Skyrius 24

245 22 0
                                    

-----Emma POV.------
Būčinys, kurį gavau iš Ni, buvo visiška kitoks negu Liam. Per mane perėjo šiurpuliukai.
Aš buvau užsimerkus. Atsimerkusi, Ni neradau. Jis ėjo iš parko. Matyt pasijautė prastai. Gal jam gėda buvo. Aš nusišypsojau. Nepyksiu ant jo, nes gal jua tai padarė netyčia gal jis taip nenorėjo.
Aš pakilau nuo suoliuko. Ėjau link namų.
------Namuose------
Atsisėdau prie stalo, ir atsidariau kompą. Įsijungiau Twitter, ir radau žinutę nuo Liam

L- Aš turėsiu išvykti trumpam kai kur. Grįšiu kitą savaitę
A- Gerai, pasibūk tenai,- atrašiau.
Ėjau per Twitter iki tol kol, nepamačiau, kad mane pafolovino Louis ir Harry. Apsidžiau iš laimės. Dabar visi vaikinai mand folowiną.
Gerai.

Žvilgtelėjusi pro langą, pamačiau gražų londono vaizdą.
Nežinau, bet norėjau kad Ni būtu šalia manęs. Nesuprantu. Gal po to būčinio, mintys visiškai pasikeičia?

Šis klausimas man nedavė ramybės. Išgirdau durų trinktelėjimą. Nuėjau į koridorių. Ten buvo teta.
-Teta!- sušaukiau ir stipriai ją apkabinau.
-Ką parvežiai?- paklausiau. Kai teta būna kaškur išvažiavusi, ji visą laiką kašką parveža. O ypač daugiausiai saldainių.
-Teta, ar galim pasikalbėti?- paklausiau jos.
-Žinoma,- atsakė, ir mes abi nuėjom atsisėsti.
-Kas yra, bragioji?-paklausė teta.
-Supranti, atsimeni Liam?
-Taip. Kas atsitiko?- paklausė.
-Manau, kad aš juo nepasitikiu. Jis paskutiniu met kaškur dingsta,- atsakiau.
-Taip.
-Irz ar atsimeni Niall?- paklausiau.
-Taip, atsimenu.
-Jis man labiau patinka, ir neseniai jis...jis..mane pabūčiavo,- atsakiau tyliai.
-Emma. Tu pasitiki tik Niall?- paklausė manęs teta.
-Taip,- išleidau vieną ašarą.
-Ššš...,- ramini mane teta, apsikabindama.- Matyt, tai naujos, rimtos draugystės pradžia. Niall su tsvim pirmiausias susipažino. O Liam vėliau. Tu turbūt buvai švelni prie jo, tačiau nejautei jokios meilės jam. Niall turbūt ir buvo tavo svajonių princas,- atsakė teta.
-Turbūt.
-Gerai, eik miegot. Ryt tau reikės į darbą,- atsakė teta. Aš linktelėjau.
Nuėjau į vonią. Nusirengusi visus drabužius, sumečiau juos į dėžę. Palindau po dušu. Pasileidau šiltą vandenį. Vandens lašai leidosi mano kūnų, iki tol kol neišjungiau dušo.
Išlipau iš jo. Pasiėmusi rankšluostį, nuaisausinau kūną. Apsirengusi naktinius, išėjau iš vonios. Palindau po koldrą, ir užmigau.
---------Ryte------
Atsikėliau. Nuėjusi į vonią, nusiprausiau. Persirengiau kitus rūbus. Išėjusi iš vonios, pasiėmiau daiktus, ir pradėjau krautis daiktus kurių man šiandien reikės.
Atsisveikinau su teta. Išėjau iš namų. Pradėjusi eiti gatve. Staiga atsitrenkiau į kašką.
Tai buvo....

Labas visiems. Turbūt jau matėt mano naują istoriją :D
#Vote
#Comment
Laukit sekančios ;)

Directioner ✅lithuanianOnde histórias criam vida. Descubra agora