------Ryte------
Šį kart atsikėliau lengvai. Saulės spinduliai švietė man į akis ir šildė. Gal ir buvo Rudens vidurys, tačiau dar vis čia buvo šilta. Bet ateis tas momentas, kai bus šalta.
Atsisėdau ant lovos ir nusikračiau. Išlipau iš lovos. Pasiklojau ją, ir nuėjau į vonią. Priėjau prie kriauklės, pasileidau šaltą vandenį, ir juo apsitaškiau. Užsirakinau duris. Nusirengiau visus naktinius, ir juos įmečiau į dežę. Įlipau į dušą, ir pasileidau šiltą vandenį, paskiau šaltą. Pabaigusi, išlipau iš dušo, ir pasiėmusi rankšluostį, nusisausinau kūną. Apsisukau kūna rankšluosčiu, ir išėjau iš vonios. Priėjau spintą, išsirinkau rūbus, ir vėl grįžau atgal į vonią. Užsidėjau pilkas kelnias, ir pilką megztinį. Išsliukinau iš vonios. Susitvarkiusi kambarį, nuėjau į virtuvę. Išsikepiau blynų. Susidėjau juos į lėkštę, ir ant viršaus užsidėjau truputį nutelos. Pasiėmiau šakutę, ir nuėjau į sveitainę. Įsijungiau televizorių, ir kaip tik pradėjo rodyti krepšinį. Patogiai įsitaisiau ir pradėjau žiūrėti.
------Po valandos-----
Krepšinis dar nesibaigė, tačiau mano telefonas pradėjo buržgėti. Nesupratusi, kas čia darosi, pasiėmiau telefoną į rankas, ir žvilgtelėjau, kas darosi.
Man parašė Niall.
N- Labas :D
A- Labas :)))
N- Kaip tau po vakar diena?
A- Gerai
N- Aišku. Mes šiandien su vaikinais planuojam važiuot į studiją, nes įrašysim naujas dainas. Nori kartu?
A- Labai! Kada jau ten man būti?
N- Mes planuojam apie pietūs
A- Gal galėsi man vėliau atsiūst gatvę, kur ten bus viskas?
N- Ok :D
A- Gerai. Ačiū
N- Iki :)
A- Iki :)))Pasidėjau telefoną, ir tęsiau žiūrėti krepšinį.
Kai jis pasibaigė, lėkštę nunešiau išplaut.
Susitvarkiau virtuvėje. Pažvelgiau į laikrodį. 12:30. Gal man jau eit? Kaip tik atėjo žinutė nuo Niall. Gerai įsidemėjus gatvę, nuėjau persirengt. Užsidėjau juodus džinsus ir laisvą juodą maikutę. Plaukus pasilikau palaidus, biški pasišukavau. Užsidėjau kožą. Pasiėmiau savo "Vansus" ir iškart užsidėjau. Pasiėmiau telefoną ir įsidėjau į rankinę. Persižiūrėjau, ar viską pasiėmiau. Atrakinusi duris, išėjau pro duris, ir jas atrakinau.
------Po kiek laiko-----
Stovėjau prie durų, kurios veda tiesiai į studiją. Dieve, kaip aš jaudinuos. Pradariau duris, ir pradėjau lipti laiptais. Pradėjo girdėtis pirmieji dainos akordai.
Greitai pradėjau bėgti, iki tol kol neišgirdau Liam balso. Greit nusekiau pagal garsą, ir galiausiai atsiradau prie durų. Jau buvau betiesianti ir norinti palekti rankena, tačiau iš studijos išėjo Louis.
-O, labas, Emma,- pasisveikino.
-Labas, Louis,- atsakiau.
-Tu pas mus?- paklausė.
-Taip, pas jus. O tu nežinojai?- paklausiau.
-Ne. Gerai, eik su kitais pasisveikint,- nusišypsojo man Louis. Jis pradėjo leistis laiptais, o aš užėjau į vidų.
Ėjau koridoriumi, iki tol, kol neišvydau vaikinų.
-Galit pailsėt, kol aš sutvarkysiu viską,- atsakė prodiuseris, ir kaškur nuėjo.
Visi vaikinai susėdo.
-Ehmm,- nusikosėjau. Visi jie atsisuko.Naujas skyrius. Tikiuosi patiko :D
#Vote
#Comment
-Gintarė