Skyrius 19

336 22 1
                                    

Aš prisėdau prie Liam. Jis mane apkabino.
-Myliu tave,- sušnybždėjo man į ausį. Nusišypsojau.
-Aš ir tave,- labai tyliai atsakiau.
-Gerai, Liam, eik tu,- pasakė prodiuseris. Liam atsikėlė nuo sofos ir nuėjo į įrašų kambarėlį. Niall su Zayn ir Louis stovėjo ir žiūrėjo, kaip jis dainuos. Ir Harry, aišku sedėjo, ir žiūrinėjo savo Iphone.
Aš priėjau prie vaikinų, o jue ten kašką išdarinėjo.
-Ką jūs čia darot?- paklausiau besijuokdama.
-Šokam,- visas linksmas atsakė Zayn. Aš nusijuokiau. Prisijungiau prie jų. Pradėjau juoktis nesustodama.
-Gerai, Zayn tavo eilė,- atsakė. Zayn nuėjo, ir pradėjo dainuot. Kai galiausiai uždainavo aukščiausią dainą, surėkiau. Kiti pradėjo juoktis.
------------------------
-Žinai, galvojam šiandien vakare varyti į klubą. Nori kartu?- paklausė manęs Louis.
-Hmm...nežinau. Reik pagalvot,- atsakiau. Kaip tik tuo metu suskambo mano telefonas.
-Aš tuoj,- atsakiau, išeidama iš studijos.
-Alio?
-"Sveika, Emma. Žiūrėk, aš šiandien vakare negrįšiu. Grįšiu tik ryt per pietus",- pasakė teta.
-Aišku,- atsakiau.
-"Tik neapjauk ten nieko",- pasakė.
-Gerai, jau gerai, teta. Iki.
-"Iki",- atsakė ir padėjo ragelį. Grįžau atgal į studiją.
-Kas skambino?- paklausė manęs Niall.
-Ai, tik teta,- atsakiau. Grįžau į savo vietą.
-Ok,tai tada šiandien vakare,- atsakė Louis. Kas žiauriausia, jog aš į klubą eisiu antrą kartą, bet tik šįkart, kai būnu Londone.
-Ok, varau aš jau,- atsakiau.
-Palydėsiu tave,- atsakė Liam. Kartu išėjom iš studijos.
Jis mane apsuko. Apkabino mane per liemenį. Ir galiausiai jis sujungė mūsų lūpas ilgam bučiniuj. Tikiuosi niekas nesužinos apie mus.
-------Namuose------
Kritau į lova, iškart atbėgudi į kambarį. Turėsiu šiandien naktelę (:D)
Nuėjau prie spintos, ir išsirinkau drabužius. Persirengiau juos, ir žvilgtelėjau į veidrodį. Pasisukiojau kelis kartus. Atrodau gražiai.
Dar turiu laiko. Galiu kašką nuveikt.
Parašysiu Suzy.
Suzy- jis irgi, kaip ir aš, yra Directionerė. Mes su ja susipažinom, kai ji su savo kitom draugėm Directionerėm užtiko mane su vaikinais.
Parašiau jai.
(A- aš, S- Suzy)
A- Labas :)
S- Sveika :)
A- Kaip sekas?
S- Ai, gerai
A- Aišku. Tu gal laisva?
S- Taip :) Dėl ko klausi?
A-Neturiu ką veikt. Galvojau, gal sesutė Directionerė su manim po Londoną pasitrint norės :D
S- Davai varom! :D
A- Gerai. Kur susitinkam?
S- Žinai, kur yra "Londono Akys"?
A- Nu, žinau.
S- Tai tenai ir susitinkam, OK? :D
A- Ok.
S- Gerai, iki :*
A- Iki :*

Viską pasiėmusi, nubėgau prie durų, užsidėjusi batus, išlėkiau pro duris.
Nulipau laiptais, ir atsiradau gatvėje. Pradėjau eiti gatvėmis. Pasukusi kelia skertsgatvius, ir perėjus tiltą, atsidūriau prie "Londono Akies".
Susitikau Suzy, ir pradėjom trainotis po Londoną. Buvom visur. Išnaršėm kiekvieną pasitaikiusią parduotuvę. Nusipirkom tiek, kad net į rankas netilpo. Tai teko rutuliotis visaip. Viena neš daugiau, o kita mažiau, ir taip toliau.
Parėjom kartu į mano namus.
-Na va, visi tavo krepšiai. Kur tu viską sukiši?- paklausė.
-Kaškur, kaip nors,- nusijuokė abi.
-Užeik,- pasakiau.
-Ok,- atsakė.

Naujas skyrius. Tikiuos patiko :D ♤
#Vote
#Comment

Bėja, kursiu naują istoriją. Tikiuosi atsiras skaitančių. Ir dėl šios isto. Parašysiu maždaug apie 20-25 skyrius į priekį, todėl nesisebėkit , jeigu vėlaiu kelsiu skyrius, ir greit bus pabaiga. Malonaus skaitymo. Myl savo skaitytojus :**
-Gintarė

Directioner ✅lithuanianOù les histoires vivent. Découvrez maintenant