-Liam, ar jau prabudai?- paklausiau, prieidama arčiau jo.
-Taip,- atsakė.
-Pasitrauk, kale, jis mano,- atsakė, mane nustumdama.
-Kas tau daros?- paklausiau. Ši sugriebė man plaukus.
-Tu, šlykštynę, kaip su manim kalbi??- užrėkė.
-Camel. Dink iš čia,- tiesiai šviesiai pasakė Liam.
-Bet..,- nespėjus nieko pasakyt, buvo pertraukta.
-Dink iš čia dar kart pakartojo Liam. Ši susiraukus, išėjo iš palatos.
-Atsiprašau, bet nepažinojau tikrosios jos. Galvojau, kad ji buv tokia nuoširdi, kaip ir tu kadais,- atsakė.
-Tai netavo kaltė, kad jinai priverstibai tave pabūčiavo. Aš vistiek netikėjau tom sapalionėm apie jus,- atsakiau.
-Bet mes tebeliksim draugais?- paklausė.
-Žinoma,- atsakiau. Jis mane apsikabino. Paskiau pajaučiau kitas rankas, apkabinant mane. Tai buvo Niall.
---Po lygiai 8 mėnesių------
Gulėjau ligoninėje, savo palatoje, o ant savų rankų siubavau mažą mergytę. Taip, aš jau esu mama. Nors man ir yra 17, bet aš galiu jau tokio amžiaus būt mama, nes jau seniai esu pilnametė. Šiamet sukaks man 18 ir tada aš busiu netiek varžoma. Teko viską tetai pasakyt. Ši nepyko, bet sakė kitakart saugotis.
O vaikinai tai pat žino, apie tai. Prieš pat turą, Niall buvo atėjęs pažiūrėt, kaip aš laikausi. Dabar jie kaškur Europoje ar Amerikoje, nežinau. Liam prieš pat tura, išleido iš ligoninės. Atrodė visai normaliai, negu prieš tai.
Viskas klostėsi puikiai. Netikėtai išgirdau prasidarant duris. Tarp slenkščio, pamačiau Suzy.
-Suzy!- sušaukiau.
-Emma!- ši tai pat sušaukė. Aš padėjau savo dukryte, į šalią esančią lovyte, kad galėtu pamiegot. Suzy atbėgo iki manęs, ir apsikabino.
-Šimtas metų,- atsakė ši.
-Nagi, mes jugi matėmės prieš savaitę,- atsakiau nusijuokdama.
-Ai nu,- nusijuokė.
-Kaip tau reikalai su Josh?- paklausiau. Suzy prieš kelis mėnesius susipažino su Josh, kuri aišku jau seniai pažinojau.
-Viskas PER-FECT,- atsakė.
-Aišku,- nusijuokiau.
-Jau daviai vardą?- paklausė.
-Taip. Elena,- atsakiau.
-Aww...gražus vardas,- atsakė. Ši žiūrėjo į mano dukrelę ir juokėsi. Matyt juokino.
-Gerai, aš užbėgau tik pažiūrėt kaip jūs čia laikotės. Turiu bėgt,- atsakė. Apsikabinus, atsisveikino ir išėjo iš palatos. Aš pasiėmiau Elena į rankas, ir pradėjau ją maitint.
------Po kelių valandų------
Elena gulėjo savo lovytėje, ir kietai miegojo. Aš skaičiau žurnalą.
Netikėtai gavau žinutę. Pasiėmiau telefoną į rankas. Atrakinusi jį, radau žinutę nuo Niall.
N- Labas. Kaip tu ten?
A- Labas. Normaliai :)
N- Aišku
A- o jums kaip turas sekas?
N- Gerai. Dabr Niujorke esam, tai dar pora valandų ir pradėsim
A- Aišku. Mano viena draugė sakė šiandien eist į jūsų koncerta, tai sakė biški pafilmuos koncertą.
N- Nu ką, varau dar pasirepetuot viską.
A- Sėkmės tau ten :*
N- Ačiū. Iki
A- IkiŠtai ir naujas skyrius. O dieve. Kaip laukiau šios dalies, kada galėsiu rašyt, nes galima sakyt, jau parašiau visą pusę šios isto. Ir ji bus pirmoji mano užbaigta isto!
#Vote
#Comment∆GiLou∆