[32]

1.3K 109 21
                                    

Medyadaki Gökdeniz. (Dün Tini'nin Mienteme şarkısını dinliyordu bu yüzden artık en sevdiğim karakterimsin Gökdeniz dkemskwmsksk)

Çınar'ın kurduğu cümle beynimin içinde sürekli tekrarlanıyordu. "Kalbine sahip olmayı düşünüyorum." demişti. Yüzünde şaka yaptığına dair bir belirti yoktu. -ki içten içe şaka olmasını istemiyordum.- Ama ciddi miydi emin değildim.

"Nasıl yani?" diye sordum.

Hafifçe yan dönerek yüz yüze olmamızı sağladı. Parmaklarını saçlarıma daldırıp kulağımın arkasına sıkıştırdı. Parmakları yanağımda kayarken, "Sana olan hislerimin farkında mısın bilmiyorum. Belli etmek için uğraştım, umarım farkındasındır." Gülümseyip elimi tuttu. Elimi kalbinin üzerine koyarak tekrar konuşmaya başladı. "Kalbimin atışını hissediyor musun?" diye sorduğunda başımı yukarı aşağı salladım.

Benimkisi gibi... Çok hızlı atıyordu. "Bu kadar hızlı atmasının sebebi sensin Gökdeniz." Duyduğum şeyler karşısında kızarmaya başlamıştım. "Senden çok feci hoşlanıyorum." dediğinde elimi çektim.

Elimi çektiğimde yüzündeki gülümseme silinmişti. Ne diyeceğimi bilemiyordum. Evet ondan hoşlanıyordum ama tekrar aynı duruma düşmekte istemiyordum. "B-ben ne diyeceğimi bilmiyorum."

"Bunu senden olumlu bir yanıt almayı düşünerek söylemedim. Sadece sana olan duygularımı artık saklamak istemiyorum. Ayrıca hemen cevap vermek zorunda da değilsin."

Ne diyeceğimi gerçekten bilmiyordum. Ondan etkilendiğim doğruydu ama ya geçici bir hevesse? Emin olmadığım sürece onunla beraber olmam yanlış olurdu. Çınar'ı çok az süredir tanıyordum ama bu kısacık sürede bile kendine bağlamıştı. Onu üzmek istemiyordum bu yüzden emin olana kadar beklemeye karar verdim. "Ben buna hemen cevap veremem'" diyerek yüzüm asılarak ona baktım. Umarım onu kırmamışımdır.

"Bu 'Senden hoşlanmıyorum' cevabından daha iyi," diyerek güldü. Gülüşüyle yüzümde ufak bir tebessüm oluştu. Onu hep böyle gülerken görmek benim de enerjimi yükseltiyordu. Arabayı çalıştırıp yola koyulduk. 

Çınar'ın duygularını itiraf etmesi beni mutlu ederken biraz da germişti. Arabanın içinde otururken sessizlik rahatsız etmeye başlamıştı. Onu da rahatsız etmiş olmalı ki sürekli yoldan gözlerini kaçırıp bana bakıyordu. "Bu arada hâlâ teklifimi kabul etmedin?" Sorarak ona baktım.

Çınar önce düşünmüştü sonra da hatırlar gibi olup cevap verdi. "Gelirim tabii ki. Sen ailenle konuş sonra da bana haber verirsin." dediğinde başımı salladım.

"Anlaştık patron," diyerek tebessüm ettim. Evime kadar arabada sessizlik hakim olmuştu.

***

Bora: Özgür iyi misin? Mgndjddjjwenj

Özgür: Hâlâ gülüyor musun?!

Bora: Olayın etkisinden bir türlü çıkamıyorum özür dilerim.

Özgür: Çok sinir bozucuydu!

Bora: Ama seni uyarmıştım.

Özgür: Olm ben nereden bilebilirdim?

Özgür: Ayrıca halı sahasında o çukurun ne işi var?

Bora: O çukurun olduğu yerde bir şey vardı. Onu yeni kaldırdılar çukuru yarın kapatacaklarını söylemişlerdi. 

Özgür: Dizim çok acıyor.

Bora: Sana hastaneye gidelim dedim.

Bora: Kırık olabilir.

Özgür: Kırık olsa duramazdım ama gideceğim şişmeye başladı.

Bora: Geleyim mi?

Özgür: Çınar'a haber vermiştim o gelmek üzeredir.

Bora: Peki, bir şeye ihtiyacın olursa haber ver.

Özgür: Bir öpücüğe ihtiyacım var// (Gönderilmedi)

Özgür: Tamam.

Özgür: Ayrıca dediğin gibi iyi oynuyormuşsun.

Bora: Övünmek gibi olmasın ama evet söylemiştim cnnddjsnwjsj

Özgür: Salak

Bora: Sen de fena değilsin.

Özgür: Performansımın daha yüzde ellisini kullandım. Sakatlanmasaydım sana rakip olabilirdim.

Bora: Geç bu işleri geç cmdnwnxjejsj

Bora: Ben göreceğimi gördüm.

Özgür: Dizim tamamen iyileştiğinde var mısın bir maça?

Bora: Varım lan.

Bora: Şimdiden kaybetmeye hazırlansan iyi olur Özgür bey :)

Özgür: Maç sonunda görüşeceğiz.

Bora: Takımlar nasıl olacak?

Özgür: Sen yine aynı takımınla olursun ben de kendi takımı mı kurarım. Olur mu?

Bora: Olur.

Özgür: Ve gelelim en eğlenceli kısıma.

Özgür: İkimiz arasında bir iddia olsun.

Bora: Olur ne olacak iddia var mı aklında bir şey?

Özgür: Eğer kaybedersen senden bir şey isteyeceğim. Ben kaybedersem de sen benden istersin.

Bora: Tamam bana uyar. En fazla ne isteyebilirsin ki. Zaten kazanan belli vkdnwjdıdhd

Özgür: Sen yine de çok büyük konuşma.

Bora: Futbolcu falan götüremeyeceğine göre sorun yok.

Bora: Lan futbolcu arkadaşın yok değil mi?

Özgür: Keşke olsa ama yok.

Bora: İçim rahatladı.

Özgür: Çınar geldi ben çıkıyorum.

Bora: Hastaneden çıkınca haber ver bana.

Özgür: Tamam :)

🌚🌚🌚

Umarım bölüm içinize sinmiştir. Oy ev yorumlarınızı unutmayın. 💜

-Birkan

Yeni Yıldız [Yarı Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin