----Po kelių mėnesių-----
Vaikinai galiausiai grįžo iš turo. Niall buvo nuliūdęs, kad nepasilikau tą visą laiką jo namuose, bet pasakiau priežastį dėl ko. Kol kas dar pabuvosiu pas teta ir grįšiu. Kelis kartus pas mane buvo Suzy su Eleanour, buvo užėjusi mano puseserė Jecky, o tai pat ir mano kita teta. Liam taip ir nesužinojo apie Elena. Tikiuosi vaikinai nieko neišplepėjo jam. Harry užsiaugino ilgas garbanas, kol buvo ture. Va šis dalykas man ir istrigo galvoje. Kiti vaikinai tai pat pasikeitė. Net keista žiūrėt. Jau Spalio mėnuo, o kitą mėnesį, jie išleis savo naujajį albumą. Laukiau nesulaukiu.
Dabar sėdžiu savo kambaryje. Ai, kai ko nepriminiau.....parsivežiau Barį čia!
Baris lakstė o kambarį, o Elenytė vis sukinėjo savo mažą galvyte, darydamasi aplinkui, iškur kila tas lojimas. Baris išbėgo iš kambario. Aš Elenytę paėmiau ant rankų. Ši truputuką suspurdėjo, bet paskiau apsiramino. Dviese nuėjusios į svetainę, paleidau televizorių ir pradėjom žiūrėt filmukus.
Po kiek laiko, mums sutrukdė teta.
-Emma, gal reikėtu Liam pasikviest? Manau jau pats laikas jam viską sužinot,- atsakė teta.
-Net nežinau. Nenoriu, kad jis kašką blogo padarytu Elenai ar man. Jugi žinai, koks būna elgesys, kai sužinai jog turi dukra,- atsakiau.
-Nesijaudink, viskas bus gerai,- atsakė. Aš giliai įkvėpiau ir iškvėpiau. Pasiėmiau savo telefoną. Surinkau jo numerį ir pridėjau telefoną prie ausies.
-"Alio?"- išgirdau balsą.
-Labas, Liam,-atsakiau.
-"O, labas"",- iš pasakymo galėjau suprast, jog jis šypsosi.
-Ar galėtum pas mane užeit?- paklausiau viltingai.
-"Taip, žinoma. O kokiu reikalu?"- paklausė.
-Pamatysi,- atsakiau.
-"Tuoj busiu"- padėjo ragelį. Aš kartu su Elena, nuėjau į savo kambarį. Paguldžiau ją ant lovos. O dieve, aš taip jaudinausi. Atrodė, jog prakaito upeliai man bėga nuo kaktos. Nors taip ištikujų ir buvo. Pakraitą nusišluosčiau ranką. Žvilgtelėjau į Elena. Nulipusi nuo lovos, palikau ją kambaryje.
-Teta, užmesk akį į Eleną, kol lauksiu Liam,-atsakiau. Teta linktelėjo, ir įėjusi į kambarį, atsisėdo šalia Elenos. Aš nuėjau į koridorių. Atsisėdau ant suoliuku. Nužvelgiau į žemę. Delnais buvau atsirėmus į suoliuką, o tai pat jie prakaitavo. Kokia bus Liam reakcija? Ką jis sakys? Ar jis dar bus su manim draugas? Ar jis norės su manim visiškai nutraukti ryšius? O dieve, kad taip tik neatsitiktu, nes tada Elenytė nesužinos savo tikrojo tėvelio. Nebent atsirastu kitas kavalierius, kuris pakeistu Liam. Nors abėjoju, ar tai kadanors atsitiks. Netikėtai suskambo skambutis. Mano rankos staiga tapo ledinės. Bevik nejaučiau nieko, ką su jom liečiau. Žvilgtelėjusi į duris, nuryjau didelę seilę. Atsagiai atsistojusi, nužingsnevau prie durų. Lėtai atrakinėjau spyną. Galiausiai atrakinau. Pravėrusi duris, išvydau Liam. Jis nelaukės nė akimirkos, apsikabino mane. Aš tai pat jį. Mes ilgai nebendravom. Tikrai, beveik metai. Nors nelabai.
-Kas atsitiko?- užėjęs į vidų paklausė.
-Ateik į mano kambarį,- atsakiau. Aš nužingsniavau į savo kambarį. Teta greit išėjo. Kaip tik į kambarį atėjo Liam. Aš atsisėdau ant lovos. Jis šalia manęs.
-Kieno ši miela mergytė?- paklausė nusišypsojęs.
-Mano ir....ir....ir...tavo.......dukra,- atsakiau. Liam susiraukė. Jis atsisuko į mane.
Štai ir naujas skyrius
Tikiuosi jis jums patiko
#Vote
#Comment
-Gintarė