5 dager var godt å jeg fikk endelig komme ut av sykehuset! Jeg husket nesten ingenting. Legen sa jeg hadde vært drit heldig.
Pling! Kom det fra mobilen min som la på nattbordet ved sykesengen. Jeg bøyde meg over å tok mobilen.
Brandon - hørte du skulle få komme hjem i dag!
Meg - ja! Endelig!
Brandon - først for å få hente deg!
Meg - hahaha jada, hent meg kl 1.
Meg - for da blir jeg skrevet ut 😘😘
Brandon - kl 1 presis 😘😘Klokken kvart på 1 kom en lege inn på rommet med et skjema i hendene. " Hei, er du sa snill og skriver under her og her ?" Sa hun og smilte. Når jeg var ferdig med å skrive under på skjemaet pepp det fra mobilen.
Brandon - jeg er her 😘
Instedenfor å svare, løp jeg heller ut dørene for å se etter han. Jeg kikker rundt meg men ser han ikke før han roper. " Linni!" Hører jeg Brandon rope bak meg. Jeg snur meg og løper mot han. Brandon åpner armene mens jeg løper mot han. Jeg klarer ikke å slutte å smile når Brandon presser meg hardt inntil brystet hans. Jeg ser opp på de nøttebrune øynene. Brandon bøyer seg ned å kysser meg.
Åå jeg er virkelig savnet Brandon.
" Kom " sier han og legger hånden sin rundt skulderene mine. Han føler meg bort til en hvit BMW som jeg aldri har sett før. Han tar frem nøkklene og låser opp BMWen. " er det din?" Spør jeg. " Kjøpte den for bursdagspengene mine " sier Brandon og smiler lurt.
Bursdag? Hæ? Faen. " Har du feiret den når jeg mens jeg har ligger på sykehuset?" Sier jeg trist. Fader jeg ville jo ha vært der på selve dagen hans! . " Jeg skal ha fest imorgen" sier han og smiler til meg. " Jeg ble 18 igår " " Jeg ville besøke deg, men du var opptatt helle dagen. Med annet besøk" sier Brandon trist.
" GRATULERE MED DAGEN! " Sier jeg kjapp. " Haha takk" sier han å kysser meg på pannen. " OG GRATULERER MED LAPPEN!" legger jeg til. " Haha, takk jenta mi" sier han og åpner døren for meg.
Når vi er fremme med huset mitt sitter hele familien + mormor ute på terrassen og spiser vafler. Når vi parkerer kommer mamma bort å for meg en klem. " Åå Linni!" Sier mormor og klapper i hendene. Hun går bort å gir meg en klem. " Nei, men der er jo Brandon også!" Sier mormor begeistret. Mormor elsker Brandon.
" Haha hallo " sier Brandon og smiler. Mormor gir like godt han også en klem. Jeg setter med ned i benken og Brandon setter seg vedsiden av meg. Etter mye snakking om ulykken jeg var med i, bestemmer jeg og Brandon oss for at vi skal stikke til han. Vi sier hade og setter oss i bilen og kjører hjem til Brondon.Når vi er fremme går vi bak huset å ser en hell gjeng drikke kaffe og spise kake. " å Brandon der er du! Hvor ble du av?" Sier moren. " Å hei Linni der var du også!" Sier hun og smiler . " Åå sorry jeg glemte det!" Sier Brandon og ler. " Tulling " sier Moren og smiler.
"Gjorde du egentlig det ?" Hvisker jeg til Brandon. " nei " hvisker Brandon tilbake og smiler. " Åå her har vi Linni, hun jeg hadde snakket om " sier moren når jeg setter med ned i benken. " Hallo " sier damen som sitter rundt meg . " Hei" sier jeg og smiler. " Så kjekkt du ville komme på grillfesten " sier tanten til Brandon og smiler. Åja så det var det jeg trodde. En grillfest. Jeg smiler som et svar.
Brandon står nede med grillen , som alle de andre mennene. Jeg ser ned på Brandon og smiler. Han ser opp på meg og smiler tilbake.
Livet er deilig akkurat nå.Senere om dagen når alle gjestene har gått, går vi inn på rommet hans og spiller FIFA. Jeg sitter mellom beina hans og spiller mot han. Brandon er egentlig drit god , men gjør seg litt dårligere for min skyld. Forstår ikke hvorfor jeg er jo drit god! Okey kanskje kje SÅ god.. Men god.
Mobilen til Brandon ringer mens han er do. Jeg bøyer meg etter mobilen og tar den. " Hei, det er dama til Brandon" sier jeg for kødd uten å se hvem som ringere. Jeg hører et sukk fra andre enden av mobilen. Jeg tar mobilen vekk fra øyre, og ser at det er Gaute jeg snakker med. " Å hei Gaute" " hei" sier han litt skuffet. " Hva skjer ?" " Jeg ringte egentlig bare for å sjekke om han hadde henter deg, eller om du måtte være lengre" sier Gaute. " Så snillt" sier jeg og smiler. " Ja, det var vell bare det jeg lurte på. Hade Linni" sier han og legger på. Han viker så skuffet.
Brandon kommer inn. Han har bare en joggebukse på. " Uu " sier jeg og biter meg i leppa mens jeg ser flørtende på han. Jeg reiser meg opp fra gulvet. Da kommer han mot meg og kliner til. Brandon var en god kysser!
Et bilhorn duttes utenfor vinduet til Brandon. Jeg snur meg og går mot vinduet. Brandon følger etter og tar hendene sine rundt livet mitt bakfra og legger hode sitt på skulderen mine. " Kom!" Roper kompisene til Brandon. Brandon snur seg og ser ned på meg. " vil du?" Spør han mens han ser meg forførende inn i øynene. " Hvordan kan jeg si nei til deg ?" Sier jeg flørtende o kysser han. " Du er best!" Sier han og tar på seg noen klær som henger i skapet. Etterpå tar han meg i handen og fører meg ut i bilen. Vi setter oss i den hvite BMWen. " Kom! " Sier den enne kompisen og kjører fort ut på veien. Vi følger fort etter.
Jeg vet ikke hvor vi skal, men jeg antar vi skal på en fest eller noe sånn.
Vi følger etter kompisene til Brandon. De stopper og perkerer utenfor bowling- hallen. Jeg ler når jeg ser hvor vi skal, og hopper fort ut av bilen når vi har perkert. " Linni?!" Roper Nora når vi kommer inn i hallen. " Nora!" Roper jeg tilbake og ler. " Espen der er du!" Sier Brandon til Espen. " Kan vi ikke joine dere?" Sier den enne kompisen til Brandon. " Seff " sier Nora glad.
CZYTASZ
Linnis valg
RomansDette er forsettelse på den første boken Dette skjer 2 år etter den første boken Linni og Gaute har gjort det slutt. Etter bruddet flyttet Gaute med faren til London i et år pga farens jobb. Og linni finner det hun tror er hennes livskjærlighet, B...