Gizli Dünya

69 16 36
                                    

"Şeytanın kızı, Güneş ve Ay'a önemli bir bilgiyi kendi elleriyle teslim eder. Ama onlar bu bilgiyi kullanamadan ellerinde patlar. Yıldızlar sonun yaklaştığının farkındaydı ve kıyamet hazırlıkları başlamıştı. Güneş ve Ay'ın birbirine çarpmasına kalan süre oldukça kısaydı. Şeytanın kızı artık şeytana dönüşmüştü ve onu yenmeleri gittikçe zorlaşacaktı. Sonunda, şeytan şah yaparak oyunun ilk adımını başlattı. Şahtan sonra ne olur bilirsiniz. Ya yenersin, ya kaçarsın, ya da... Kaybedersin."

***

Beomgyu ile bir süre şaşkınlıkla birbirimize baktıktan sonra onun yerine konuştum.

"Dediğinin gerçek olduğunu nereden bileceğiz? Ya yine bir oyun oynuyorsan?"

Cevap olarak cebinden beyaz bir zarf çıkarıp eliyle üfleyerek camdan içeri attı.

"İnanmıyor musunuz? Öyleyse yarın evine gidin. Merak etmeyin, ben orada olmayacağım. Benim çok daha önemli işlerim var."

Bunları söyledikten sonra olduğu yerde yok oldu. Beomgyu annesini sakinleştirip odasına götürürken, ben de yerden zarfı aldım.

"Açtın mı?" dedi Beomgyu yanıma gelirken.

"Hayır, ama bize yazmış. Arkasında Taehyun ve Beomgyu'ya yazıyor."

"Aç bakalım."

"Bir şansım olduğunu düşünmüştüm. Sizden yardım isteyebilirdim, ondan kurtulmak için. Ama bir garantisi olmadığını anladım. O istediği zaman beni kullanabilir. Beni kötü biri olarak tanımladığınızı biliyorum ama başka çarem yoktu. O benim tek arkadaşımdı ve ben sadece ona iyi davranmak, onunla aramı iyi tutmak istedim. Başta sadece iki arkadaştık. Şeytan olduğunu henüz bilmiyordum. Sonra Taehyun'a olan takıntısından bahsetmeye başladı. Her anlatışında gözünde kırmızı bir parlaklık seziyordum ve bu beni korkutuyordu. Her şeyi öğrendiğimde ise çok geçti. Beni konak olarak kullanma fikrini ona ben vermiştim. Zorla kabul etmişti ilk sefer. Sonra umursamamazlık, ardından izinsizce beni kullanışı. Beni kullandığını fark etmeme rağmen sustum. En azından bana bir zarar gelmiyordu. Ama artık gözü beni bile görmüyor. Ondan nefret etmeye başladığım için kendimden nefret ediyorum. Keşke onunla tanışmasaydım, keşke her şey bu seviyeye gelmeseydi. Ama çok geç, ben ruhumu çoktan yitirdim. Size söyleyebileceğim tek şey, onu sadece birlikte yenebilirsiniz. Gerçek sevginin önünde hiçbir şey duramaz çünkü. Ben gerçek sevgiyi bulamadım ama son bir iyilik yaparak gitmek istiyorum. Korkunç bir planı var. İkinizi de derinden sarsacak bir plan. Ben öldükten sonra daha çok delireceğini biliyorum bu yüzden dikkatli olun. Bu son sahne olacak. Hazır olsanız iyi edersiniz. Aksi takdirde, siz de benim gibi ruhunuzu yitirebilirsiniz.

Kyung Mi."

"Bu da neydi böyle?"

Kağıdı masaya bırakıp koltukta arkama yaslandım. Hee Young'un oyunlarından bıkmıştım artık. Ama bu yüzden gerçekten Kyung Mi öldüyse, kendini suçlayacaktır. Tabii içinde bir sevgi kırıntısı kaldıysa.

"Bence yarın gitmeliyiz."

"Beomgyu saçmalama, açıkça gelin de görün demek istedi."

Mumirón✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin