Matyt fanės netiek ant manęs šmeižia, nes aš irgi buvau tokia pat kaip jos. Keista, kai tu susitinki su vaikinais, ir tavos sesės visiškai tavęs nešmeižia tokiuose reikaluose.
Bet tai palikime šaly.
Sedėjau savo kambarį, ir žaidžiau su Bariu. Šis vartėsi ant lovos ir nutaisydavo juokinga veidą. Aš sedėjau, sukryžiavos kojas ir juokiausi iš Bario. Jis netikėtai nušoko nuo lovis, ir nubėgau prie durų ir pradėjo loti. Aš nusekiau iš paskos. Kaškas beldė, ir tada nustojo. Barį, su koja patraukiau nuo durų, or jas atrakinau. Nieko nebuvo. Uždariau ir nuėjau atgal į savo kambarį.
Mano telefonas netikėtai suskambo.
-"Alio?"
-"Emma, greičiau atvaryk į centrą. Čia baisi košė verda"- greit pasakė Suzy. Vos spėjau suprast.
-"Kas ten vyksta?"- paklausiau.
-"Atvažiuok ir pamatysi"- baigusi pokalbį, numetė ragelį Suzy. Šeip aš negalėjau nuvažiuot, nes neturėjau su kuo, o Ni dabar namuose nėra.
Nuėjusi į svetainę, atsisėdau ant sofos. Įsijungusi televizorių, pradėjau žiūrėt.
-"Įžymiod britų grupės narys Liam Payne, prieš maždaug valandą, Londone, važiuodamas namo, susidurė su kitu automobiliu. Laimėj, jis liko gyvas. Dabar yra išvežtas į Londono pagrinfineję ligoninę"- išgirdusi, vos neapalpau. O dieve, tikiuosi jam viskas gerai.
Greit pasiėmusi telefoną, surinkau Niall nr.
-Alio? Niall?
-"Kas atsitiko?"- paklausė.
-Kur esi?- paklausiau.
-"Aš pas Liam ligoninėje"- atsakė.
-Gali atvažiuot manęs paimt?- paklausiau.
-"Žinoma. Tuoj busiu"- atsakė. Padėjo ragelį, o aš nuskubėjau apsirengt.
Apsirengiau, ir laukiau kol Niall atvažiuos. Išgirdusi mašinos pypsėjimą, nuėjau prie durų, užsidėjau batus. Pasiėmusi kitus daiktus, išėjau iš namų. Užrakinau namus, ir nubėgau iki mašinos. Įsėdau į keleivio vieta, ir mes pajudėjom iś kiemo.
-----Ligoninėje-----
Šiaip ne taip, užkopiau į penktą aukštą, radusi reikiamą palatos numerį, greit įsiveržiau į kambarį. Lovoje gulėjo sužeistas Liam. Viena ranka sugipsuota, o kita sveika. Ant veido buvo žaisdos, bet laimiai nedidelės. Liam miegojo, o į mane pyktu žvilgsniu žiūrėjo ta mergina, kuria mačiau nuotraukoje.
-Ko tau čia reikia, kale?- paklausė. Niall į ją žiūrėjo nuostabus žvilgsniu. Aš pasišlykštėjau ja. Tikrai nelabai draugiška. Rankoje laikė cigaretę, makiažas iškraipytas, kaip po laidotuvių būtų dar verkus. Plaukai buvo surišti, bet ir tai nepergeriausiai. Buvo užsidėjus maikutę, kuri, laimiai, uždengė pilvą. Bet sijonas vos šikna paslėpė. Matyt pati neseniai atėjo į čia, lyg iš kokio prostitucijos klubo. Neabejoju.
-Šiaip jis mano draugas, ir aš atėjau aplankyti jo,- atkirtau.
-Tau čia neviena,- priėjusi prie manęs, stumptelėjo mane, kad net atsitrenkiau į Niall. Gerai, kad jis mane sugavo, nes tada bučiau gavus galvos traumą.
-Atsiprašau?- paklausiau.
-Tau-čia-ne-vie-ta,- suskiemenavo.
-Gal biški žolytės perdag panaudojai, kad net spėjai lovije padirbėti.
-Tu gryna kalė, su tavim niekas nedraugautu,- atsakė ši.
-Nenuostabu, kad Liam pasirinko prostitutę,- atsakiau.
-Viskas,- atsakė. Ji jau norėjo griebti man ž plaukų, bet....
-Kas čia vyksta?- paklausė Liam.Pamparapam! Štai ir naujas skyrius :D
Tikiuosi jums patiko. Gal jau skaitėt mano naują knygą "Light"?
Tikiuosi, kad taip. Pranešu, jog ši isto eina į pabaigą.#Vote
#Comment∆GiLou∆