-Liam?!- išsigandau.
-Emma,- stipriai mane apkabino.
-Liam, dūstu,- atsakiau nusijuokus.
-Oi, atsiprašau,- pats nusijuokė.
-Kaip tu mand radai?- paklausiau.
-Pamačiau tave mieste beeinančia ir nusekiau paskui,- atsakė nusišypsodamas. Truputį įsitempiau.
-Kas yra?- turbūt pastebėjo tai.
-Ne, nieko viskas gerai,- atsakiau. Uždariau duris.
-Čia tavo namai?- paklausė žvalgydamasis aplinkuj.
-Ne, čia mano tetos,- atsakiau.
-Tu dar su teta gyveni?- paklausė.
-Nu šiaip tau tai jau 20, o man dar 17,- atsakiau.
-Gerai. Kada tavo gimtadienis?- paklausė.
-Tą pačia diena,- atsakiau. Jis susiraukė. Turbūt neauprato, ką turėjau omeni.
-Nu, mano gimtadienis tada, kai tavo,- atsakiau. Jam vos žandikaulis neatvipo.
-Pala, ar aš blogai išgirdau?- paklausė.
-Ne, kvailiuk,- pavėliau jo plaukus. Jis nusijuokė.
-Užeik, nestovėk čia,- atsakiau.
Mes nuėjom į svetainę. Atsisėdom ant sofos.
-------Po kiek laiko------
Su Liam praleidom gerą laiką. Pažiūrėjom futbolą, šnekėjom. Palydėjau jį prie durų. Stipriai apkabinau. Pajaučiau jo rankas ant man liemens. Savo veidą panardinau į jo kaklą.
-Pasiilgau tavęs,- atsakė. Nusišypsojau. Palydėjau Liam, ir grįžau į namus. Žvilgtelėjau į laikrodį. Jau pietus. Reikia nueit į kokią kavinę, ar kur nors, nes aš nieko čia nenoriu sugadint.
Užsidėjau baltą, laivą maikutę, juodus džinsus. Pasiėmiau juodą megztinuką, ir jį užsivilkau. Džinsų galūnes truputį pasirautojau. Apsimoviau savo pilkus "Vansus". Nuo spintelės pasiėmiau akinius. Pasiėmiau telefoną, ir atrakinusi duris, išėjau iš namų. Užrakinau duris, o paskiau pradėjau eiti laiptine.
Išėjau į lauką, ir iškart atsidūriau Londono centre. Pradėjau eiti gatvėmis. Ieškojausi kavinukės, ar ko nors, ir radau. Užėjau į vidų, ir atsisėdau prie staliuko. Prie durų stovėjo kaškoks vyras. Panašiau atrodė į apsauginį. Keista atmosfera pradėjo mane slėgti. Atrodė, jog dauguma iš čia esančių žmonių mane stebi. Bet taip ir buvo. Tik tie žmonės nebuvo tokie paprasti kaip aš....Pala, pala? Ar mane tas apsauginis įleido į Žvaigždžių kavinę??
Kad tave skradžiais prasmerktų...Į mane žiūrėjo Žvaigždės...pasijaučiau iškirtinė.
-Labas,- pasigirdo tas pats pažystamas balsas. Kitam staliuko gale sedėjo Niall.
-Ką čia darai?- paklausė nusijuokdamas.
-A...um...nežinai, galvojau, čia paprasta kavinukė,- atsakiau, nesupratusi, kas čia įvyko.
-Haha...Nu gera tu čia,- besijuokdamas atsakė Niall.
-Ne-Juo-Kin-Ga,- suskiemenavau žodį.
-Norėsi ko nors?- paklausė.
-Ok,- atsakiau. Kaip tik tuo metu, prie staluuko prisitatė padavėja. Užsisakę, laukėm kol atneš. Net 10 minučių nereikėjo lauk, ir mūsų arbatos garavo ant stalo. Kalbėjom apie bereikšmius dalykus. Sužinojau, kad Niall pradėjo domėtis golfų, o man prie širdies dar tebebuvo krepšinis. Nežinau, per šį laiką, kai susitikau juos, pakankamai pasikeičiau. Dabar nebebuvau padūkus, kaip ankščiau. Labiau susidraugavau su vaikinais, ir pradėjau daugiau leisti laiko su jais. Su Liam tapom artimesni. Gal netgi per daug artimesni.Na va ir naujas.
#Vote, jei patiko
#Comment, ko labiausiai norėtumėt kitoj dalį ツ
-Gintarė