-------Po mėnesio-------
Vaikinai išleido naują albumą. O tai pat ir ruošiasi turui. Su Liam visiškai nebekonktavau. Na papraščiausiai, mes išsiskyrėm. Taip, dėl tos merginos, su kuria jis būčiavosi. Aišku, jis to norėjo, ne aš. Bet dabar kuo galiu pasitikėti, tai yra Niall.
Tikiuosi neatsitiks panašiai, kaip buvo su Liam.
Tai buvo geros žinios tačiau turiu pasakyti ir blogas.
Apie mane, kaip "drauge", viskas išplito tapačia minutę, kai buvo išleista į žiniasklaida. Jau kelias savaites normaliai negalėjau eiti pasivaikščioti.
Dabar sedėjau Niall namuose, kambarį, ant lovos, ir žiūrėjau filmą per kompą.
Netikėtai suskambo skambutis.
Aš nulipau nuo lovos, ir sustabdžiau filmą.
Nuėjau prie durų. Atidariau, o ten buvo Ni.
Įleidau jį vidun. Kadangi, kai Ni būna kur nors, aš viską prižiūriu čia.
-Nevėmiai šiandien?- paklausė Niall. Paskutiniu metu, jis pradėjo klausinėti tokių klausimų. Matyt jam rūpiu labai. Turbūt nori, kad baisiai nukentėčiau.
-Ne,- ramiai atsakiau šyptelėdama.-Gerai, einu į kambarį.
-Gerai,- apsikabino mane. Jaučiausi sušildyta.
Nuėjau į savo kambarį. Pasileidau filmą ir toliau žiūrėjau.
--------Po poros valandų--------
Pabaigusi filmą, padėjo loptopą ant stalo.
Gal man reik į kiemą išeit? Pasiėmiau savo knygą, užsidėjau šiltesnį megztinį. Nuėjusi į virtuvę, pasidariau arbatos. Išėjusi į lauką, pradėjau girdėti lyg inkštimą, lyg lojimą. Pasidėjau viską ant stalo, ir tyliai, lėtais žingsniais nuėjau. Kuo arčiau, tuo tas garsas didėjo.
Priėjau prie senos pavėsinės, kuri turbut buvo apleista labai ilgai. Garsas sklido iš už užverstų lentų kampe. Nubėgau prie ten, greit nuverčiau lentas.
-Aww,- tyliai numykiau. Ten buvo mažylis šuniukas. Paėmiau jį į rankas ir nunešiau jį namus.
---------Po kiek laiko--------
Grįžau atgal į lauką, išprausus jį. Laikiau jį rankose. Atsisėdau ant kėdės, o šuniuką pasidėjau sau ant kelių. Jis sedėjo ramiai, o aš jam glosčiau jo nugarytę. Kaip man jį pavadinus? Baris. Štai koks bus vardas.
Barį paleidau palakstyti po žolyte. Tuo tarpu, pasiėmiau knyga ir gurkšnodama arbatą, ją skaičiau.
Netikėtai kaškas man uždengė akis. Aš aiktelėjau.
-Kas čia?- paklausė barbišku balsu. Aš nusijuokiau, ir greit nuėmiau delnus nuo savo akių.
-Niall. Fu,- atsakiau. Užsidengiau burna.
-Kas Fu?- paklausė.
-Fu,- greit nubėgau prie Bario, ir paėmiau jį į rankas.
-Iš kur...?
-Aš jį radau tarp užkritusių lentų toje pavėsinėje,- atsakiau.
-A,- atsakė. Aš pakėliau viena antakį.
-Pagausiu tave,- atsakė. Išgirdusi pasileidau bėgti. Niall mane vaikėsi, iki tol kol nepargriuvau. Baris užšuko ant manęs, o Niall atsisėdo ant žolės. Netrukus ir aš atsisėdau.
Pažiūrėjau į jį. Galiausiai pajaučiau ranka man ant liemens. Labiau prisiglaudžiau prie Niall.
Pasijaučiau žymiai geriau. Barį pasiėniau ant rankų.
Dviese žiūrėjom į bekylančia saulę.New! Tikiuosi patiko
#Vote
#Comment
∆GiLou∆