Skyrius 11

357 27 1
                                    

Kai važiavome, vairuotojas paspaudė gazą, kad spėčiau į patikrą. Atvažiavęs prie arenos, aš greit išlipau. Vos spėjau. Kai bubau prie apsauginio, padaviau bilietus. Jis juos nuskanavo ir įleido mane vidun. Merginų čia buvo daugiau, negu pas mane miestelyje. Aš nuėjau į salę. Susiraday savo vietą. Ji buvo stovima. Ir prie pat scenos.
Galiausiai, visos merginos suėjo. Šviesos užgęso. Nuo scenos sklido šviesos, ir galiausiai pasigirdo Best Song Ever.
-------------Po koncerto--------------
Salėje buvo karšta. Vis neuždūsau. Visos merginos išsiskirstinėjo, bet ne aš. Dar turėjau V.I.P pasą, su kuriuo galējau eiti į užkulsius.

Kai priėjau pagrindines duris, pro kurias turėtu įleisti, pamačiau būrelį merginų.
-Ar čia į užkulsius?-paklausiau.
-Taip,-atsakė.
-Ačiū,-padėkojau.
Truputį palaukusi, mus įleido į vidų. Visos ramiai suėjom į vidų. Tačiau, pasigirdo spygavimai ir rėksmai. Galiausiai pamačiau berniukus.
Po kiek laiko, kitos merginos išsiskirstė, o aš likau su jais.
-Nu tai kaip koncertas?- paklausė manęs Niall.
-Buvo nerealus!-atsakiau, nykščius iškeldama į viršų. Visi nusijuokė.
Dar pabuvę čia užkulsiuose, išėjom iš arenos ir pajudėjom link viešbučio.
----------Viešbutyje--------
-Tai kiek dar laiko čia būsit?- paklausiau.
-Dar kelias dienas žadam pabūt, o paskiau į Londoną,-atsakė Louis. Aš linktelējau.
-Gerai, aš tada jau eisiu,-atsakiau ir pajudėjau link savo kambario.
Ėjau ilgu koridoriumi, iki tol kol, nesuradau savo kambario durų.
Įėjusi užsirakinau duris.
Greit nubėgau prie lovos ir kritau į ją.

Na va ir naujas skyrius. Tikiuos patiks.
Nežinau, ryškiai grybą parašiau
Nu, bet ryt arba gal šiandien vakare pasistengsiu įkelt naują skyrių
Gintarė x.x.

Directioner ✅lithuanianWhere stories live. Discover now