...Tarp slenkščio pasirodė Mike.
-Ką tu čia veiki, durniau?!- paklausiau visa supikus.
Mirktelėjau Sia'jai, kad ji su Harry išeitu. Mačiau kaip jie išėjo susikibe.
-Atėjau pasiimt atgal į Doncasterį,- atsakė.
-Žinai, kad ten aš jau nebegyvenu, dėl tavęs!- užrėkiau.
-Tu priklausai man ir viskas! Ar supratai?!- dėjo man per veidą. Kritau ant grindų.
-Ar supranti?- pašnybždėjo man į ausį. Pamačiau peiliuką. Paėmus atsikušau jam prie kaklo.
-Arba palieki manę, arba stipriai nukraujuosi,- sušnypščiau.
Jis nukrito ant žemės. Mačiau kaip jis sliaužė link durų, o po kelių akimirkų jo jau nebuvo.
Į jį žiūrėjau labai piktai, kad atrodyčiau jog esu raganą. Nuo šios minties, aš mintyse nusijuokiau.
Kaip tik, kai Mike norėjo atidaryti duris, jas atidarė Liam. Visas persigandęs ant žemės krito Mike, kaip negyvas.
-Kas čia atsitiko?- paklausė Liam, pakeldamas manę nuo grindų.
-Šis šunsnukis norėjo manę iš čia išsivešt,- parodžiau į Mike, kuris dar gulėjo kaip negyvas.
Po kelių minučių, į kambarį atėjo viešbučio darbuotojai ir išnešė Mike.
Iškart kritau į Liam glėbį, o jis manę apkabino stipriau. Man išriedėjo kelios ašaros
-Ššš...Neverk, viskas bus gerai,- atsakė ir glostė mano plaukus.
-Gerai,- atsakiau ir su ranka nusivaliau ašaras. Blemba, tušas nubėgo.
- O šaizė,- atsakiau. ( (●'∀`●) toks buvo jos Face)
-Kas atsitiko?- paklausė Liam.
-Aš juodukė patapau,- atsakiau. Liam į mane pažiūrėjo ir nusijuokė. Aš tai pat.
-Tu čia palauk, aš nuėisiu į vonią,- iškart nubėgau į vonią. Pribėgusi kriauklę, pasileidau vandenį. Ploviausiau kiek galėjau. Galiausiai pažvelgiau į veidrodį. Nusiploviau visą tušą. Aš išėjau iš vonios. Koridoriuje dar vis stovėjo Liam.-Jau šiandien koncertas?- paklausiau. Jis linktelėjo.
-Gerai, einu ruoštis,-atsakiau. Liam nusijuokė, ir su rankomis užsidengė savo rankas. Aš nubėgau į savo kambarį. Užsidėjau maikę, ant kurios buvo užrašyta "Da Best :)". Užsidėjau savo džinsus. Po lovą radau Conversus. Užsidėjusi juos, pajudėjau link koridoriaus. Liam dar vis stovėjo užsidengęs veidą.
-Liam?- paklausiau nusijuokdama. Jis rankas nusiėmė nuo veido ir pažvelgė į mane. Jam vos žandikaulis neatvipo. Aš pradėjau juoktis. Netgi užsiėmiau už pilvo.
-Gerai, judam,- Liam pasakė. Aš pribėgau prie jo. Mes abu išėjom iš kambario. Užrakinusi duris, dar kartu su Liam laukėm kitų vaikinų. Iš kaškur atsirado Niall. Aš nustebusi, nusijuokiau. Visas uždusęs, atsisėdo prie manęs.
-Kas atsitiko?- paklausiau besijuokdama. Jis giliai iškvėpė.
-Va tas mane gaudė,- atsakė. Pamačiusi Louis, kritau ant žemės, ir iš juoko varčiausi. Atsikėliau, ir visi į mane sužiūro.
-Kas?- paklausiau. Neatlaikiusi, vėl pradėjau juoktis. Išpradžių, vos neverkiau, o dabar- juokiuosi iki nukritimo.
Galiausiai iš savo kambarių išėjo Zayn ir Harry. Visi pajudėjom link automobilių. Jie įsėdo į vieną, o aš į kitą. Tai buvo geriausia mintis, kad fanės nesuostytu, jog visą laiką buvau su vaikinais. Tai bus geriausia ideaja.
Štai ir ilgai laukas skyrius. Srr, kad ilgai nekėliau. Biški turėjau problemų su Wattpad. Neleido man atidaryti šitos isto. Tikiuosi patiks ;)
Vote
Comment
Laukit naujo skyriaus ;)