Skyrius 29

207 21 0
                                    

-Kada jums prasidės turas?- paklausiau Niall, kai mes sedėjom salione.
-Tiksliai nepasakysiu datos, bet kaškur Vasario mėnesį,- atsakiau.
-Aišku,- atsakiau. Po naujų metų, vaikinai išvyks, ir nematysiu jų beveik visą turą. O aš? Kai jau bus septyni arba aštuoni mėnesiai, gulsiu į ligoninę. Turbūt suprantat, apie kalbu.
-Nežinau, ką be jūsų darysiu, kol būsit išvažiave,- atsakiau.
-Nesijaudink. Pasistengsim kaip nors susisiekti,- nusišypsojo man Niall. Aš jam tai pat. Baris spurdėjo mano rankose, ir aš jį paleidau.
"Lights go down in, the night is calling to me. I hear voices....."
Pradėjau tyliai dainuot.
"Cause right now, everything is new to me...."
Keistas jausmas mane apiėmė.
-Gerai, aš gal eisiu. Noriu, kad tu atsipūstum, ir pagyventum dar Directioner gyvenimą,- atsakė Niall.
Taip, pas mus buvo Megament, ir liepė mums suartėti. Viskas greit paaiškės, ir aš nebebūsiu Diretioner. Aš atrodo pereisiu į kitą lygį. Todėl turiu būt tam pasiruošus.
Barį pasiėmiau ant rankų, ir nuėjom namo. Abu nuėjom į kambarį.
"Kaip aš norėčiau grįš į senus laikus. Kai buvau tik jų fanė. Kai man niekas nerūpėjo, apart mano šeimos. Kai gyvenau normalų gyvenimą" šnybždėjau Bariui į ausį.
"Viskas ankščiau buvo tobula. Tėvai būdavo geri man, ir aš jais pasitikėdavau.
Tačiau vienu akimirksniu praradau draugus, namus kur užaugau, tėvus" viena ašarą nusirito mano skruostu.
Kaip tik tuo metu į kambarį įėjo Niall.
-Kas atsitiko?- priėjęs prie manęs, apkabino mane, ir paklausė.
-Nieko. Viskas gerai,- nusivaliusi ašarą jam pasakiau.-
Ni man glostė nugara, kad nusiraminčiau. Vis dėl to, mano pilvuke yra maža gyvybė.
-Ni, ar galiu tavęs kai ko paklaust?
-Taip?
-Ar aš tau tiesiog kaip draugė, ar daugiau nei tai?- paklausiau.
-Daugiau negu draugė,- atsakė nusišypsodamas. Viena akimirka aš žiūrėjau į jo mėlynas akis, o kita- mūsų lūpos susijungusios. Drugeliai man skraidė po skrandi.
-Au,- užsiėmusi už pilvuko pasakiau.
-Kas yra?- paklausė Ni.
-Turbut man įspyrė,- atsakiau.
Kaip tai įmanoma?
Ni nusišypsojo. Dar kar sujungęs mūsų lūpas trumpam būčiniui, paliko mane kambarį. Jis turbut nenorėjo, kad prarasčiau paskutinių savo Directioner gyvenimo valandų.
"Right now, I wish you were with me...
Cause rigjt now, everything is new for me....."
Dainavau. Net nežinau, bet ši daina man labai patiko.
Aš ją dainuoju nesustodama. Kartais apima keistas jausmas, kai klausaus šioš dainos. Atrodo, kad ji pasako, kad kaškas ateityje bus labai blogai.
Tačiau aš negyvendiu praeitimi ar ateitimi. Gyvensiu Dabartim.

---------Po kelių dienų--------
Viskas buvo kur kas keisčiau negu ankščiau. Vis daugiau netikrų istorijų apie berniukus kilo, o tai pat ir su manim ir Niall.
Nežinau, bet jos manęs neheitino. Jos tik pasakydavo
"Tegul mūsų Ni būna laimingas"

Naujas skyrius. Tikiuosi patiks. Laukių jūsų nuomonių.
∆GiLou∆

Directioner ✅lithuanianWhere stories live. Discover now