....Tai buvo Ni.
-Ni, sorry,- išlemenau. Pakėlęs savo veidą, jis man nusišypsojo.
-Ne, nieko tokio. Tu skubi kaškur?- paklausė manęs.
-Taip, į darbą,- atsakiau.
-Hmm,- atsakė.- Gal po tavo darbo susitinkam?- paklausė nusišypsodamas.
-Žinoma,- atsakiau, ir daviau būčkį į žandą, o paskiau,nubėgau.
Pala, ką aš katik padariau?Atėjusi į darbą, persirengiau ir kibau dirbti.
--------Po kelių valandų------
-Emma, ar galiu tave sutrukdyti?- paklausė Mrs. Pomfri.
-Taip. Kas atsitiko?- paklausiau.
-Mes šiandien turim naujokę, ir jinai panašaus amžiaus kaip tu. Galėtum ją su viskuo supažindinti, kol kitos dirbs tavo pamainą?- paklausė.
-Žinoma,- atsakiau. Nuėjusi į persirengimo kambarį, ant suoliuko pamačiau kaštoninių plaukų mergina, kuri sedėjo ir žiūrėjo į žemę.
-Labas,- pasisveikino. Ji atsuko savo veidą į mane.
-Labas,- tyliai išlemeno.
-Koks tavo vardas?- prisėdau šalia jos.
-Sheu,- atsakė.
-Aš Emma.
-Malonu susipažint,-atsakė.
-Kodėl tokia nuliūdus?- paklausiau.
-Kaškokios merginos mane apadino negražia ir panašiai,- atsakė.
-Neliūdėk. Viskas bus gerai. Jos tik prieš mus nori pavaidinti, bet nieko gero neparodo,- atsakiau linksmai.
-Matau, ir tu tokia kaip aš,- atsakė nusišypsodama.
-Aš tik stengiuosi būti natūrali,- atsakiau.- Gal jau nori, kad viską aprodyčiau?
-Gerai,- atsakė. Mes vaikštėm visur. Pasakydavau, kur viskas yra, kaip reikia naudotia, ir t.t.
--------Po valandos------
-Gerai. Čia bus tavo vieta, kur dirbsi. Kol kas,- atsakiau ir nuėjau į persirengimo kambarį. Pasiėmiau savo telefoną, ir grįžau atgal į vieta.
-Nu kaip sekėsi? Aprodiai viską?- paklausė, prie manęs priėjusi paklausė Mrs. Pomfri.
-Taip. Viska aprodžiau, parodžiau kur viskas yra, ir t.t,- atsakiau.
-Gerai. Šiandien galėsi namo eiti ankščiau,- atsakė Mrs. Pomfri, ir nuėjo.
-------Po darbo-------
Susirinkusi viską, išėjau. Ausinukus įsikišau į ausis. Pasileidau muziką. Grojo 'Avenir'. Paskutiniu metu man pradėjo patikti prancūziškos dainos. Aš biški suprantu, nes kaškada mokinausi šios kalbos.
Grįžau namo, ir susidėjau daiktus.
Atrakinusi telefoną, radau vieną źinutę nuo Niall.
Atrašiau jam, kad pas mane ateitu.
Po kiek laiko išgirdau durų skambutį.
Pribėgau prie durų. Greit jas atidariau, o ten išvidau Ni. Greit jį apsikabinau, o jis mane. Užsimerkiau.
-----------------------------
Sedėjom su Ni svetainėje ir šnekėjom apie beleką. Staiga mane supykino. Aš pasileidau bėgti į tualetą. Ptibėgusi prir tualeto, ėmiau ir viską išvėmiau. Sutvarkiusi,viską čia, grįžau atgal į svetainę.
-Ar viskas gerai?- iškart manęs paklausė Ni.
-Nežinau. Iš niekur nieko pradėjo vemti,- atsakiau. Ni mane prislinko arčiau savęs. Aš savi galvą padėjau jam ant peties.
---------Po kelių savaičių-------
Aš vemdavau ir vemdavau. Neėjau į darbą, turėdavau gulėti lovoj.
Tačiau vieną diena, viskas aprimo. Bet teta baiminosi, ir manęs neleidau dar į darbą.
Vienu metu buvo pakilusi ir temperatūra.
Vaikinai ateidavo pažiūrėt, kaip man sekasi. Aš labiau susibendravau su Harry ir Louis, negu ankščiau.Va ir naujas skyrius! Tikiuosi patiko :)
#Vote
#Comment
Laukit kitos dalies ;)