Melekler Konseyi

98 21 101
                                    

"Gerçekler ortaya çıkmıştı. Siyah kanatlı çocuk yeni bir yol ayrımı ile karşı karşıyaydı. Ya cezasını çekecek, ya da ne olursa olsun görevini gerçekleştirecekti. Birden yakınlarda onu gördü. Beyaz elbiseli bir kadın. Onları izliyordu. Siyah kanatlı çocuk en önemli kuralı bozmuştu. Melek kızgındı. Ona bir ceza vermeliydi. Ama daha önce olmayan bir şey olmuştu. Koruyucu ve korunan arasındaki bağ... Böyle değildi. Daha önce görmediği mavi parıltılar görmüştü. Bunu yetkililere söylemeliydi. Koruduğu kişi tehlikeliydi. Onu görevden almaları gerekiyordu. Siyah kanatlı çocuk tekrar kalbini mi dinleyecekti? Yoksa hatasından dönüp mantığını mı kullanacaktı? Ne olacağını kestiremiyordu ama bu görevden kolay kolay vazgeçemeyeceğinden emindi."

***

Bir süre sonra tüm sesler kesildi. Zaman akışına devam ediyordu.

"Beomgyu, hadi kalk artık. Buradan çıkmamız gerek."

"Sen git, ben çıkamam."

"Hayır, buradan ikimiz de beraber çıkacağız."

"Taehyun ne saçmalıyorsun? Zaten bir sürü şey söylüyorlar!"

"Onların ne söylediği benim zerre umrumda değil. İkimiz de el ele buradan çıkacağız.

"Taehyun, ben zaten rezil oldum sen de rezil olma tüm okula."

"Sen rezil olmadın. Aksine burada kalmaya devam edersen insanlar senin korkak olduğunu ve suçlu olduğunu düşünecek."

"Öyleyim zaten."

"Hayır değilsin." Elinden tutup kaldırdım.

"Şimdi buradan çıkacağız, hiçbir şey söylemene gerek yok."

Elini bırakmadım ve kapıyı açtım. Herkes kapının açıldığını görür görmez bize döndü.

Sanki kimse yokmuş gibi Beomgyu'nun elinden tutarak aralarından hızlıca yürüdüm. Hiçbiri ses çıkarmamıştı.

Direkt müdürün odasına gittim. Müdürün odasına geldiğimizde elini bıraktı.

"Hocam neler oluyor?"

"Bunu ben size sormalıyım çocuklar?"

"Bu bizim aramızda olan bir şey, kimsenin karışmasına gerek yoktu."

"Ben senin Hee Young'u sevdiğini sanıyordum?"

"Hocam siz de m-" anlamıştım.

Beomgyu da anlamış olacak ki elimi tutup diğer elini müdüre doğru uzattı ve müdür kendine geldi.

"Hocam iyi misiniz?"

"B-ben ne oldu az önce?"

"Biz yeni geldik hocam."

"Ah, şey. Ne için gelmiştiniz?"

"Hee Young, Beomgyu'nun kişisel defterini tüm okula göstermiş. Bu bir disiplin suçu değil mi?"

Mumirón✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin