"Kurallar çiğnenmek için vardır demişti, siyah kanatlı çocuğun arkadaşı. Ama her kuralı çiğnemenin bir bedeli olurdu. Bunlar mutlu günler miydi? Yoksa daha kötü günlerin habercisi mi? Hiçbir hata cezasız kalmazdı. Peki ya bu bir hata değilse? Siyah kanatlı çocuk hata yapmadığından emindi. Ama onun yaptığını hata olarak görenler vardı. O kaçmasına rağmen ceza onu buldu. Hiç böyle bir ceza hayal etmemişti. Her şey gözlerinin önünde olup bitivermişti. Ama o cezasına bile karşı geldi. Belki de hatası olmadığı içindi? Aşkının öylece kayıp gitmesine izin veremezdi, ama ona yardım edecek bir şey olduğunu unutmuştu."
***
Ne diyeceğimi bilemedim, kabul edercesine sarıldım sadece. Birden saçımda bir ıslaklık hissettim. Yağmur başlamıştı!
"Beomgyu, içeri girelim."
"Taehyun, elim-"
"Eline ne oldu?"
"Ben... Elim şeffaflaştı az önce!"
"Ne? Nasıl?"
"Bak..." cidden eli şeffaflaşmıştı, eline dokunduğumda elim içinden geçti.
"Taehyun, ben yok mu oluyorum?"
"Hayır, neden yok olasın?"
"Parıltılar... Gidiyor." etrafımıza baktığımda parıltıların kaçtığını fark ettim.
"Sakin ol, bir açıklaması vardır illaki." ama aklıma hiçbir şey gelmiyordu, kısa sürede kolu da saydamlaşmaya başlamıştı.
"Sen burada ne arıyorsun?"
"Seni almaya geldim." Birden arkamızda beyaz elbiseli bir kadın belirdi, bu o duvardaki kadındı!
"Ben hiçbir yere gelmiyorum."
"Ölmeyi mi tercih edersin?"
"Siz neyden bahsediyorsunuz?!" diyerek ortaya daldım.
"Merhaba Taehyun, ben Hyunjoo. Beomgyu'ya görevini veren melek ve ayrıca evet duvardaki melek resmi benim."
"Siz- ne?"
"Her neyse, Beomgyu kural biri çiğnedi ve onu affettik. Bunu bilmeni istiyoruz, çünkü bizim hatamızdı. Ama anlayışla karşılayacağın bir durum var ki şu mavi şeyleri daha önce hiç görmedik ve araştırmamız gerekiyor."
"Bunun için onu görevden almak zorunda mısınız?"
"Geçici olarak. Çok kısa bir süreliğine."
"Ne kadar kısa?"
"Yakın olduğunu düşünüyorum, bugün olacaklara bakılırsa."
"Bugün ne olacak?"
"Ah, sesli mi söyledim o kısmı? Her neyse. Kısa süreliğine ben senin yanında kalacağım. Araştırmamız biter bitmez Beomgyu geri dönecek. Tabii mavi şeyler bir tehlike oluşturmuyorsa."
"Oluşturmuyorsa derken?"
"Bunu çözdüğümüz zaman cevaplayabilirim. Şimdi, Beomgyu. Benimle gel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mumirón✔️
Misterio / Suspenso"Bir zamanlar melekler dünyasında yaşayan siyah kanatlı bir çocuk varmış, melekler dünyasında her melek kendi görevini yerine getirmeliymiş. Ama siyah kanatlı çocuk bir gün sıkılıp uzak diyarlara gitmek istemiş, oysa bilmeden evini terk etmiş." Taeh...