------Po 10 min.-------
Jau buvau pasiruošus. Išėjus iš kambario, užrakinau jį.
-Kur tas Josh?- sušnipždėjau sau po nosim. Išgirdau bumtelėjimą. Net pašokau. Greit pradariau Josh kambario duris.
-Kas atsitiko? Jugi dar turim laiko,-paklausė.
-Aš biški greičiau susiruošiau. Galvojau, kad tu čia sukėliai bumtelėjimą.
-Tai sklido iš gretimo kambario,-pasakė.
-O kas ten apsigyveno?- paklausiau.
-Sandy,-atsakė.
-O tai jis kartais negrįžo iš repeticijų?-paklausiau.
-Jis man katik parašė, kad visai neperseniausiai atvažiavo į areną,- atsakė.
-Aaaa....,-atsakiau.
-Nu, Okay, varom, nes mums jau tikrai reikia važiuot.
-Okis,-šyptelėjus, nubėgqu iki savo kambario, ir pasiėmiau jį. Užrakinusi duris, kartu su Josh nuėjom link lifto. Nusileidia, paprašėm, kad mus nuvežtu vienas iš viešbučio darbuotojų.
-------Prie Arenos------
-Mes jau čia! Wohoo!- nestipriai sušaukiau, kai jau pro mašinos langą pamačiau areną.
-Padėsi man kai ką nunešt?-paklausė Josh. Jis bent jau šiuo metu, buvo atsakingas už kai kurią aparatūrą.
-Aš paimsiu va šious laidus,-parodžiau. Paėmiau ir nešiau. Į vidų manę įleido vienas iš apsauginių. Įėjus pamačiau didelę sceną. Net prasižiojau.
-Oho. Dar tokio vaizdo nesitikėjau,- iš už nugaros pasakė Josh.
-Kur man padėt viską?-paklausiau.
-Štai ten,-parodė, kur padėt ir padėjau.
Po kelių minučių išgirdau iš kaškur sklindančius vyriškus juokus. Nurijau seilę. Aš jugi pažinojau tuos balsus. Atsisukau,ir iš kitos patalpis pamačiau ateinančius vaikinukus. Net apšalau.
-Tau viskas gerai?- paklausė Josh, nes turbūt matė, kad stovėjau savam šokę.
-Taip, viskas gerai,- atsigavau ir atsakiau. Nusisukau, kad atrodyčiau dirbanti.
-Sveikas, Josh,- pasigirdo airiškas balsas. Aš tik atsisukau, o ten jau stovėjo Niall. Jau norėjau žviegt, bet susilaikiau. Sukryžiavau rankas už nugaros, ir stovėjau šypsodamasi.
-Kas ji?- paklausias man šyptelėjo Niall.
-Ji-Emma. Mano draugė,-atsakė Josh. Aš net išraudau.
-Malonu susipažint,-ištiesias ranką, paspaudė Niall.
-Aš einu dėl aparatarus. Pasakysiu,kad jau yra.
-Ok, susitiksim,-pasakė Niall.
-Iki,- atsakė Josh ir kaškur nuėjo.
-Tai, iš kur tu?- paklausė manęs Niall.
-Pati tai esu angliško kraujo, bet gyvenu Vokietijoje.
-Aaa...aišku,-atsakė ir truputį nusižovojo.
-Miego nori?-paklausiau ir sukikenau.
-Tai aišku. Kai visą dieną dirbi ir tai tik ant scenos,-nusikratė.
-O kur kiti vaikinukai?-paklausiau.
-Nežinau, kaškur nuėjo. Einam paieškot?-paklausė.
-Tai žinoma. Ką žinai, gal vienad netgi nenorės būt ant scenos.
Ėjom mes ilgai. Ieškojom jų visų. Bet radom tik Harry.
-Harry, nematei kitų?-paklausė Niall
-Ne. O kas ji?-paklausė Harry.
-Aš-Emma. Josh draugė,- atsakiau.
-Gerai, ačiū , kad pasakiai,- atsakė Niall.
-Einam toliau ieškot,- pamojavus Harry, kartu su Niall dar kokias geras 30 min ieškojom jų.