Skyrius 15

276 26 0
                                    

....Kitoj gatvės pusėj pamačiau Liam. Man vos akys neišsipletė. Jis neturi manęs pamatyti. Greit užsisukau ir nusukau už čia stovėjusio "Starbucks".
Apsukau ratą aplink kvartalą. Greit nubėgau į laiptinę. Pradėjau bėgti linl durų. Susiradusi raktus, atrakinau duris. Įlėkusi į vidų, greit jas užrakinau. Giliai atsidūsau...O dieve mano...Aš net normaliai visko neapvaikščiojau, ir jau turėjau bėgti nuo žmogaus, kurio dabar nenoriu matyti. Per mano nugarą perėjo šiurpuliukai. Keistas jausmas mane apėmė. Atrodė, jog kai bėgau, kaškas mane vijosi.
Nusipurčiau nuo tokių minčių. Nusimoviau "Vansus", ir nuėjau į vonią.
Pasileidau šaltą vandenį, ir juo nusiploviau veidą. Iš kart atsigavau.
Išėjau iš vonios. Pasiėmiau guminukų, kurie stovėjo ant stalo. Nuėjau į svetainę, pasileidau televizorių. Kaip tik rodė futbolą.
Ir dar pradžia. Pristatė visus futbolininkus, ir Louis...Pala, ką??? Louis?!
Tik paskiau geriau įsižiūrėjau, ir ten tikrai buvo Louis. Oh My God....man būtinai reik žiūrėt šias varžybas.
-------Po kelių valandų-------
-Varyk, Louis! Varyk!- šaukiau, kaip išprotėjus. Jo komandą pelnė 4 įvarčius. Paskutinės sekundės ir Louis įmušė įvartį.
-Wohoo!- sušukau. Kai baigėsi varžybos, aš išjungiau televizorių, ir nuėjau į virtuvę. Padėjau indelį ant stalo, o pati nurūkau į kambarį. Atsisėdau ant lovos. Pasiėmiau loptopą. Pažiūrėjau IN, TT ir FB.
Viskas išliko tas pats. Tik dabar vaikinai turi pertrauką nužiūrėt, .
Pasileidau muzikos. Nulipau nuo lovos. Grojo "Better Than Words"
Kai buvo Niall solo, aš atlikau tą jo judesiuką. Nusijuokiau iš savęs.
Mano TT pradėjo pypsėt. Atsidariau jį, o ten buvo žinutė nuo Niall.

N- Labas. Tu kartais ne Londone?
A-Umm...taip aš Londone
N- Kada tu čia spėjai atvažiuot?
A- Prieš kelias valandas :D
N- :D aišku
A- O ką tu veiki?
N- Ai sėdžiu namuose ir žiūriu futbolą.
A- aš mačiau neseniai rungtynes, kur Louis žaidė :D
N- Louis šiandien varžybos buvo? Blemba....pamiršau...Shit, nepažiūrėjau
A- xDDD
N- Gal nori susitikt?
A-Ok, bet kur? Už beveik kiekvieno kampo fanės. Pagalvos, kad jau aš tavo mergina :D
N- Nesijaudibk, sugalvosim :D
A-Gerai :DDD
N- Ok, aš toliau tęsiu žiūrėt ir tau netrukdysiu.
A- Ok, parašyk, kai jau būsi kašką sugalvojęs xD
N- Ok XD
A- Iki
N- Bye :D

Uždariau loptopą, ir padėjau jį ant stalo. Nuėjau į balkoną. Nusprendžiau, jog man reik sulčių. Nuėjau į virtuvę, susiradau apelsinų sulčių. Įsipyliau ir suradusi ledukų, porą įsimečiau. Pasiėmiau šiaudelį ir įsidėjau į sultis.
Grįžau į balkoną. Atsisėdau ant kėdės, kuri buvo ten. Siurbiau sultis, ir žiūrinėjau telefoną. Staiga suskambo durų skambutis. Pakilau nuo kėdės. Nuėjau prie durų. Atrakinau jas. Prie slenkščio stovėjo.....

Na va ir naujas skyrius.
#Vote
#Comment
Laukit sekančio ;)
-Gintarė

Directioner ✅lithuanianWhere stories live. Discover now