Skyrius 23

223 22 0
                                    

---Po gerų kelių valandų----

-Emma?- sušnybždėjo pažystamas balsas.

-Um...kas?- paklausiau. Man akyse truputį liejosi. Negalėjau suprast, kas prieš mane yra.

Pasitryniau akis, o tarp tarpduriu pamačiau Niall. Persigandusi šoktelėjau iš lovos, o paskiau iš jos išvirtau.

Niall prie manęs pribėgo ir padėjo atsikelt.

-Ačiū,- pasakiau.

-Nėr už ką,- atsakė Ni.

-Ką čia darai?- linksmai paklausiau.- Pala, kaip tu išvis atsiradai pas mane kambarį?

-Tavo teta buvo namuose. Ji mane įleido, o pati kaškur išvažiavo,- atsakė.

-Ką?!- nesupratusi paklausiau.

-Ką girdėjai,- atsakė.

-Jopapa,- atsakiau.

-Atsiprašau....nelabai suprantu,- atsakė nusikosėdamas Niall. Blemba pamiršau. Aš jugi dar žinojau vokiečių kalbą, ir nusikeikiau vokiškai. Opps.

-Sorry,- atsakiau.

-Um, norėjau paklaust, gal norėtum su manim eit kur nors pasivaikščiot. Man reikia draugyjos,- atsakė.

-Žinoma, Ni,- uždėjau savo ranka ant jo. Pastebėjusi, greit patraukiau. Nervingai nusijuokiau.

-Pala, aš tik eisiu persirengt,- atsakiau. Jis linktelėjo. Aš nubėgau į vonią. Persirengiau. Išėjau iš vonios. Ten manęs laukė Niall.

-Gerai, varom,- atsakiau

---Starbuck---

-Niall, tai ko mane pasikvietei?- paklausiau linksmai. Jis sunkiai atsiduso.

-Um....nežinau. Man nejauku labai,- nervingai nusijuokė. Aš į jį pažiūrėjau keistu žvilgsniu.

-Kas, Ni?- paklausiau dar kart.

-Um...man patinka viena mergina. Aš su ja labai bendrauju. Norėčiau jai pasakyti savo jausmus, bet ji jau užimta,- atsakė.

-Nu, pasaulyje yra daug merginų,- atsakiau uždėdama savo ranka ant jo. Šįkart nepatraukio jos. Norėjau, kad Ni manim pasiikėtu.

-Paskaidrinai nuotaika,- atsakė nusijuokdamas. Aš tai pat nusijuokiau.

--------Parke--------
-Gražus, ane?- paklausiau, kai abu atsisėdom ant suoliuko. Saulėlydis leidosi. Saulės spinduliai buvo visur.
-Žinau, kai kalbėjo apie tą mergina, aš turėjau omeni....,- sustojo. Aš nesupratau. Truputį susiraukiau.
-Ką turėjai omeni?- paklausiau, žiūrėdama į jo mėlynas akis.
-Aš... Tiesiog...ugh..kaip sunku tai pasakyt.
-Nebijok. Aš tau nieko nepadarysiu,- nusišypsojau, uždėdama savo ranka ant jo peties.
-Tiesiog...aš visą laiką kalbėjau apie tave, Emma,- išgirdusi, iš pradžiu pagalvojau, kad man pasigirdo, tačia supratau, kad jis kalba apie mane.
-Žinai, Ni, man tu irgi pradėjai patikt,- atsakiau.
-O kaip Liam? Tu ims, ir išstumsi iš savo gyvenimo?
-Liam mane greit pamirš. Vistiek jau jaukiai prie jo nesijaučiu. Čia kaip koks publicicinis triukas, kad apgautu fanus,- sunkiai atsidūsau. Žvilgsnį nuleidau.
-Dar Liam šiandien žadėjo susitikti su manim, bet taip ir jo nepamačiau,- atsakiau.
-Bet jis turi kita puse.
-------Niall POV.------
-Ką turi omeni kita puse?- paklausė manęs Emma.
- Zayn ir Liam paskutinij meyu tapo keisti. Taprasme, retai kada su jais suitinkam. Kaškur buna. Nu tieaiog nematom jų,- atsakiau.
-O gal man tikrai man reikia patraukt Liam nuo savo gyvenimo?- paklausė.
Ji atsisisuko į mane. Mūsų žvilgsniai susikirto. Neatleikęs, greit pabūčiavau jai į lūpas.

Naujas skyrius! Turbūt labai laukėt :D
#Vote
#Comment
Laukit sekančio
-Gintarė

Directioner ✅lithuanianWhere stories live. Discover now