Skyrius 36

184 16 0
                                    

--------Kita Diena-------
Po vakar dienos, jaučiuosi puikiai, nei kadanors ankščiau. Taip gera, kai visi susirenka kartu, ir tada galim pabūt. Pasiilgau tiek Niall, tiek Liam. Nežinau, jie man abu patinka, bet kuris labiau, tai pati neapsisprendžiu. Tiesiog, tegul viskas teka savo vaga. Sedėjau pas Niall, ir žiūrėjom filmą.
-Galvoji ką nors veikt savaitgalį?- paklausė manęs Ni.
-Nežinau, gal į gamtą reikėtu?- pagalvojau.
-Galim,- atsakė nusišypsojęs. Aš tai pat šyptelėjau.
-Tiesiog....Elena jau turėtu po truputį pamatyti daugiau dalykų, negu būt ištisai namuose,- atsakiau. Jis linktelėjo, tai suprasdamas.
Netikėtai suvibravo mano telefonas. Elena pasodinau ant sofos. Niall ją kalbino, o ši juokėsi iš visko. Aš nuėjau į šoną. Atrakinusi telefoną, radau žinutę nuo nežinomo numerio.
"Pasiilgai manęs? ':) -M"
"Ne" atrašiau.
"Galim susitikt, nes noriu tave pamatyt?"
"Ugh...gerai".
--------Niall POV.-------
-Niall, aš turėsiu kai kur nuvažiuot. Tu gali pasaugok Elena?- paklausė manęs.
-Tai gal tave nuvežt?- paklausiau.
-Ne, nereikia. Nuvažiuosiu pati,- atsakė Emma. Aš linktelėjau. Ji nuskuodė prie durų, o galiausiai ir pasišalino iš namų. Kur ji taip suskubo?
                         * * *
-Ką? Kur jinai išvažiavo?- sunerimusi paklausė manęs El. Taip, visi atvažiavo čia.
-Aš nežinau. Norėjau ją nuvežt, tačiau ji sakė pati tai padarys,- atsakiau.
-O dieve, jeigu tai nagus prikišo Mike?- sunerimusi paklausė El.
-Koks Mike?- paklausiau, susiraukęs.
-Na.....Mike buvo sena jo simpatija, iki tol kol bandė ją išprievartauti, tačiau ši pasipriešino. Emma viską man papasakojo,- atsakė El.
-O dieve..reik jos važiuot ieškot,- atsakiau.
-Pala, pala, pala, kada ji išėjo?- paklausė manęs Louis.
-Jau geros trys valandos ir jos dar nėra,- atsakiau.
-Tada tikrai turim važiuot ieškot,- atsakė Harry.
-Gerai, El, Louis ir Harry- jūs kartu pasiimkit Elena ir važiuok ieškot jos centre. Aš, Zayn, Suzy ir Liam važiuosim ieškot aplink Londoną,- atsakiau.
-Gerai, duok man Elena,- atsakė El. Aš jai padaviau Elena, ir pats nurūkau į lauką. Visi nuėjo prie savų mašinų ir išvažiavo. Aš greit užrakinęs namus, nubėgau prie Liam mašinos, o paskiau į ją atsisėdau. Šis nieko nelaukęs, nuspaudė greičio pedalą, ir mes išdūmėm į Londoną.
------------Emma POV.---------
-Ko nori iš manęs, Mike?- paklausiau, priėjusi prie jo.
-Suprask, šis planas buvo sušiktas,- atsakė.
-Dieve, ar tu baigsi apie tai? Aš neplanavau vaiko,- atsakiau.
-Emma, tu visiems atrodai kaip normali mergina, tačiau prikišus jiems tiek istorijų esi, kad.....vajezus,- atsakė.
-Tu pats to norėjai. Vistiek Elena, kai sulaukt ben 5, paliksiu globos namuose, ir paskiau mes galėsim išvykti iš čia,- atsakiau.
-Gerai, dar susitiksim,- atsakė Mike.
-Iki,- atsakiau. Ėjau link mašinos nusišluosčiau prakaitą nuo kaktos. Fu...apgavau jį. Dabar man bus mažiau baimės prieš ji, kai galutinai jį apgausiu. Netikėtai, kaškas man timptelėjo už rankos, ir nuskridau į krūmus.
Ten pamačiau Suzy.

Štai ir naujas skyrius!
#Vote
#Comment
∆GiLou∆

Directioner ✅lithuanianDonde viven las historias. Descúbrelo ahora