-----------Po kelių dienų-----------
-Ar tikrai atvažiuosi į Londoną?-paklausė manęs Liam, kai stovėjom oro uoste.
-Taip,- atsakiau.
-Gerai, man jau laikas,-stipriai apkabindamas mane, atsisveiko.
-Pasiilgsiu tavęs,-atsakiau.
-O aš tavęs,-atsakė jis.
Liam pajudėjo prie durų. Paskutinį kartą pamojavus, nuėjau.
Išėjau iš oro uosto. Pasigavau taksi, ir pasakiau, kad mane nuvežtu į viešbutį.
--------Viešbutyje--------
Kroviausi visus daiktus į lagaminą. Galiausiai baigiau daiktus. Pasiėmusi lagaminą.
Išėjusi iš kambario, užrakinau duris ir nusileidau į fojė.
Padavusi rakyus maloniai darbuotojai, išėjau į lauką. Pasigavusi taksi, papraśiau, kad mane nuvežtu į autobusų stotį.Radusi savo autobusą, su kuoriu turėsiu grįšti į Venklį, įlipau ir užsimokėjusi už bilietą, susiradau vietą ir į atsisėdau.
-----------Po valandos----------
Buvau užmigus visą kelią. Kai jau buvau Venklį, išlipau iš autobuso.
Kadangi man iki namų nėra toks ilgas kelias, tai nusprendźiau eiti pėščiomis.
Kai buvau prie namų, atsirakinau duris ir nuėjau į vidų. Greit užnešiau lagaminą į viršų.
Tada netikėtai man paskambino teta.
-Alio?-paklausiau.
-"Sveikutė. Aš turiu vieną problemą. Man visa kelionė labai stipriai užsitęsė, ur Londone busiu mėnesį.
Nenoriu tavęs viebos ten palikt. Atvažiuok pas mane į Londoną. Pinugų paeiškot, turėtu būti mano stalčiui. Paskambink, kai buai atvažiavus",- atsakė.
-Gerai,- atsakiau ir padėjau ragelį. Laimėj, nebuvau išsiėmusi daiktų. Greit užbėgau į viršų, ir pradėjau ieškoti bilietų.
---------Po kiek laiko-------
Už bilietus sumokėjau internetu. Ryt ryte išvykstu į Londoną.
Kol kas tiek. Gal man eiti pasivaikščioti?Štai ir naujas skyrius. Šikart norėčiau nuomonių apie skyrių.
Laukit kito (づ ̄ ³ ̄)づ
Gintarė x.x.