Mezuniyet Öncesi Parti

84 15 151
                                    

"Güneş ve Ay pek çok zorluğun üstesinden gelmelerinin ardından kısa bir mola verir. Biraz eğlenmek için katıldıkları partide olacaklardan henüz habersizdirler. Şeytanın kızı asla geri çekilmeyecekti. Ay, olanlara dayanamayıp patlarken, bu sefer sevme sırası Güneş'teydi. Bu sırada Güneş ansızın bir haber alır ve bu haber doğduklarından beri onları takip eden lanetin cevabı olacaktır."

***

Ertesi gün çoğu dersimiz boştu. Herkes dışarıda sıcak havanın tadını çıkarırken ben sınıfta bahçedekileri izliyordum. Okuldan erken çıkabilirdim ama hazır sınıf sessizken biraz kafa dinlemeye karar vermiştim. Zaten evde de yapabilecek pek bir şeyim yoktu.

Yujin'in mesajını düşünüyordum. İmalı bir mesaj olduğu kesindi. Ayrıntıları, kabul ettiğim zaman göndereceğini söylemişti. Son zamanlarda yaşadıklarımızdan sonra bu parti biraz kafamızı dağıtmak için idealdi ama Beomgyu'nun gelmek isteyip istemeyeceğini bilemiyordum. Kalabalık ortamları pek sevmiyordu. Ayrıca okulda son olanlardan sonra bir arada görülmemiz dikkat çekebilirdi.

Bir süre sonra sınıfın kapısı açılıp kapandı. Sınıftan birinin geldiğini düşünerek umursamadım. Dışarıyı izlemeye devam ederken, birden bir çift el gözlerimi kapadı.

"Hey-"

"Partiye gidecek misin?" dedi kulağıma fısıldayarak.

"Sen gidecek misin?"

"Yani, sonuçta mezun olmamıza çok az kaldı. Bence gitmeliyiz."

"Beraber mi?"

"Ayrı ayrı mı gidelim?"

"Bilmem, dikkat çekmez mi?"

"Bunu sen mi söylüyorsun?"

"Bilmiyorum, ya bir olay falan çıkarsa?"

"Kimsenin bir şey demeye hakkı olduğunu düşünmüyorum. Eğer derslerse de ağızlarının payını veririm."

"Ellerini çekecek misin? Göremiyorum."

"Benimle partiye gelecek misin?"

"Bu bir randevu teklifi mi?"

"Bilmem, sen nasıl düşünüyorsan öyle olsun."

"Tamam o zaman, kabul ediyorum."

Ellerini çektiğinde onu görmek için önüme döndüm. Ama birden yok oldu.

*

Son iki ders için müdürden izin alıp erkenden okuldan ayrıldım. Eve gidip buzdolabından dondurma çıkardım ve çatı katına çıktım. Sakinleştirici bir müzik açıp dondurmamı yemeye başladım.

Hiç bulut yoktu ve hava sıcacıktı. Sonunda dışarıda tişörtle gezebiliyorduk. Tişört demişken, parti için de kendime bir şeyler almalıydım. Yujin'e ayrıntıları sormam gerekiyordu. Neyse ki kısa süre içinde cevap verdi.

Yujin: "Parti Eunji'nin evinde olacak. Oldukça geniş ve iki katlı. Şu an yaklaşık 30 kişiyiz, yani rahatlıkla sığacağız. Bizim okulu bilirsin, herkes gösterişe bayılır. O yüzden siz de biraz çıtayı yükseltmelisiniz. Parti akşam 19.00'da başlayacak, gece yarısına kadar bitecek. Bu arada, partinin gözdesi olacaksınız (;"

***

Bu hafta pek ders işlenmediği için, bugün Beomgyu ile giysi alışverişine çıkacaktık. Her zaman gittiğimiz alışveriş merkezine gitmek yerine bu sefer şehir merkezindeki mağazaları gezmeye karar vermiştik. Yujin abartılı giyinmemizi söylemişti ama ben pek abartıyı sevmezdim. Fakat benim aksime, Beomgyu ilk kez kıyafet görür gibi vitrinlere yapışıyordu.

Mumirón✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin