Skyrius 17

324 23 0
                                    

-------Po kelių savaičių------
Kelios savaitės praėjo lengvai. Su teta nusprendėm visą likusį laiką, iki tol kol man sukaks 20, gyvent Londone. Su Niall tapom geriausi draugai, o su Liam jau daugiau negu tiesiog draugai.
Teta viską žinojo, todėl man netrugdė dėl tokių dalykų.
Buvau susiradus jau ir darbą. Kavinukėje, kuri nėra taip toli nuo mūsų namų. Kai užsidirbsiu normaliai pinigų, dalį skirsiu universitetuj, o kitą- naujiems namams.
Stovėjau prie prekystalio ir aptarnavau kiekvieną čia ateinantį.
-Emma, gali eiti namo. Nudirbai tikrai dauk,- atėjusi pasakė Mrs. Pomfri.
-Kodėl taip anksti?- paklausiau.
-Žinai, tu vienintelė, kuri atidirbo kitų darbą. Štai tavo atligis,- atsakė ir padavė man pinugus tiesiai į rankas.
-Ačiū, Mrs. Pomfri,- atsakiau.
-Nėra už ką,- nusišypsojo ir nuėjo. Aš, pajudėjau prie persirengimų kambarių.
-O, žiūrėkit. Čia ta Emma,- išgirdau barbišką balsą ir aplinkuj esantį juoką. Aš ignoravau viską.
Apsirengusi, pasiėmiau daiktus ir išėjau. Ta vadinama barbė yra Nicole. Blondinė, bet dar tuo labiau ir fifa. Tačiau, kai pamatė, kad turiu tatto, tai irgi užsigeidė. Netiktu jai tikrai.
Išėjau į gatvę. Pradėjau eiti keliu, iki tol kol, nepriėjau laiptinės.
Užlipau į savo aukštą. Atrakinau duris, įėjau į vidų, ir prieš mane išoko teta.
-O, Emma. Pas tave atėjo draugų,- atsakė ir nuėjo. Aš nusimoviau batus, ir daiktus pasilikau koridoriuje. Nuėjau į sveitainę. O ten radau besidintį Niall su Louis ir Liam.
-Vaikinai!- sušaukiau iš džiaugsmo. Tie atisiduko, pakilo iš vietų, ir mane stipriai apkabino.
-Dūstu...bernai, dūstu,- vos sulaikydama juoką, atsakiau. Jie visi atsitraukė.
-Pagalvojom, gal nori eiti į futbolo varžybas?- paklausė Louis.
-Tai aišku! Kada prasidės?- paklausiau.
-Greit turėtu,- žvilgtelėjas į laikrodį atsakė Liam.
-Tai varom,- atsakiau. Visi nuėjom į koridorių, užsidėjom batus.
-Teta, mes einam į futbolo varžybas!- sušaukiau.
-Gerai, eikit. Berniukai, nepameskit jos,- besijuokdama atsakė teta.
-Gerai, Mrs. Jules,- visi trys sušaukė. Pasiėmiau savo telefoną, ir išlėkėm visi keturi į fulę :D
--------Vakare------
Laiką, kurį praleidau su vaikinais, buvo nuostabus. Per futbolo varžybas, sugavau kamuolį, su kuriuo žaidė pirmus du kelinius. Paskiau su vaikinais ėjom pasivaikščioti aplink Londoną, tai laimėj, fanių tiek daug nebuvo. Su kuriom susitikdavom, visos buvo mielos, ir klausė, ar aš jų draugė. Atsakiau, taip, ir netgi su keliom fanėm spėjom net numeriais apsikeist. Įdomiai čia. Vaikinai, kartais pradėjo juoktis, o Niall lužo iš juoko. Grįžau namo visai neseniai. Gulėjau lovoje ir skaičiau knygą, iki tol, kol neatėjo teta į kambarį.
-Nu, tai kaip praleidai laiką su vaikinais?- paklausė manęs, prisėsdama ant lovos.
-Gerai,- atsakiau.
-Man skambino Mrs. Pomfri. Sakė, jog ryt gali neeiti į darbą,- atsakė.
-O dėl ko?- paklausiau.
-Tu pakankamai atidirbai, nei kitos tiek pat per mėnesį atidirbtų,- atsakė.
-Aišku,- atsakiau.
-Gerai, eik miegot, nes jau vėlu,- atsakė teta.
-Teta?- paklausiau.
-Taip?
-Tu man kaip mama,- atsakiau.
-Stengiuosi tokia būt,- apsikabibudi pasakė. Palinkėjusi saldžių sapnų. Užsiklojau koldrą, išjungiau stalinę lempą, ir panirau į sapnų karalystę.

Naujas skyrius. Patiko?
#Vote
#Comment
Laukit sekančio ;)
-Gintarė

Directioner ✅lithuanianWhere stories live. Discover now