--------Ryte------
Manasias Akis pasiekè silpni saulės spinduliai. Sunkiai atsikėliau. Nuėjau į vonią. Nusiprausiau ir apsirengiau rūbus, kuriuos buvau pasilikus iš vakaro. Prieš išeidama, viską susitvarkiau. Dar kart žvilgtelėjau savo lagaminą, ar viską susidėjau.
Uždariusi lagamina, nunešiau jį į apačią, o pati nuėjau į virtuvę. Pasidariau pusryčius. Po kiek laiko, lėkštė buvo švarutėlė. Išploviau ją, ir nurūkau iki savo kambario. Pasiėmiau telefoną ir saulės akinius. Galiausiai nulipusi žemyn. Pasiėmusi lagaminą, išėjau iš namų, ir galiausiai užrakinau duris. Pasigavusi taksi, įlipau, ir paprašiau, kad nuvežtu į oro uostą. Pasitikrinau, ar viską turiu. Pasą, bilietai, piniginė, telefonas....viskas yra.
--------Prie Oro uosto---------
Sumokėjau vairuotojui pinigus, ir išlipau iš mašinos. Pajudėjau prie pagrindinių durų. Jos prasivėrė, ir aš greit atsiradau pagrindinėje salėje. Nuėjusi atiduoti savo lagaminą, parodžiau pasą bei bilietus, lagaminą išsiunčiau į lėktuvą. Viską susitvarkius, susiradau kavinukę. Susiradusi vietą, atsisėdau. Kai prie manęs priėjo padavėja, užsisakiau karšto šokolado. Aš negeriu kavos, nes man ji nepatinka. Atsipalaidavusi, atsirėmiau į kėdės atlošą. Užsimerkiau ir giliai įkvėpiau. Kita minutę, ant stalo garavo karšto šokolado puodelis. Šyptelėjusi, pradėjay gurkšnoti. Pradėjau žvalgytis aplinkui. Vieni kaškur skubėjo, kiti- sedėjo, ar kaip aš, gerė šiltą gėrimą.
Net nepastebėjau, kai baigiau. Palikusi arbatpinigių ant stalo, pasiėmiau savo lagaminą, ir išėjau iš kavinukės. Žvilgtelėjau į laikrodį. Turiu beveik dvi valandas dar.
Nusprendžiau pajudėjo link patikrų, nes dažniausiai tokiu laiku ten buna milžiniškos eilės.
--------Po kiek laiko--------
Viską praėjusi, atsiradau dar vienoje salėja. Dar kart žvilgtelėjau į laikrodį. Turiu valandą ir 20 min.
Nuėjusi prie vartų, atsistojau į eilę ir laukiau.
Galiausiai peržiūrėjo mano bilietą, ir išleido į lauką. Aikštelėje puikavosi dviaukštis lėktuvas. Greit užlipau skardžiais laiptais į vidų. Susiradusi vietą. Atsisėdau.
Po kelių akimirkų prie manęs priėjo palydovas.
-Panelę, mes turime jus perkelti,- atsakė. Aš pasiėmusi savo rankinę, sekiau, kur lydėjo palydovas.
Galiausiai atsidurėm pirmoje klasėje, kuri buvo antrame aukšte. Mane pasodino į vietą. Rankinę pasidėjau ant žemės. Išsitraukiau savo užrašų knygutę.
-Ko nors norėsite?- paklausė stiordesė.
-Ne, ačiū,- nusišypsojau. Ji šyptelėjo atgal ir nuėjo.
Atsivertusi užrašų knygutę, pradėjau piešti gyvūnus.Labas, visiems
Tikrai Srr, kad seniai nekėliau, bet paprasčiausiai vėl problemų su Wattpad turėjau.
Bet viskas jau sutvarkyta.
Taigi pasistengsiu kuo dažniau kelt dalis. Dar man mokykloje egzaminai, tai....Žiūrėsiu.
Man reikia labai jūsų nuomonių, nes sužinojau, jog šitą isto skaito mano Lietuvių K. mokytoja.
Jo, žinau, įdomiai čia.
Gerai, laukių jūsų nuomonių.
-Gintarė