"Mano brangioji Emma,
Aš išvykau šiandien į Londoną dėl darbo reikalų. Palikau pinigų ir visus kitus reikalingus daiktus. Londone busiu beveik dvi savaites. Nesirūpink, pasistenksiu grįš greit.
Tavo teta,
Carolina"
Perskaičius, man net veide prašviesėjo. Kai tetos nėra, aš galiu neit į mokyklą. Jėga!
Nubėgau į savo kambarį, greit šokau į lovą. Pasėmiau loptopą ir įsijungiau Facebook, bei Twitter. Peržiūrėjau FB...nieko. Peržiūrėjau TT... nukritau nuo lovos su visu loptopu. Turbūt neatspėsit kas atsitoko. Manę pa'folow'ino Liam. Pats Liam Payne.
O dieve, galvojau numirsiu. Begėjau po visus namus iš džiaugsmo. Per ketverius metus, būtent šiandien jis pa'folow'ino. So amazing. Bet, pala?
Jugi šiandien mano gimtadienis. Bet aš ir nepasakiau dėl ko vasarą einu į mokše. Man kitus 2 mėnesius nereiks eit. Kaškoks keistas sprendimas. Nu žodžiu.
Grįžau vėl prie loptopo ir pabandžiau parašyt
Emma: Labas(Jie kalbasi ENG
bet rašau LT).
Liam: Sveika.
"O dieve jis man parašė!"surėkiau sau mintyse.
Emma: Kaip sekas? :)
Liam: Gerai, o kaip tu?
Emma: Ge..rai.....
Liam: Iš kur?
Emma: Iš Anglijos, bet gyvenu Vokietijoje. O ar jus atvažiuosit į Vokietiją? Ar išeitu?
Liam: Gaila, bet ne. Gal atsitiks koks stebuklas ir gal atvyksim.
Emma: Ačiū, kad pasakei.:)
Liam: Nėr už ką. Turiu eit repetuotis.
Emma: Iki :)
Liam: Iki ;)
__________________
O dieve mano! Aš susirašinėjau su pačiu Liam. Nu bet kai dienelė. Turbūt jeigu pasakyčiau klasiokams, kad mane pa'folow'ino Liam, tai jie tik pradėdu žvengt. Nes jie visą laiką prieš 1D nusižengia bloga kriptim.
Nuėjau į virtuvę. Pasiėmiau traškučių, kuriuos slėpiau nuo tetos.
Atsisėdau ant sofos, kuri buvo svetainėje. Įsijungiau BBC žinias ir tokia žiūriu, visokius Š.
Išjungiau televizorių, įsijungiau radiją ir pradėjau klausyt ar nieko nepasakys. Klausausi aš tokia...ir išverčiau visą pakelį ir vos nenukritau nuo kėdės. Pasakė, jog 1D atvažiuoja į Berliną. Jėga!! Pagaliau
bent vieną kartą aš juos susitiksiu.