------Po 2-jų valandų------
Visą kelią miegojau. Nežinau kodėl, bet jaučiausi pavargusi. Pasiraiviau ir apsižvalgiau aplinkui. Viskas buvo normaliai. Pažvelgiau pro langą. Jau matėsi Londonas. Jį gaubė pilki debesys, ir tai pat lyjo. Laimėj, įsidėjau liesargį, tai nesušlapsiu.
----------Po kiek laiko-------
Lėktuvas nusileido. Visi buvo išlaipinami iš jo. Ėjau per trasą, nes teko lėktuvą nuleist toliau nuo oro uosto.
Šlapia žolė lipo man prie batų. Išsitraukiau telefoną, surinkau tetos numerį ir pradėjau skambinti.
-"Alio?"- išgirdau tetos balsą.
-Labas, teta. Aš jau atskridau į Londoną. Kada busi?- paklausiau.
-"O, tu jau? Tuoj busiu. Paskambinsiu, kai busiu atvažiavus",- atsakė.
-Gerai, iki, teta,- atsisveikinau.
-"Iki, Emma",- numečiau ragelį.
Praėjusi viską, išėjau į pagrindinę fojė, ir nusprendžiau, kad man reikia nueiti į Starbukcs. Užsisakiau Latte. Sulaukiau, ir eidama link išėjimo gurkšnojau. Mano telegonas pradėjo vibruoti (). Greit numečiau ragelį, ir išėjau į lauką. Pradėjau akimis ieškoti tetos. Pamačiau bemojuojančia man. Greit su visu lagaminu, nubėgau link jos.
-Teta!- sušaukiau ir tuo pat metu stipriai ją apkabinau.
-Emma, kaip tavęs pasilgau,- atsakė teta.
-Gerai, duok savo lagaminą, o pati sėsk į mašiną,- atsakė teta. Aš atsisėdau į priekinias sėdinias ir laukiau tetos. Išgirdau durų trenksmą. Atsisukusi pamačiau savo tetą.
-Užsiseg diržą,- ramiai pasakė.
-OK,- iškėlusi nykštį į orą, pasakiau.
-----------------------------
-Gerai, čia bus tavo kambarys. Ryt eisi susirast darbą, kad galėtum užsidirbt pinigų bilietui, kai grįšim į Vokietiją. Nerašysiu aš tavęs į mokyklą, nes jau tavo amžiaus paaugliai baigia mokyklą,- atsakė teta.
-Tai likusią dienos dalį, galiu daryti ką noriu?- paklausiau.
-Taip, gali. Gali eiti į miestą, bet nepasimesk. Štai paliksiu pinigų, jeigu norėsi eiti į kokią parduotuvę ar kur nors kitur,- teta ant stalo padėjo pinigus. Išlidėjusi ją į darbą, nubėgau į savo kambarį ir kritau į lovą. Pasimuisčiusi, nutariau užmigti, nes kelionė buvo varginanti.
-------Po kelių valandų-------
Pasiraiviau. Išlipau iš lovos. Pajudėjau link virtuvės. Pasiėmusi truputį vaisių, įsidėjau į lėkštę. Žvilgtelėjau ant sienos kabėjusį laikrodį. Dar nebuvo net pietų. Nusprendžiau eit pasivaikščioti, kaf galėčiau čia apsiprasti.
Nulėkiau į savo kambarį. Užsidėjau juodas timpas, dryžuotą maikutę. Žvilgtelėjau savo taturuote ant peties, kuria slaptai pasidariau per savo 15-ąjį gimtadienį, tačiau teta sužinojau.
Užsidėjau juodą švarkelį. Nuo staliuko pasiėmiau ausines ir telefoną. Nuėjau prie durų. Pakėliuj pasiėmiau obuolį, ir paskiau nulėkiau prie durų. Užsidėjau savo juodus "Vansus". Atrakinusi duris, išėjau į koridorių, ir paskiau jas užrakinau iš išorės. Pasileidau bėgti laiptais, iki tol, kol neišbėgau į gatvę. Raktus susikišau į kišenę. Ausinukus prijungiau į telefoną, įsikišau juos į ausis, ir pasileidau muziką. Ėjau ramiai gatve, iki tol, kol kitoj gatvės puseje nepamačiau......Na štai ir naujas skyrius
Tikiuosi patiko
#Vote
#Comment
Laukit sekančios dalies
-Gintarė