اسكريبت 7

904 96 2
                                    

اسكريبت♥️✨

انتوا الاتنين هتتجوزوا .
-مش موافق
-مش موافقة
"بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير"..

" فجأة بقيت مراته مكنتش عاوزة اتجوزه  كنت دايما شيفاه الفاشل اللي في العيله دايما بيبات برا البيت لما عمي يطرده مبيشتغلش وانا متجوزش فاشل وكمان لما كان بيشوفني نازلة ولا طالعه مكنش بيسلم عليا حتي المشمحترم وكمان مكنش عاوز يتجوزني  "

- يلا ادخلي هي دي الشقة انتي تايهه ولا أي يا ست هانم.

" مش هتعصب مش هتعصب- لا مش تايهه .
" بصلي كده اللي هو عاوز يجي يضربني انا عارفة اللي مشمحترم عاوز يضربني"
-طب شوفي بقا يا حجة انتي دي اوضتك عشان 45 يوم بالضبط وهنتطلق ماشي يا يا غزال.

" حسيت أن قلبي وجعني أصل الكلام اللي قولته ده عليه وبرضو مقولتش اني مبحبوش لا بالعكس انا بحبه بس كان نفسي يتصلح ويكون انسان كويس ونتجوز بس هو محبنيش"
- ماشي انا كمان عاوزة أطلق مانا مش هينفع أفضل مع واحد ولا بيشتغل ولا بيصلي ولا
- لما هتطلقي هتعملي أي
-هتجوز واحد بيشتغل بيصلي الوقت بوقته يكون بيحبني بار بابوه وأمه يكون حنين متحمل مسؤلية .
-انتي عاوزة ملاك بقاا
-ماشي انا هدخل أكل  ينفع أكل ولا مينفش كمان.
- ماشي يا غزال روحي كلي.
-مسمييش غززاال قولتلك من واحنا صغيرين متقولهااااش مبحبهااااش.
" لقيته ضحك المشمحترم بقالي كتييير اووي مشوفتهوش بيضحك قد أي ضحكته حلوة هو في جمال كده يا جماعة ولا أي "
- طب اعمليلي معاكي أكل يا غزااال.
" قالي كده وجري المشمحترم وانا فضلت اضحك عليه كان واحشني ضحكنا مع بعض من واحنا صغيرين"

دخلت اشوف أكل لقيت ماما ربنا يخليهالي  عملالي أكل

- يلا انا حطيت الأكل.
" جه واحنا بناكل تيليفوني رن قومت اشوف مين دخلت الاوضه وقفلت عليا عشان كانت سارة"
- أي يا زفته متصلة لي
- عادي بمسي عليكي امزة.
- جعفر بيتكلم انا اول مرة اشوف جعفر بيتكلم .
- طب قوليلي بحبك عشان انا غيرنه انك سبتيني لوحدي .
- بحبك
" قفلت في وشها الحيوانه ببص لقيته واقف وباصصلي وشكله متعصب"
- انت أي اللي دخلك الاوضه بتاعتي.
- بتقولي لمين بحبك هو صح.
" اتصدمت من كلامه هو مين انت متخلف انت كمان"
- هو مين.
- اللي عمالة توصفي فيه من الصبح انتي بتحبي حد طب لو بتحبي  مقولتيش ليه .
رديت عليه بعصبية.- للأسف بحب بس هو ميستاهلش حبي ليه.

" قولت كده وقفلت الباب في وشه بس انا مأكلتش وكمان نكد عليا اله ينكد عليك يا محمد يابن أم محمد .

صحيت الفجر دخلت اتوضيت وطالعه أصلي لقيته  واقف بيصلي حسيت اني مبسوطة فرحانة بيه خلص صلاة "
- حرماا.
-جمعاا.
" انا الحيوانه اللي بكلمه اصلا ده ميستاهلش اني اكلمه اصلا بلليل ينيمني دمعتي علي خدي والصبح اكلمه انا انا انا مني لله والله"

اسكريبتات❤️✨حيث تعيش القصص. اكتشف الآن