----------Po geros valandos-------
-Emma, kelkis,- sušnybsdėjo pažįstamas balsas. Pramerkiau akis, nes nesupratau kas daros. Prieš savę išvidau Liam. Man tik veide įsižiebė šypsena. O paskiau ir pas jį.
-Važiuojam į klubą,- ištarė.
-Gerai,- Užsimiegojus ištariau.
-Eik pasiruošk,- vėl sušnybždėjo. Aš tik šokau iš lovos ir nubėgau iki spintos ir rinkinėjausi drabužius. Išgirdau žingsnius artėjančius link manęs. Pajaučiau, jog kaškas uždeda savas rankas ant mano liemens ir prisitraukia arčiau. Iš rankų galėjau suprasti, kas čia toks buvo. Tai Liam.
-Išsirinkai?-paklausė sušnybždėdamas, man į ausį.
-Taip,-ištariau.
-Lauksiu tavęs koridoriuje,-pasakė ir išėjo. Aš stovėjau šoke. Mano BFF butu manę turbūt nužudžius. Bet pala?
Jos fav. jugi Hazza. Jei gu tai butu buvę su Harry, tai man būtu laidotuvės. Perkeltine prasme.
Užsidėjs visus rūbus. Užsidėjau trumpoką juodą suknelę, juodas timpas, juodus conversus. Pasiėmiau savo rankinuką ir išėjau į koridorių. Pamačiau Liam sėdintį. Atsisukęs įsižiojo.
-Gražiai atrodai, Emma,- priėjas prie manęs apsikabino per liemenį ir pabūčiavo į žandą.
-Ir tu,-sukikenau.- O kiti vaikinai važiuos?-paklausiau.
-Jie išvažiavo biški ankščiau. Pasakiau, kad me kartu atvažiuosime.
-Gerai,- susikibę rankomis nuėjom iki juodo džipo, į kurį paskiau įlipom. Net nežinau, kodėl mes buvom susikibę, bet tai ne kliūtis.
---------Po 20 min-------