+18 sahneler vardır uyarmadı demeyin keyfini çıkarın 😈
Güneşli bir Cuma günüydü ve havanın sıcaklığından yaz olduğu belliydi.Jin müşteriler için klimanın derecesini iyice düşürmüştü.
Son birkaç gündür Joon'la her şey yolunda gidiyordu. Dışarı çıkıyorlardı, canı ne isterse orada yemek yiyorlardı. Joon onu şımartıyordu ve o bundan çok hoşlanıyordu.Her randevu bitiminde, Joon,alnından öperek veda ediyordu.
Her seferinde midesinde ki kelebekleri hissedebiliyordu ve Joon'un bu romantik hallerine bayılıyordu. Jin tüm bu flörtleşmelerden çok memnundu. Joon'u eniştesinin suşi restoranına bile götürecekti.
"Tüm bu randevulaşma durumu sana çok yakıştı"
Taehyung pencereye bakıp sıcak espresso içen Jin'e iltifat etmişti. Jin, kahvesini yudumlarken Taehyung'a gülümsedi.
"Hiçbir şey değişmedi.Sadece Joon etrafta olduğu için mutluyum. Bana durmadan yemekler alıyor. Hiç şişmanlamadığım için beni çok kıskanıyor. Bununla gurur duyuyorum,"
Jin kıkırdayarak söyleyip çalışmaya devam etmek için tezgaha geri döndü. Siparişleri almak için tezgahta yerini alırken siparişleri alan çalışanın mola vermesine izin verdi.
J-Hope'un sırada el sallayarak beklediğini ve çiçek getirdiğini görünce şaşırmıştı.
"J-Hope burda ne işin var ?"
Jin, o beyaz güllerin ne kadar güzel olduğuna şaşırdı. Joon'un hediyesini kabul etmek için kollarını uzatıyordu ki J-Hope yana doğru yürüdü ve çiçekleri Taehyung'a uzattı.
Jin, çiçeklerin kendisi için olduğunu düşündüğünden çok utanmıştı rezil olmamak için hemen ellerini kendine çekip kollarını kavuşturdu. Yan tarafında flört eden iki kişiye dik dik bakıyordu.
"Senin için. Umarım beğenirsin,"
J-Hope gülleri verirken çok parlak bir şekilde gülümsedi.
Jimin kıkırdayarak Taehyung'la dalga geçiyordu, onu J-Hope'un çiçeklerini kabul etmesi için zorluyordu.
Taehyung, bu güzel gülleri aldığına inanamayarak ve utançtan yüzü kızararak kabul etti çiçekleri.
"ıııııı...çok teşekkür ederim J-Hope. Çok kibarsın."
Taehyung gizlice çiçekleri koklamıştı ve gerçekten çok güzel kokuyorlardı. Jin onları izlerken ayağını yere vurmaya başladı.
Jimin ve Taehyung'a bakıyordu. Jimin, Jin'in ölümcül bakışlarını fark edip hemen Taehyung'u mutfağa götürdü.
J-Hope, Jin'in parmağını ona doğrulttuğunu görünce yutkundu ona yaklaşmasını istemek için parmağını sallıyordu. J-Hope Jin'in yanına gidince Jin hemen kulağını çekmeye başladı.
"Çıraklarımla flört edemezsin. Anlaşıldı mı ? Bebeklerimin dikkatini dağıtma."
Jin, J-Hope'un kulağına bağırınca J-Hope hemen onu selamlayıp Şefi kızdırmaktan korkarak hızla kafeden koşarak çıktı.
Jin mutfağa döndüğünde Jimin ile Taehyung'u mutfağın daire şeklindeki penceresinden dışarıyı gözetlerken yakalamıştı.İkisi de yakalandıkları için hemen saklandılar.
Jin, yakışıklı çıraklarından etkilenen insanları kontrol edemeyeceğini bildiği için sadece bıkkınlıkla başını salladı.
Jin, Joon ile akşam yemeği planları olduğu için işten erken çıkmıştı. Joon'un arabasını kafesinin önünde görünce hemen arabaya bindi.
YOU ARE READING
SENİ YAKIŞIKLI YÜZÜMDEN DAHA ÇOK SEVİYORUM {NAMJİN}
FanfictionHuysuz bir pastacı yanlışlıkla havalı, sevimli ve gamzeli bir mafyayla karşılaştığında ne olacak dersiniz ? Jin her zaman yemek tutkusu olan bir pastacıydı . Kendine ait bir kafesi ne kadar asabi ve sabırsız olursa olsun çevresindekiler tarafından s...