Hotellet

94 4 0
                                    

Dagen var kommet, jeg skulle til Brasilllll! Jeg ble kjørt til flyplassen der jeg møtte Brandon. Vi tok fly alene.
Etter lagt tid i fly kom vi endelig fram.
Vi skulle bo på et digert hotell.

" Here you go " sier Resepsjonisten og lukker opp døren til hotell rommet vårt. Det er digert ! " Thank you " sier Brandon og gir han tips. Når Resepsjonisten har gått slenger vi oss ned i den store dobbel sengen. " Er du fornøyd linni?" " Mer en fornøyd " sier jeg og kysser Brandon. Brandon går ut på badet mens jeg tar av meg skoene. Det banker på og jeg går bort å åpner. " Halla snuppa " sier Gaute mens han drar meg ut døren. " Hva driver du med ?" Spør jeg strengt. Gaute tar å holder hendene mine. Jeg kan se han har en L- tatovering på tommelen. L for linni ? Nei umulig. " L? " Sier jeg og ser ned på tommelen. " Linni" sier Gaute og smiler. " Jeg må gå " sier jeg å går inn døren. Hva i helvete var det for noe ? Brandon kommer ut med bare et håndkle rundt magen. Jeg biter meg i leppa og nyter synet av den flotte kroppen.

Etter en time, banker det på igjen. Brandon lukker opp å inn kommer Tim, vennen til Brandon og Leon. " Halla linni" sier han mens han kaster seg i benken på rommet. "Hey!" sier jeg og tar på meg skoene. "Jeg tar meg en tur ned i lobbyen og ringer nora " sier jeg og kysser Brandon på pannen. Jeg ser at en heis som holder på lukke seg. Jeg løper bort å stopper den med hånden min , så går jeg inn. " Hei?" Sier Gaute til meg når jeg kommer inn i heisen. Hvorfor var han her ! Jeg ville egentlig bare snu å gå ut, men det var for sent. " Hei.." Svare jeg uten å se på han. " Blir du med til hotellbaren ?" Sier Gaute og smiler. Jeg snur meg å sier " jeg drikker ikke " og snur meg irritert igjen. " Du skal få brus " ler Gaute. " Nei " sier jeg smiler falskt.

Jeg går ut av heisen og setter meg i lobbyen og ringer nora. Etter jeg har snakket me henne i en halv time, legger vi på. Jeg kjenner magen rumle. Jeg tar opp mobilen og sjekker når maten kommer. Om 10 min. Jeg går å setter meg imens. Da kommer Gaute å setter seg ved meg . " Hva vil du ?" Sier jeg og smiler falskt. " Slapp av Jenta mi" " jeg er ikke din jente " " En gang min jente, alltid min jente " sier han å blunker. " Sunnn jeg er jenta til Brandon " sier jeg og reiser meg. Jeg ser at Gaute ble sur. Det får meg bare til å smile. Jeg går mot maten, når jeg hører Gaute si " jeg savner deg" rolig bak meg. Jeg latersom ingenting å finner meg mat. Jeg kan følge Gaute stå bak meg helle tiden. Tilslutt snur jeg meg å sier " slutt Gaute " jeg stopper brått når jeg ser det er Brandon. " Er han her ? Plager han deg ?" Sier han beskymret. " Ehh Ja" sier jeg nølende. " Hvor ? Jeg skal banke den dritten" sier Brandon sint. " Nei det skal du ikke! Ikke når vi er på ferie !" Sier jeg strengt til Brandon.

Når vi sitter å ser på tv i rommet, åpner noen hotellrommet. Både jeg og Brandon reiser oss opp fra senga og ser mot døren. " Hei, vi skal ut å spise " sier moren til Brandon når hun kommer inn. " Det er en fin resturang nede i veien, så kle dere fint ! " Sier faren til Brandon som kommer like bak moren. jeg hatet å pynte meg .. Jeg gikk ut på badet og begynte å lete etter klær i kofferten. hva i helvete ? Hvor var alle klærne jeg hadde pakket ? Det var bare fine klær ! Noe jeg gikke hadde pakket .. Nora! Nora hadde tatt ut de klærne jeg hadde tatt med og byttet dem med hennes, slik at jeg skulle se ' flott' ut! Jeg var sur helt til jeg så skikkelig på klærne hun hadde pakket .. Det var ganske fine klær egentlig.
Jeg tok på meg en svart kjole som gikk til kneerne og fikset meg. " Kommer du snart ? " Hører jeg Brandon rope utenfor døren til badet.
6 minutter etter gikk vi ned i lobbyen. Jeg kunne sa Gaute sitte i bare og se på meg med pedofjes. " Skal vi vente i baren imens " spør Brandon. jeg skulle akkurat til å nekte , men det var forsendt han var allerede på vei mot baren. jeg følget etter å satt meg ned ved siden av Brandon mens jeg prøvde å unngå øyenkontakt med Gaute. Med en gang jeg hadde setter meg kom foreldrene til Brandon. Brandon tok meg i hånden og førte meg bort, men imens han gjore det kunne jeg kjenne Gaute sim hand ta meg på assen. Jeg snudde meg fort å så stygt på han, men han bare lo.

Linnis valgWhere stories live. Discover now