-Autorė-
Elena, sužinojusi apie savo tikrąjį tėvą, visiškai nesusilaikė. Mergaitė pabėgo, bet grįžo atgal. Po kelių dienų, Perrie nusprendė pasiimti mergaite kartu, nes tai bua teisingiausia ją atitraukti nuo tokių minčių.
Emma prisikėlė iš dirbtinos komos, vien dėl jo s ligos. Grįžusi namo, galvojo, kad jos laukė mažoji princesė, tačiau sužinojusi, kas nutiko, dar labiau neteko jėgu. Vėl buvo išvežta į ligoninę ir paguldyta.Ėjo metai. Elena augo, ir tapo tikra Punk dyva savo šeimoje. Patapusi raudonplauke, prisidėjo prie šutvės, apie kuria žinojo tik ji.
-Elena-
-Edward, baik,- nusijuokiau, kai jis pavėlė mano plaukus.
-Pasiilgau savo draugužės,- pabūčiavo į žandą ir apsikabino.
-Dėde Harry, ar jis visą laik buvo toks?- paklausiau.
-Tik kai būna su tavim, visą laik jis taip,- nusijuokė. Buvau atėjusi pas Edwards, dėdės Harrio sūnų. Pati gyvenau su teta Perrie, nes taip nusprendėm, kad man bua geriau. Dar vis nekenčiau savo mamos. Nors ir praėjo 8 metai, vistiek jos nekenčiau. Aš visiškai pasikeičiau. Nebebuvau ta miela mergaitė. Tapau visiška višta. Juokauju.Tiesiog, raudoni plaukai, auskaras per lūpą, mėgatu metališką muzika, ir panašiai. Ir nežadu pasikeist vien dėl mamos, kuri abejoju, ar dėl manęs dar sugrįštu į Londoną.
-Emma-
-Panele West,galite užeiti,- atsakė iš už tarp durio išėjęs daktaras. Žvilgtelėjau į Liam.
-Viskas bus gerai,- sušnybždėjo Liam.
Atsikėlusi nuo kėdės, pasekiau paskui daktarą.Sorry, kad ilgai nekėliau dalių. Bet štai, pradėjau naują sezoną. Planavau rašyti knygą, bet persigalvojau.
Taigi, malonaus skaitymo!
-Gintarė