yapmıştım. Ama o karşımdayken tüm çalışmalarım çöp olabilirdi. Ben kendi kendime düşünürken birden zil çaldı ve gidip kapıyı açtım. Başka yolu yok mu dercesine baktım ama başını hayır anlamında sallayıp içeri girdi.

Mumirón✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin