-Ką?- paklausė. Aš iškart puoliau į paniką. Rankomis užsidengiau veidą, kad jis nematytų mano ašarų.
-Liam, mes tada nesisaugojom. Tai aš dėl visko kalta, kad atsiradau tavo gyvenime. Ištikrujų aš taip nenorėjo,- pro ašaras kalbėjau.
-O dieve.....per tave aš busiu dėmesio centre, ir turėsiu kentėt!- rėkė.
***
-Emma, kelkis!- purtė mane teta.
-Ką, kas buvo???- paklausiau.
-Tau skambina į duris,- atsakė. Va jėzus. Tai buvo tik trumpas košmaras. Ištikrujų aš su Elena užmigom salione. Dievs, viskas atrodė taip tikroviškai, lyg tai būtu įvykę neseniai. Paprašiau tetos, kad pažiūrėtu Elena, nes palikau ją gulėti ant sofos. Nuėjusi prie durų, atrakinau jas, o paskiau ir atidariau jas. Tarp slenkščio buvo Liam. Jis nieko nelaukęs, apkabino mane.
-Kas atsitiko?- paklausė manęs.
-Tuoj ateisiu,- atsakiau. Iš svetainės atsinešiau Elena. Liam nustebo.
-Kas ši miela mergytė?- paklausė nusišypsodamas
-Liam....tai....tai....,- nesusivaldžiau.
-Kas jinai?- paklausė žiūrėdamas man į akis.
-Ji.....tavo...tavo
..dukra,- ištariau. Liam apšalo. Jis kelias sekundes žiūrėjo į mane, tačiau atsigavo. Mano akyse pradėjo rinktis ašaros, tačiau pajaučiau jo rankas.
-Aš nepykssiu. Kam man tai daryt. Tegul ji auga be manęs. Aš ją mylėsiu. Tegul apue mane sužino, kai bus pilnametė,- atsakė Liam. Aš linktelėjau. Liam pabučiavo Elenai į skruostą. Ši truputuką susiraukė, bet jos akutės buvo nukreiptos į Liam. O jis žiūrėjo į Eleną. Liam sulietė Elenos nosyte su jo nosim. Ši turbūt galėjo galvoti bet ką.
-Ateik į vidų,- atsakiau.
-Gerai,- kartu nuėjom į svetainę. Atsisėde ant sofos, pradėjau jam viską pasakoti nuo to laiko, kai bubau apvaisinta.
--------Po kelių valandų----------
-Ir kodėl aš taip elgiausi?- panėręs rankas į plaukus, atsakė Liam.
-Viskas praeityje. Nieko nebepakeisi,- atsakiau.
-Aš buvau toks durnas, kad palikau tave. Dabar tu užimta, o aš likau vienas.
-Gal mea kada nors vėl auartėsim, vien dėl Elenos,- atsakiau.
-Gal, bet turbūt taip niekas nenutiks,- atsakė. Mane suėmė nerimas. O gal taip ir nutiks? Kas žino. Tokie dalykai mums nenumatomi.Naujas skyrius. Atleiskit, kad trumpas, bet biški noriu daugiau skyrių parašyt, o ne viską surašyt į vieną. Tikiuosi jums patinka ši isto. Bus rašomas šios tęsinys. Aišku bus rašoma kita knyga. Tikiuosi ji bus ilgai rašoma, nsbent reikėtu ją užbaigt būtinai.
#Vote
#Comment
∆GiLou∆