-Radau juos!- sušukau. Niall kaip galėdamas atbėgo, kad net vienoj vietoj suklupo.
-Tai aišku. Zayn kaip visada miega, Liam su Louis žaidžia,- aš tik atsukau žvilgsnį į Liam, o jis į manę. Jis man nusišypsojo. Jau galvojau numirsiu.
-Sveika,-pasisveikino Louis.
-Labas,- nusišypsojau jam. Jis man atgal.
-Laba,- pasisveikino Liam.
-Labas,-atsakiau. Zayn miegojo, kaip užmuštas.
-Prisėsk,- pasiūlė Niall.
-Ačiū,- padėkojau.
-Žinai, tu man kaškur matyta,- atsakė Liam šyptelėjas. Aš tik nuryjau seilę.
-Pala?...Jugi čia Emma, su kuria tu, Liam, prieš kelias savaites susirašei!-iš džiaugmo sušaukė Niall. O paskiau pradėjo šokinėt, kaip koks penkiametis. Aš tik juokiausi. Po to prie manęs prisijungė Louis su Liam.
O Zayn dar vis miegojo.
Į užkulsius atėjo mab gerai pažįstamas žmogus...Paul.
-Nu, visi į darbą!- jo žvilgsnis nusisuko iki manęs.
-O kas ji?- paklausė.
-Ne nu, tikrai? Kiek dar šiandien kartų turėeiu sakyt savo vardą?
-Gal 1000 kartų?- pasakė Lou. Visi pradėjom juoktis.
-Šiaip, ji-Emma. Josh draugė.
-Aišku. Tai gal norėtum pažiūrėt berniukų repeticiją?- paklausė manęs Paul.
-Žinoma,-sutikau.
-Na gerai, eime. Jus, visi ketu...pala, kur Zayn?-nustebęs paklausė Paul.
-Jis kaip visą laiką miega,- Parodė Louis į Zayn. Priėjas Paul, pradėjo
Purtyt Zayn.
-Ką? Kas atsitiko?- dar visas apsimiegojąs paklausė.
-Repeticija,- pasakė Paul.
-A, gerai,- atsikėlęs nuo sofos pasakė Zayn.
-Gerai. Jus keturi judat prie scenos. Harry ten jau jūsų laukia,- pasakė Paul. Visi tik pasileido bėgti.
- O tu, eik į bet kurią arenos vietą ir žiūrėk repeticija. Jei kas atsitiks, sakyk,-nusišypsojo.
-Gerai,- atsakiau, ir išėjau iš užkulsiu gan lėtuku žingsniu. Radusi vietą, atsisėdau ir žiūrėjau.
-----Po repeticijos-----
-Gerai, šiam kartui užteks. Galit važiuot į viešbutį,- išgirdusi Paul balsą atsistojau ir susiradau Josh.
-Nu, tai kaip tau repeticija?- paklausė.
-Gerai,-atsakiau.
-Štai kur tu!-sušaukė Niall, visas laimingas.
-Gerai, važiuojam,nes jau pavargau,- bežiovaudomas, pasakė Zayn.
-Zayn, jugi dar tik 14:50,- pasakiau.
-Aš vistiek pavargau,- dar labiau nusižovavo. Aš tik nusijuokiau.
Visi šeši, kartu su Paul, Josh ir Sandy, pajudėjom link mašinų. Vaikinai važiavo kartu su Paul, o aš su Josh ir Sandy.
-------Prie viešbučio-----
Josh ir Sandy nuėjo į savus kambarius, o aš likau su vaikinukais.
-Aš varau pamiegosiu,- atsakė Zayn ir nuėjo į savo kambarį.
-Tai Emma, ką veiki Berlyne?-paklausė manęs Harry.
-Eisiu į jūsų koncertą,-šyptelėjau.
-Bet tu viską jugi žinosi,- besijuokdamas pasakė Lou.
-Aš vistiek nestebėjau repeticijos,- pasakiau.
-Aaa....,-pasakė Niall.
-Gerai, einu į savo kambarį,- pasakė Harry ir išpėdino iš pagrindinės fojė.
Likom aš su Louis, Niall ir Liam.