Bölüm 14 : AİLE TOPLANTISI

288 32 269
                                    

Efendim Medyada ki olağanüstü varlık aile toplantısına giden bir adet Kim Seokjindir 🤤

+18 sahneler vardır 🤤 iyi okumalar herkese

O malum günden sonra Jin ve Joon daha da yakınlaşmışlardı.Joon Jin'e karşı daha dikkatliydi. Ona her zaman çiçek ve çikolatalar alıyor yemeklere götürüyordu. 

Jin, Joon'dan bu kadar fazla ilgi görmeyi beklemiyordu açıkçası sanki bir şey hakkında suçluluk duyduğu için şımartılıyor gibiydi.

Ama bu ilgiyi sevdiği için şüphelerinin üstünde durmadı.Bu ilgi her zaman kalbini hızlandırıp Joon'a daha fazla bağlanmasını sağlıyordu.

Joon ise Jin'e evlenmek üzere olduğunu söylemeden önce biraz zaman kazanmaya çalışıyordu.

Bu evlilik daha çok büyükbabasından gelen bir emir gibiydi ve Joon ailesine karşı görevini yerine getirmekle yükümlüydü.Sadece düğün günü gelmeden önce Jin ile daha fazla zaman geçirmek istiyordu.

Jin ve Joon gece pazarında dolaşıyorlardı, Jin tatlı olarak bingsu yerken Joon'a tatlısından bir kaşık uzattı ama Joon başını salladı. Jin ısrar etmeye başladı

Joon'un, Jin ona kızmadan ve Beş Dakika-Konuşma-Yok tribünü atmadan önce tatlıyı yemekten başka seçeneği yoktu.Gece sonunda bu doyumsuz adam için bir tatlı daha alabilirdi.

Jin tatlısını bitirdikten sonra el ele caddede yürüyerek Joon'un arabasını park ettiği alana gidiyorlardı.Joon aniden bir soru sordu

"Mafya nedir biliyor musun?"

Jin birden durdu ve büyüyen gözleriyle Joon'a baktı,

"Sen bir Mafyasın, öyle değil mi? Bunca zamandır bana yalan mı söylüyordun? Yalancılardan nefret ettiğimi söylemiştim Joon! Bana yalan söyleyen biriyle, özellikle de bir mafyayla çıkmak istemiyorum! Ayrılalım!"

Joon'un yüzü düşmüştü tam kendini savunmak için konuşmak üzereydi ki Jin kahkahalara boğuldu.

"Sadece şaka yapıyordum Joon,mafya olmadığını biliyorum. Ama onlardan hoşlanmıyorum, neden soruyorsun ki ?"

Jin yürümeye devam ederken Joon şaşkınlıktan yere düşmek üzereydi. Neredeyse herşeyi Jin'e itiraf edecekti. Boğazını temizlerken Jin'in yanında yürümeye devam etti.

"İlk tanıştığımızda beni dövenlerin Mafyadan olduğunu düşünüyorum. Birden aklıma geldi sadece," 

demişti Joon bir bahane uydurmak için.Şimdi sadece Jin'in iç çekişlerini duyuyordu.

"Onları sevmiyorum. Toplumun başına belalar. Toplumun alt tabakasında ki insanların yanında kendilerinin güçlü ve üstün olduğunu düşünüyorlar.Kirli işler çeviriyorlar hatta Yolsuz politikacıları bile koruyorlar! Özellikle onları sevmiyorum..."

Jin cümlesinin sonun getirmeden arabaya doğru yürümeye devam etti.

Jin'in sözlerini duyduktan sonra Joon ona kim olduğunu asla  söyleyemezdi.Jin'in sevgisini kazanmışken onu kaybetmekten her zamankinden daha çok korkuyordu.

Joon, Jin'i eve bıraktığında. Jin, ona sıkıca sarılıp  dudaklarına hafif bir öpücük kondurdu,

"Tatlı rüyalar Joon." 

Joon, Jin'in gitmesine izin vermeyip  ona bakmaya devam etti.

"Bana adımla seslenmeyi keser misin? Ağzından Joon adını duymaktan bıktım. Bana sadece bebeğim diyemez misin?" 

Jin,bebek gibi somurtan Joon'u görünce güldü ve başını salladı. Elinin tersiyle Joon'un yanaklarını okşadı.

"Joonie. Sana Joonie diyeceğim, tamam mı?"

SENİ YAKIŞIKLI YÜZÜMDEN DAHA ÇOK SEVİYORUM {NAMJİN}Where stories live. Discover now