Buvau užmigusi. Netikėtai pajaučiau kaškieno ranką sau ant liemens. Truputį prasibudinus, pamačiau Ni.
-Ar geriau jautiest?- paklausė Ni.
-Geriau,- atsakiau, žiūrėdama į jį.
-Jokių žinių iš Liam?- paklausiau.
-Ne. Nesuprantu, jis sakė grįš pratai savaitė, bet taip ir negrįžo.
Mano kompiuteris pradėjo, atrodo šokinėt nuo žinučių.
-Ni, gal gali paduot kompiuterį?- paklausiau. Ni linktelėjo, ir nuo stalo paėmė loptopą, ir padavė man į rankas.
Aš jį atsidariau, ir kaip tik išmetė Twitterį. Ėjau per pagrindinį psl. ir ką pamačiau, turbūt galėjo išdegint akis. Išverčiau akis, žandikaulis atvypo. Niall į mane žiūrėjo keistu žvilgsniu. Jis pažiūrėjo, ir jam tai pat vos žandikaulis neatvipo.
Keistas jausmas apėmė. Atrodė, lyg kaškas spardytusi mano pilve.
-Ni, man atrodo man reikia pas gydytojus,- atsakiau susimasčius.
Bet pala, nepasakiau, kas ten buvo. Tai buvo nuotraukos, ku Liam..jis....jis.....būčiuoja kita mergina.
Bet man nebuvo tiek graudu. Nesuprantu kodėl....kodėl aš neverkiau?
-Gerai, einu pasakysiu tavo tetai,- atsakė Ni, ir išėjo iš mano kambario.
Aš išlipau iš lovos. Nuėjusi prie spintos, persirengiau kitais rūbais. Kaip tik kai baigiau, į kambarį įėjo Ni.
-Galim jau važiuot,- atsakė. Priėjad prie manęs, pagriebė mano ranka, ir aš juokingai išbėgau iš kambario.
Užsidėja batus, išėjom iš namo, i galiausiai papuolėm į gatvę. Įsėdnau į Ni džipa. Pats įsėdęs, užvedė variklį, ir mes nuvažiavom į ligonine.
---------Ligoninėje-------
Buvom prie gineonkologės kabineto.
Niall buvo paėmęs mano ranką,nir vis ramino. Aš labai jaudinuos.
-Emma West,- išgirdau savo vardą. Jis linktelėjo ir paleido mano ranka.
Aš įėjau į kabineta.
-Sveika. Prisėsk,- pasakė gydytoja.
-Ačiū,- padėkojau.
-Tai kas atsitiko?- paklausė manęs.
---------Po kiek laiko------
Turbūt praėjo kokia valanda, kol užtrukau kabinete. Tai, ką išgirdau, mane šokiravo. Aš nėščia. Nėščia. Nėščia.
Ką aš pasakysiu tetai ir kitiems vaikinams?
Ni žino apie tai. Dar gal šią paslaptį galėčiau palaikyti kelis mėnesius, tačiau pulvukas greitai išryškėtu.
-Tu nenori, kad tavo teta sužinotu?- paklausė manęs Niall, kai važiavom.
-Taip, Ni, nenoriu,- atsakiau.
-Reikia kašką sugalvot,- atsakė jis.- Pala, sugalvojau!
-Ir ką?- paklausė.
-Pagyvenk pas mane, tiek laiko, kiek reikės. Žinau, tai užtruks ilgokai, bet aš noriu pasistengti dėl savo...umm...merginos,- atsakė. Aš nusišypsojau.
------Namuose------
-Gerai, Emma. Vistiek jau greit baigsi darbą, pradėsi vaikščioti į universitetą,- atsakė teta.
Aš susirinkusi daiktus, kartu su Ni, išvažiavom pas jį.
Mano telefonas pradėjo burzgėti. Aš atsiliepiau.
-Alio?
-"Emma, nepatykėsi, ką neseniai pamačiau einant link tavo namų",- dūsaujanti atsakė Suzy.
-Kas?- paklausiau.
-"Liam. Ten buvo jis. Ir jis ėjo link tavo namų",- atsakė. Ji jau žinojo apie viską. Kol važiavom, aš jai buvau paskambinus, ir pasakius viską.
-O Dieve. Ką mano teta pasakys?- paklausiau išsigandus.Naujas! OMG, kiek jau daug perskaičiusių jūsų yra :D
Aš tiek tikrai nesitikėjau.
Šią isto ryškiai tęsiu iki kokių turbūt 60-70 skyrių, tai dar galit nesijaudint dėl pabaigimo :D
#Vote
#Comment-Gintarė