Bölüm 13

4.3K 250 9
                                    

Ders matematik ne güzel ama ! Baş ağrıtan konuları hızlı hızlı geçen hocaya aldırmadan başımı sıraya yasladım. Sağ tarafa dönmem hataydı çünkü başımı sıraya koyar koymaz Buğra'yla göz göze geldik. Sinirli ve rahatsız olmuş bir bakışla ona baktıktan sonra diğer tarafa çevirdim başımı. Hâlâ sinirim geçmemişti.Bugün onun yanına gitmeyi ya da onunla konuşmayı düşünmüyordum.

Ders bittiğinde sıramdan kalkıp yemekhaneye doğru ilerledim. Bugün elif gelmemişti. Arayıp nerde olduğunu sorduğumda yorgun olduğu için okula gelmek istemediğini söylemişti. Bugün tek başıma olacaktım zaten alışkınım tek olmaya. Başımı eğdiğim zaman önüme gelen saçlarımı yana atıp, terlediğimin için gömleğimin bir düğmesini açtım. Baygın bakışlarla yemekhaneye gidip sıraya girdim. Yemeğimi aldıktan sonra boş masalardan birine oturdum. Bir yandan yemeğimi bitirmeye çalışıp bir yandan da etrafı seyrederken bana doğru gelen üç kız gördüm. Önlerinde yürüyen sarışın, oldukça havalı bir kız, arkasında ise biri esmer diğeri kumral iki kız vardı. Yanıma gelip kendilerine üç tane sandalye çekip karşıma oturdular . Liderleri gibi görünen sarışın kız tam karşıma oturup sırıtmaya başladı. " Buğra'nın peşinde dolaşan kız senmişsin " dedi alaycı bakışlarıyla. Hiçbir şey demeden bardağı elime alıp biraz su içtim. " çok güzelde değilsin ama Buğra'nın peşinde böcek gibi dolanıyorsun" tamam anladım sen dayak istiyorsun ama hadi biraz daha kızdır beni daha iyi döverim. " Hayırdır sesin çıkmıyor. Ha ? Sen bayağı ezik ve korkak bir kıza benziyorsun. Neyse dediklerimi aklında tut birdaha onun peşinde görürsem kötü olur. " bir de tehdit ! Korkak ! Ezik ! Kendin kaşındın tatlım. Bardağı tekrar elime alıp bir yudum su içtikten sonra bardağı bırakmadan içindeki suyu sarışın gerizekalının yüzüne attım. Kız çığlık atarken masanın üstüne çıkıp dizlerimin üstünde durdum. Yüzünü eliyle silmeye çalışan kızın çenesinden tutup bana bakmasını sağladım. " Çok kaşındın. Bak bakalım korkak biri miyim ?!" Çenesinden tuttuğum kızı ittim ve sandalyeyle birlikte yere düştü. Yemekhanede sessizlik oluşurken çıktığım masanın üstünden atladım. Az önce ittiğim kızın esmer arkadaşı elini yumruk yapıp bana savururken yumruğunu tutup kolunu ters çevirdim beline tekme atarak yere düşürdüm. Sinirden kızaran kumral kız bana doğru koşup tekme atacağı sırada bacağını havada yakalayıp kendime doğru çekip yukarı fırlattım ve yere düştü. Yerde kıvranan kızların başında durup " Birini tehdit etmeden önce iki kere düşünün hatta siz daha fazla düşünün. Bugün sinirimi kimden çıkarsam acaba diye düşünüyordum bu iyi oldu. " dedikten sonra hâlâ sessiz olan yemekhaneye döndüm. Köşede oturmuş beni seyreden Buğra'yı görünce daha çok sinirlenip hızlıca oradan çıktım. Aptal ! Aptal ! Aptal ! Hepsi onun yüzünden. Ama o gerizekalı kızlarda kendileri istedi. Okulda durmam doğru olmazdı o yüzden direk yangın merdivenine yönelip merdivenlerden aşağı inip okuldan çıktım. Hızlı yürürken adımlarımı yavaşlatıp önüme ilk çıkan bara girdim. Barları sevmezdim ama şuan farkedilmemek istiyordum. Burada herkes ayrı bir dünyadaydı. Barmenin olduğu yere ilerleyip taburelerden birine oturdum. " Ne istersiniz küçük hanım ? " Barmenin küçük hanım demesine kızdığımı anlatan bakışlarla baktıktan sonra " portakal suyu " dedim sert bir şekilde. " Hemen" dedikten sonra önüne dönüp birşeylerle uğraşan barmene bakmayı bırakıp etrafı seyretmeye başladım. Alkolik sarhoş adamlar, sigarayla bütünleşmiş gençler ve onları tatmin etmeye çalışan değişik kızlar vardı. Önüme dönüp barmenin hazırladığı portakal suyundan bir yudum aldım. Şortumun cebinden çıkardığım parayı barmene uzattıktan sonra tekrar portakal suyumu içmeye başladım. Bardağı bitirmek üzereyken " tadı güzel mi ? " dedi tanıdık bir ses. Başımı yana çevirdiğimde keskin gözlerle karşı karşıya geldim. Derin bir nefes alıp barın çıkışına doğru ilerken belimden tutup beni kendine çekti. Kollarını benim kollarımın üstünden geçirip sıkıca sardı. " Benden kaçamazsın " dedi. " seni görmek istemiyorum " diyerek karşılık verdim.

" Şuan sinirli olduğun için öyle dediğini biliyorum.O kızları da bana sinirli olduğun için dövdün. "

" Hayır onlara sinirlendim o yüzden dövdüm.

" Dün beni kıskandın mı? " yüzünde sinsi bir sırıtış vardı.

" Hayır" müzik sanki bizim şuanki durumumuza göre ayarlanmıştı ama daha fazla duramazdım böyle. Kollarından kurtulmaya çalıştım tekrar.

" Sana benden kaçamazsın dedim. "

" Artık seninle değilim bu işte. İstemiyorum bırakıyorum. "

" Ben git demeden gidemezsin küçük hanım. Sana ilk başta sordum ve ağzından bir kere evet lafı çıktı. Geri dönüş yok " sıcak nefesi boynumu kaplarken hâlâ kurtulmaya çalışıyordum.

"Bırak beni "

" o kızlarla sen farklısın. Senin kokun çok güzel, kendi kokun, saf kokun, güçlü kokun çok güzel. Benden kaçmana izin vermem artık benimlesin bu karanlıktan beraber kurtulacağız Arya. İkimizin birbirinden başka şansı yok "

Yeni bölümden merhaba :)) umarım beğenmişsinizdir. Okuduğunuzu belli ederseniz çok mutlu olurum :))

Karanlıktan AydınlığaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin